Se full versjon : Gretten
Skikkelig glefsete og gretten av meg om dagen... veit ikke helt hvorfor..
The Cryptic
13-01-04, 04:25
Må være på grunn av at alle andre har kulere avtarer enn deg :twisted:. Kom til "Soap World" du også, og bli glad igjen (eller iallefall likegyldig :D)
Natta
Jeg har akkurat fått mensen og det var som om sola sto opp etter dager i stummende mørke. Tenk, der går man og tror at livet ikke er verdt å leve, ungene er gale, mistermannen er en dritt og at alle på jobben hater meg. Og så er det som et trylleslag og alt blir bra.
Det er nesten bedre enn dop. Mensen altså.
Har du pøka i det siste?
For lite sex gjør hvertfall meg sur.
Sånn; der har dere svaret på hvorfor jeg er som jeg er. *S*
Jeg blir gretten av dårlig skriftspråk. Mer skal ikke til.
Jeg har akkurat fått mensen og det var som om sola sto opp etter dager i stummende mørke. Tenk, der går man og tror at livet ikke er verdt å leve, ungene er gale, mistermannen er en dritt og at alle på jobben hater meg. Og så er det som et trylleslag og alt blir bra.
Det er nesten bedre enn dop. Mensen altså.
Hva har du prøvd mot PMS av naturmidler og/eller legemidler?
Amen, sistah!
Amen, sistah!
*går og gjemmer seg*
Hva har du prøvd mot PMS av naturmidler og/eller legemidler?
Nei, jeg skjønner aldri at det er PMS før det er over, og da er jeg ikke motivert nok. :snill:
Nei, jeg skjønner aldri at det er PMS før det er over, og da er jeg ikke motivert nok.
Hvis du får lyst til å prøve noe, så kan jeg anbefale kapsler med nattlysolje.
Må være på grunn av at alle andre har kulere avtarer enn deg :twisted:. Kom til "Soap World" du også, og bli glad igjen (eller iallefall likegyldig :D)
Natta
Kjører russian soap jeg foreløpig... :roll:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.