PDA

Se full versjon : Ugh!

Macumba
14-01-04, 13:58
Jeg burde vært erfaren nok til å vite at det er teit å bælme cognac sent på kvelden før en jobbdag.
At jeg aldri lærer!

Jeg tror jeg må spy. :lister:

The Cryptic
14-01-04, 14:01
Teit ja. Morsomt, definitivt. Gjøre det igjen, å jada (dessverre...). Så får det heller gjøre litt vondt etterpå :bonk:
God bedring

Master
14-01-04, 14:11
Men så er en god Gognac så godt å drikke enkelte ganger att det er jo ikke bestandig så lett å lavere å gjøre det, enda man hveit man ikke burde gjøre
det. Håper du blir bedre fort. Prøv å drikk ett par glass med vann så håper
jeg du blir litt bedre fortere.

:D

Laban
14-01-04, 14:14
Men så er en god Gognac så godt å drikke enkelte ganger att det er jo ikke bestandig så lett å lavere å gjøre det, enda man hveit man ikke burde gjøre

Hehe, på nyttårsaften kan jeg huske at du bælma cog. Dagen etterpå, rettere sagt kvelden etterpå, sånn ca. kl 19.00 våknet du! ikke den eneste med grense for inntak av cog. :kul:

Master
14-01-04, 14:58

Hehe, på nyttårsaften kan jeg huske at du bælma cog. Dagen etterpå, rettere sagt kvelden etterpå, sånn ca. kl 19.00 våknet du! ikke den eneste med grense for inntak av cog. :kul:

Ja det er sant men så drakk vi jo så store mengder med alt fra Champagne, Musserende Vin, Rød Vin, Øl, Galliano, Strawberry D, + sikkert noe annet også. og vi holdt det jo gående til 07.00 om morgenen og begynte å drikke litt allerede ved 15.00 tiden med Strawberry D. Så vi kan jaggu drekke som ekte manfolk i store mengder. :pub:

Har jo stående 1 Liter Martell Noblige cognac, kanskje jeg skal ta meg en liten smaks prøve av den :D

:alkis: :alkis: :alkis:

Ser du også 3 alkiser over her eller ser jeg bare syner :?:

Laban
14-01-04, 15:33

Ja det er sant men så drakk vi jo så store mengder med alt fra Champagne, Musserende Vin, Rød Vin, Øl, Galliano, Strawberry D, + sikkert noe annet også. og vi holdt det jo gående til 07.00 om morgenen og begynte å drikke litt allerede ved 15.00 tiden med Strawberry D. Så vi kan jaggu drekke som ekte manfolk i store mengder. :pub:

Har jo stående 1 Liter Martell Noblige cognac, kanskje jeg skal ta meg en liten smaks prøve av den :D

ser 5 alkiser

Ser du også 3 alkiser over her eller ser jeg bare syner :?:

gyrken
14-01-04, 16:31
Drikkeromantikk.

Bare vent til jeg er ferdig med eksamen, så skal jeg drikke mer enn dere alle sammen! :tøff:

Master
14-01-04, 16:44

Ser du også 3 alkiser over her eller ser jeg bare syner :?:ser 5 alkiser

Bra å vite da er du fortsatt full siden sist

:alkis: :alkis: :alkis: :alkis: :alkis:

Skålllllllllllllllll :D

anonym
14-01-04, 16:45
*piper forsiktig*

Jeg skal drikke på fredag. Wooohooooo.

Master
14-01-04, 16:49
Drikkeromantikk.

Bare vent til jeg er ferdig med eksamen, så skal jeg drikke mer enn dere alle sammen! :tøff:

Nåde gyrken ikke drikk oss 3 alkiser under bordet :skriker: det blir så lite drikke på oss da.

anonym
14-01-04, 16:54
Ikke noe er verre enn en alkis som sipper etter mer drikke. Fysjameg.

Master
14-01-04, 16:58
Ja det er fysjameg. Men se nå er jeg bli igjen :D :D :D bedre med 3 smil en 3 alkiser.

anonym
14-01-04, 16:58
Sikker på at du ikke føler en slags underbevisst forbindelse med Tre amigos?

Master
14-01-04, 17:06
Sikker på at du ikke føler en slags underbevisst forbindelse med Tre amigos?
kanskje jeg skulle bli den 4 amigo ?

anonym
14-01-04, 20:24
Tror du lengter etter det fellesskapet, ja.

medica
14-01-04, 20:57
Drikkeromantikk.

Tror du ikke vi kunne drukket dem under bordet?

Sexy Sadie
14-01-04, 23:06
cognac suger skikkelig.

Macumba
14-01-04, 23:09
Selvfølgelig kunne vi drukket dem under bordet! :panneklask:

nette
15-01-04, 06:07
cognac suger skikkelig.
Jepp. Smaker j**