PDA

Se full versjon : Nok en Laban, test deg selv om bil!

Laban
16-01-04, 00:21
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=27085

anonym
16-01-04, 00:26
Fra en som vet absolutt intet om biler kommer følgende resultat:

Bilentusiast

Score: 72% Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!

p.s: jeg er den typen som svarer når noen spør hva slags bil det var; den var rød!

Sorepheus
16-01-04, 00:31
Normal kunnskap

Score: 63% Du har litt greie på bil og kan bla bytte olje på bilen. Dette er ikke din store lidenskap men du syntes bil er helt greit..

Mr.X
16-01-04, 00:33
Bilentusiast

Score: 81% Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!

Fritz
16-01-04, 00:36
Du kommer ut som...
Bilentusiast

Score: 100% Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!

Mannesaker dette her.. Vroom Vroom.

Kvisa
16-01-04, 00:36
Bilentusiast

Score: 81%

Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!

Laban
16-01-04, 00:41
Du kommer ut som...
Bilentusiast

Score: 100% Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!

Mannesaker dette her.. Vroom Vroom.

Blir morro å se deg ta rusten på Bimmern til våren! Ja med tanke på at du er 100% spesialist! :kul:

spindis
16-01-04, 00:42
Dette gjetta jeg meg fram til: :roll:

Bilentusiast

Score: 72% Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!

Ling
16-01-04, 00:56
Skal slettes.

Mr.Man
16-01-04, 02:41
Bilentusiast

Argh! Slått av en kvinne. Det var nedtur!

Macumba
16-01-04, 02:44
Score: 54% Du har litt greie på bil og kan bla bytte olje på bilen. Dette er ikke din store lidenskap men du syntes bil er helt greit..

magnus
24-01-04, 17:15
72 %...

hmm... Greit nok!

Irene
25-01-04, 01:38
Du kommer ut som...
Bilentusiast

Score: 90% Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!

:roll:

pøh..

Havfruen
25-01-04, 14:04
Normal kunnskap

Score: 45% Du har litt greie på bil og kan bla bytte olje på bilen. Dette er ikke din store lidenskap men du syntes bil er helt greit.. :fniser:

filurus
25-01-04, 15:49
Score: 54% Du har litt greie på bil og kan bla bytte olje på bilen. Dette er ikke din store lidenskap men du syntes bil er helt greit..

Vi er visst like grønne, Mac. :knegg:

krapyl
26-01-04, 02:35
Bilentusiast

Kreps
27-01-04, 15:27
Du kommer ut som...
Normal kunnskap

Score: 63% Du har litt greie på bil og kan bla bytte olje på bilen. Dette er ikke din store lidenskap men du syntes bil er helt greit..

Cavatina
27-01-04, 17:48
Jeg kom også igjennom med "normal kunnskap".

"Score: 63% Du har litt greie på bil og kan bla bytte olje på bilen. Dette er ikke din store lidenskap men du syntes bil er helt greit."

Bytte olje? Nåja, fylle på og sjekke peilepinnen kan jeg da. I tillegg til å sjekke bremsevæske, vann, batteri, spylervæske og skifte dekk. Bytte vindusviskere og fylle luft regner jeg som "plankekjøring" og tar ikke med i regnestykket.

På den første bilen min visste jeg tom. hvor starteren satt, for den hadde et "dødpunkt" som slo inn fra tid til annen. Da fikk jeg ikke startet og måtte opp med panseret og gi starteren en liten dengerunde med en planke. (Det tipset fikk jeg av en bilreparatør, så ikke si noe stygt om meg). :D

Sorepheus
27-01-04, 18:27
uh... hva med å bytte starteren? :blond:

Araregiel
05-02-04, 15:21
Bilentusiast

The Cryptic
05-02-04, 17:44
Score: Bilentusiast 82%

Jaja, har vel muligens mer greie på MC :sukk:

nick
16-02-04, 21:29
"Bilentusiast
Score: 90% Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!"

Ikke dårlig for en som synes bil er et fremkomstmiddel, og som overlater alt arbeid til verkstedet. Dog, den nye Mustangen har vekket min interesse:

http://www.stangnet.com/2005fordmustang/

20000 $? Ja takk!

Sexy Sadie
16-02-04, 21:36
Bilentusiast.......
Hva er dette?

Svampe
29-04-04, 15:03
Helt normal jeg!
Kult, jeg er NORMAL :kul:

MrLysto
29-04-04, 18:29
Bilentusiast

Score: 109% Du har garantert bil som hobby eller jobb. Dette er så absolutt ditt felt! At du driver med bil langt ut i de sene kveldstimer er det ingen tvil om!

109 ???????
Tviler veldig på disse testene her altså

Galemaja
29-04-04, 20:30
Heller labert!

Score: 9% Du vet at bilen har ratt, fire hjul og pedaler. Liten eller ingen interesse. Vi foreslår at du så absolutt setter bilen på verksted slik at du ikke unngår noen ulykker!

:lolskilt:

Zelda
29-04-04, 20:50
:opptommel:
Du kan det meste! Ratt, hjul og pedaler er det som er det viktige!

Bellis
30-04-04, 02:12
Du kommer ut som...
Heller labert!

Score: 9% Du vet at bilen har ratt, fire hjul og pedaler. Liten eller ingen interesse. Vi foreslår at du så absolutt setter bilen på verksted slik at du ikke unngår noen ulykker!

Ja ja, jeg var ikke alene om å kunne lite om bil. Det er jo derfor jeg har mannfolk. Det er dems sin oppgave å holde bilen i orden. :overlegen:

Zelda
30-04-04, 09:40
Dægger'n, slo både Bella, og galemaja. Var i 27% eller noe. :skuffet:

Galemaja
30-04-04, 10:09
Hva med det?
Det betyr bare at vi har lettere for å få hjelp av gutta... :knegg:

Zelda
30-04-04, 10:36
Å ja! :mrgreen:

LiNK
03-06-04, 10:24
Du kommer ut som...
Bilentusiast

Ja-ja, jeg som trodde at jeg ikke kunne så mye om bil. Har for ny bil til å skru selv, så det er jo ikke noen grunn for å lære heller... Det er for mye elektronikk på nye biler. Takke meg til min gamle Opel Rekord 1980 modell (RIP). Den kunne man (og måtte man) skru på.

MrLysto
03-06-04, 17:27
er jeg den eneste som klarte over 100% ? :lol: