Se full versjon : Hvem er du i Star Wars?
nok en test fra Laban, men denne er jo kul!
Laban ble : Luke Skywalker, yeah!!!!
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27485
HUSK STAR WARS PÅ NRK I DAG!
Sexy Sadie
12-01-04, 20:53
Han Solo
Er ikke det Harrison Fords karakter?
JIPPI
Du er ...
Luke Skywalker
Ikke rart du ble en jentegutt med de foreldrene. Snill og grei, redder verden og sånn. Vi trenger sikkert flere av deg.
Ja Laban vi må dele rollen.
:starwars:
Prinsesse Amidala
Bortsett fra at du faller for feil gutter er du relativt strålende. Selv om du var best i Leon.
Du er ...
Obi-Wan Kenobi
Jepp, nå også Jedi ridder..(For de av dere som tok den) :sjokk:
Du er ...
Obi-Wan Kenobi
Jepp, nå også Jedi ridder..(For de av dere som tok den) :sjokk:
Gratulerer som Obi-Wan Kenobi
Jeg tokk den :starwars:
Du er ...
Han Solo
Greit nok at du ligner både på Jack Ryan og Indiana Jones, du er kongen likevel.
:mrgreen:
Du er ...
Luke Skywalker
Ikke rart du ble en jentegutt med de foreldrene. Snill og grei, redder verden og sånn. Vi trenger sikkert flere av deg.
The Cryptic
13-01-04, 02:18
Ditto Mrs. X. Verden må reddes fra slemmingene, og noen må ta de tunge takene også :)
Minner meg forresten litt om Revolvermagasinets Pande Rolfsen "Det er da godt da dere, og stå her ved siden av samfunnsmaskineriet mens det snurrer og går, og bare helle på litt olje innimellom, akkurat der det trengs" :kul:
Luke Skywalker
Arrrrgh!!!!
Prinsesse Amidala
Bortsett fra at du faller for feil gutter er du relativt strålende. Selv om du var best i Leon.
Jeg elsker Amidala. Skikkelig powerbabe!
Prinsesse Leia
Du er nesten like sexy som datteren din, og bør holde deg unna dine egne søsken. Fin bikini.
ikke fornøyd
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.