Se full versjon : Nå sikler jeg.
Sexy Sadie
13-01-04, 17:28
Gruppen Tanzwut/Corvus Corax - som skaper heftig musikk.
sjekk han som ligger nederst da... :skviser:
The Cryptic
13-01-04, 17:50
Han med horn-sveisen?
*Ser for meg Hilde midt i smørja der*
Sexy Sadie
13-01-04, 18:18
Han med horn-sveisen?
JEPP
Hans lekkerhet er nesten for mye av det gode.
Næsj, de så altfor pyntet og oppkledde ut. Som et boyband i svart.
The Cryptic
13-01-04, 19:13
Pyntet og pyntet fru Blom (eller altså gyrken). Iallefall oppkledde :) Synes selv Kylie rynker litt på nesen jeg :D
Jeg vedder på at de vokser brystet sitt og oljer seg inn.
Så lite maskulint.
The Cryptic
13-01-04, 19:30
Han med horn-sveisen?
JEPP
Jaja, godt at smak og behag er forskjellig. Jeg skal ikke konkurrere iallefall :D
Sexy Sadie
13-01-04, 19:33
Han med horn-sveisen?
JEPP
Jaja, godt at smak og behag er forskjellig. Jeg skal ikke konkurrere iallefall :D
Er du lekker?
Isåfall; føl deg fri til å pælme opp ett bilde i denne tråden.
Me no like-ee! :pessimist:
Femikladder.
The Cryptic
13-01-04, 19:50
Nja, lekker og lekker, det er vel smak og behag det også. Jeg likner iallefall ikke på favorittypene dine nei, men er da både høy og mørk (bare litt mer dresskledd enn skinnkledd, iallefall på dagtid...)
Kanskje Mistermannen vil uttale seg også, dersom han husker mitt blide åsyn fra hine hårde dager. Særlig var opplevelsen fra Sub Pub ganske morsom. Skled ikke helt inn der for å si det slik :lol:
Åh, jeg likte Sub Pub! :mimrer:
The Cryptic
13-01-04, 20:02
De hadde en helhetlig stil ja, det skal de iallefall ha (et ganske enhetlig klientell også såvidt jeg husker fra mine besøk der :)).
BTW: Klarer enda ikke å forstå at endel punkere jeg har møtt har så mye imot "dress-typer". Jeg synes iallefall det er helt greit at folk går kledd i hva de vil, og forventer jo naturligvis tilsvarende aksept tilbake, uten at det slår til alt for mange ganger dessverre. Nåvel, det var nok hovedgrunnen til at jeg aldri ble noen stamgjest der tror jeg
Sexy Sadie
13-01-04, 20:05
TC
Jeg liker fyrer i dress også.
så ikke vær blyg.
Er det stengt nå?
Jeg husker første møte med Cryptic, en gang i starten av 90-tallet. Vi avtalte møte med folk fra bbs'en og mistermannen valgte Sub Pub som møteplass. Vi holdt på å dette av stolen da Cryptic kom inn. Og vi som hadde bekymret oss for om vi skulle greie å kjenne igjen folka.. :knegg:
Nei, Sub Pub lever. Før var jeg alltid der eller på Blue Monk.
Nå som jeg bor i gangavstand gidder jeg ikke.
Sexy Sadie
13-01-04, 20:31
Nei, Sub Pub lever. Før var jeg alltid der eller på Blue Monk.
Nå som jeg bor i gangavstand gidder jeg ikke.
Denne skjønte jeg ikke, det må da være stas og kunne gå til den puben man liker godt.
Jeg foretrekker andre steder nå.
The Cryptic
13-01-04, 20:43
Er det stengt nå?
Jeg husker første møte med Cryptic, en gang i starten av 90-tallet. Vi avtalte møte med folk fra bbs'en og mistermannen valgte Sub Pub som møteplass. Vi holdt på å dette av stolen da Cryptic kom inn. Og vi som hadde bekymret oss for om vi skulle greie å kjenne igjen folka.. :knegg:
Det var greier det, følte meg en tanke utenfor. Uansett godt jeg kom til godt selskap :) og mistermannen oppgraderte meg t.o.m. som CoSysOp på BBSen. O' lykkelige dag (skjønt jeg husker enda ansiktene deres og de øvrige gjestenes. Virket ikke som formell dress og lysebrune cashmere-frakker var særlig vanlig antrekk nei :knegg: Angret litt på at jeg ikke hadde gjort litt pre-research. Hadde nok gått bedre idag tror jeg
Han nederste var ikke noe særlig. Ville ikke hatt noen av de, men måtte jeg absolutt valgt, ville det blitt han øverste, på midten.
Kan noen fortelle meg hva BBS er?
The Cryptic
13-01-04, 20:51
Board Bulletin System. Forløperen til chatterom og slikt. I tillegg fantes mulighet for å downloade filer etc. Nesten som et mini-internett :D
Sexy Sadie
13-01-04, 20:52
glad vi har kommet videre...
Jeg ler mer enn jeg sikler av den gjengen der. :mrgreen:
BTW: Klarer enda ikke å forstå at endel punkere jeg har møtt har så mye imot "dress-typer". Jeg synes iallefall det er helt greit at folk går kledd i hva de vil, og forventer jo naturligvis tilsvarende aksept tilbake, uten at det slår til alt for mange ganger dessverre. Nåvel, det var nok hovedgrunnen til at jeg aldri ble noen stamgjest der tror jeg
Ja, den typen mennesker har lav toleranse for folk som går pent kledd. Egentlig ganske irriterende siden de gjerne er sosialister/anarkister og påstår at de er såååå tolerante.
Er det stengt nå?
Ja, de er en fjortis-technobule der isteden. En svært dårlig en oxo. Kan hende de har noe annet der nå da.
Jo, det var ganske morsomt. Han følte seg LITT beglodd. :mrgreen:
Nuvel, det var gode tider. BBS-ene ble litt mer lokale enn internett, fordi man ringte opp med modem til vanlige telefonnummer var de fleste brukerne i samme område (for å unngå fjerntakst). Stort var det ikke, men da jeg og mistermannen arrangerte fest for de faste brukerne var det en 20 stykker som møtte opp.
Den festen tok av så det holdt! :D
Bare nalle
14-01-04, 02:05
Jeg kunne gitt han med dingsen i navelen overnatting ett par dager.
Er nallemannen bortreist? :skeptisk:
Bare nalle
14-01-04, 02:19
Er nallemannen bortreist? :skeptisk:
Nei da, men det kan fikses. :snill:
The Cryptic
14-01-04, 11:50
Forsåvidt enig, men BBS var definitivt sjarmerende. Mer sjarmerende enn det store farlige internettet (men et par hakk mer nerdete også. GUIet var jo ikke akkurat "stunning" nei :D)
The Cryptic
14-01-04, 13:53
TC
Jeg liker fyrer i dress også.
så ikke vær blyg.
I noen av postingene dine ser det ut til at du liker fyrer uten dress enda bedre :lol:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.