Se full versjon : gyrk & Mr.Man
Også foran barna da! :skuffet:
Stakkars unge, skadelidende for livet!
:ler:
Har dere sett at jeg er nederst på forsiden av dagbladet i dag? www.dagbladet.no - nederst. Jeg holdt på å dette av stolen.
gratulere som kenguru modell :knegg:
:ler:
Har dere sett at jeg er nederst på forsiden av dagbladet i dag? www.dagbladet.no - nederst. Jeg holdt på å dette av stolen.
Kunne jo ikke forvente annet av et slikt naturtalent.
The Cryptic
17-01-04, 05:42
Er jo bare ein ny versjon av blomsten og bia, synes meir synd på foreldrene som skal forklare ungen kva som skjedde :lol:
... "og så tar mannekengu tissen sin frem og stikker den inn i mammakenguens tiss". Pappa sa dette mens han så tomt ut i luften. Albert var stille et lite øyeblikk før han sa "æsj". "Kommer jeg fra magen på en kenguru"? Pappa var helt stille. Han var fortsatt litt tom i blikket etter at han hadde sagt det som en gang måtte bli sagt
(lett omskrivning av Albert Åberg)
Verre er det vel ikke? :D
... "og så tar mannekengu tissen sin frem og stikker den inn i mammakenguens tiss". Pappa sa dette mens han så tomt ut i luften. Albert var stille et lite øyeblikk før han sa "æsj". "Kommer jeg fra magen på en kenguru"? Pappa var helt stille. Han var fortsatt litt tom i blikket etter at han hadde sagt det som en gang måtte bli sagt
(lett omskrivning av Albert Åberg)
Verre er det vel ikke? :D
Så søtt!
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.