Se full versjon : Med fokus på flysikkerhet
Sexy Sadie
13-01-04, 18:19
UUUUUUUÆÆÆÆÆÆÆÆ
UNNSKYLD KAUKINGEN MEN JEG BLE REDD.
The Cryptic
13-01-04, 19:41
:) Eller denne:
http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article.jhtml?articleID=700894
Av høydepunktene kan vi f.eks. finne:
Straks flydøren var lukket startet flyet å taxe (det er ikke push-back i Sharm). Passasjerer stod fremdeles, og nesten samtlige bagasjehyller var åpne. Piloten brukte liberale mengder med motorkraft under taxingen, og jeg har aldri noensinne opplevd raskere kjøring på en taxibane. Kabinbetjeningen fikk det meget travelt, og greide etter hvert å få satt alle passasjerene.
Passasjeren på setet bak meg (19B) oppdaget at setet ikke hadde sikkerhetsbelte. Hennes mann / samboer / kjæreste ropte på kabinbetjeningen, som kom med en pappeske med reservebelter. Mens dette pågikk forsøkte kabinbetjeningen å holde en sikkerhetsdemonstrasjon, men rakk kun å peke på nødutgangene og si at flyet hadde livbelter, før kapteinen startet takeoff. De rakk ikke å sette sikkerhetsbelte på sete 19B, så en fra kabinbetjeningen tilbød seg å holde passajeren i sete 19B fast under takeoff. Han ble følgelig sittende i midtgangen utenfor rad 19 til flyet var oppe på marsjhøyde.
Får iallefall håpe at han ikke betalte for meget for billetten
Eller denne:
Nedenstående er en udskrift af en aktuel radiosamtale mellem et amerikansk marinefartøj og canadiske myndigheder på Canadas østkyst. Radiosamtalen er frigivet af chefen for USA´s flådeoperationer efter stærke krav fra offentligheden.- En aktuel påmindelse om USA-imperialismens arrogance og stupiditet.
Amerikanerne: Vær venlig at ændre kursen 15 grader mod nord for at undgå en kollision.
Canada: Vi anbefaler at I ændrer kursen 15 grader mod syd for at undgå en kollision.
Amerikanerne: Dette er kaptajnen på et amerikansk marinefartøj. Jeg gentager, ændr kurs !
Canada: Nej, jeg gentager, at I må ændre kursen !
Amerikanerne: Dette er hangarskibet UUS Lincoln, det andet største fartøj i de Forenede Staters Atlantiske Flåde. Vi er ledsaget af tre destroyere, tre krydsere og et antal forsyningsskibe. Jeg kræver at I ændrer kursen 15 grader mod nord, gentager en fem grader nord, eller der vil blive taget modforholdsregler til sikring af dette skibs sikkerhed !
Canada: Vi er et fyrtårn - skifter.
Øj! Vi skal til Rhodos i mai.
Dette er min siste kommentar i denne tråden, siden jeg ikke liker å bli minnet på slike katastrofeting.
Øj! Vi skal til Rhodos i mai.
Dette er min siste kommentar i denne tråden, siden jeg ikke liker å bli minnet på slike katastrofeting.
Du får finne trøst i det faktum at du kommer alltid ned..
Men i hvor mange biter ønsker jeg å komme ned da?
Den store skrekken må være på vei til Mallorca, hvor du etterhvert finner ut at Fritz sitter bak spakene på flyet, etter å ha overtalt kapteinen om at han kan fly, etter 2000 timer med flight-simulator. :lol:
Den store skrekken må være på vei til Mallorca, hvor du etterhvert finner ut at Fritz sitter bak spakene på flyet, etter å ha overtalt kapteinen om at han kan fly, etter 2000 timer med flight-simulator. :lol:
Hehe.. Du glemmer at Fritz kan fly i den virkelige verden også..
Ikke det at jeg drømmer om å overta spakene på en 737. Med mindre den da er fyllt med Nettkaffeens medlemmer..
Jeg glana lenge på det bildet og så ikke noe spesielt jeg. Kikka på vingene til flyet, sto det kanskje noen på vingen?
Helt til jeg så flyet i bakgrunnen. :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.