Se full versjon : Mannlig G-punkt
Ifølge endel artikler jeg har lest, skal det finnes et mannlig G-punkt et stykke opp i analen. Omtrent en fingerlengde innover. Den kan visstok beføles og man kan visstnok få en heftig annerledes orgasme. Noen homo/bi-file som har mye analsex får ofte orgasme via denne metoden.
Dette mannlige G-punktet skal medisinsk sett være prostatakjertelen. Kvinner er utelukket da de ikke har prostata. Jeg regner med at det er et dødfødt spørsmål i denne brukergruppen som finnes her, men er det noen her som har fått til dette?
Bare nalle
15-01-04, 02:46
Nei, men sambo liker å få en finger i ræva. Jeg skal spørre han når han våkner i morgen. :edel:
Tror det må LITT mer til.
Bare nalle
15-01-04, 03:34
Tror det må LITT mer til.
Mener du at jeg skal putte oppi hele hånda? :sjokk:
Dildo i ræva? :dån:
Eller buttplugg?
Tror du ikke han våkner til liv hvis du vifter med en strap on og sier: «Enten så puler du meg eller så puler jeg deg!» :knegg:
Bare nalle
15-01-04, 09:42
Tror du ikke han våkner til liv hvis du vifter med en strap on og sier: «Enten så puler du meg eller så puler jeg deg!» :knegg:
Hehehe...Nå vet jeg hvordan jeg skal bli pult flere ganger om dagen. Dette lover godt. :knegg:
Sexy Sadie
15-01-04, 12:01
Jeg hadde en elsker som var helt vill med å få en lille finger litt oppi analen. Det kan være det at jeg traff ett G-punkt ja.
En hel fingerlengde inn hørtes langt ut, etter hva jeg har erfart... det er jo bare kanskje 1/2. Man kan kjenne det utenfra også, men da må man presse hardt hardt!! ;)
En hel fingerlengde inn hørtes langt ut, etter hva jeg har erfart... det er jo bare kanskje 1/2. Man kan kjenne det utenfra også, men da må man presse hardt hardt!! ;)
Hvordan kjennes den ut? Hvor lenge må den stimuleres og hvordan?
Kjenner til en fyr som etter ca. 8 øl, sprit og vodka battery, et par feite marihuanasigaretter, speed og ikke en ubetydelig mengde kokain fikk vidunderlig orgasme med utløsning av rompesex etter drøye ett-to minutter..... nuff said, er nok en sak det ikke er lett å få til...
Jeg har gjort det på en kar. :snill:
Jeg ville prøve en gang, men han sa blangt nei og så ut som om jeg skulle ha foreslått å mishandle ham. :roll:
Jeg tror vi må treffes.
BeltePenis, BeltePenis, hvor har du gjort av deg? :nynner:
Jeg tror vi må treffes.
Eventuelt kan du spise et skikkelig stort måltid og trykke saaaaaaaakte på dass... :lolskilt:
Sammenligner du meg med et dassbesøk?
Det er nok en smule individuelt.. :mrgreen:
The Cryptic
17-01-04, 06:15
Sammenligner du meg med et dassbesøk?neeeeeeeeeei....
:rofl:
The Cryptic
17-01-04, 06:19
Selv med strap-on opplevelser med kjæresten har jeg ikke akkurat opplevd orgasme, men definitivt en veldig bra følelse :) så jeg betviler på ingen måte at det går an å få det til med litt trening
Måtte selvsagt lete etter mannens g-punkt etter å ha lest dette. Fant det - eller noe - som funket bra :D
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.