Se full versjon : Kveldskos!
Noen tester å avrunde kvelden med!
Hvem er du i Sopranos?
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=1022
Hvem er du i Friends?
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=1053
Dere behøver ikke å svare, da hvis dere ikke har forferdelig lyst til å eksponere dere! :kul:
Ikke det at jeg har noen anelse om hva sopranos er, men: Carmela Soprano
Du lever i lykkelig uvitenhet. Du er fornøyd så lenge det er mat på bordet og kanskje en ny pels i skapet. Du finner deg i det meste bare det ikke blir offentlig kjent. Å kunne snakke om andres privatliv synes du er en fin ting.
Og Friends:
Monica
Endelig ordner det seg for deg. Du blir forresten bare lekrere og lekrere med årene. Keep it up!
Om Monica hadde satt fot i mitt hus, hadde hun nok blitt innlagt på psykiatrisk etter å ha falt om av hybelkaninsjokk!
Ikke det at jeg har noen anelse om hva sopranos er, men: Carmela Soprano
Du lever i lykkelig uvitenhet. Du er fornøyd så lenge det er mat på bordet og kanskje en ny pels i skapet. Du finner deg i det meste bare det ikke blir offentlig kjent. Å kunne snakke om andres privatliv synes du er en fin ting.
Og Friends:
Monica
Endelig ordner det seg for deg. Du blir forresten bare lekrere og lekrere med årene. Keep it up!
Om Monica hadde satt fot i mitt hus, hadde hun nok blitt innlagt på psykiatrisk etter å ha falt om av hybelkaninsjokk!
Var ikke Monica Bælfeit i sitt tidligere liv? :kul:
Laban; det har du helt rett i. Betyr det at det er håp i hengende snøre for meg og?
Eller er det bare å glemme, siden jeg har vært feit, så slank og nå er feit igjen?
Laban; det har du helt rett i. Betyr det at det er håp i hengende snøre for meg og?
Eller er det bare å glemme, siden jeg har vært feit, så slank og nå er feit igjen?
Jesus Monica, feit igjen! sjekk denne!
http://pub.tv2.no/nettavisen/spray/trening/article172371.ece
Den der bmi`en er rett og slett noe dritt.
For når jeg taster inn antall kilo der jeg føler meg vel, ser bra ut og kommer inn i str 40, så er jeg regnet som overvektig! SYKT.
Jeg er 196 cm og veier 120 kilo er ikke feit og har ikke bilring. Alikevel er jeg mutcho overvektig! Hmmm.... noe som ikke stemmer her.
Sånn som jeg er nå, skal jeg visst daue snart.
Jeg lurer på om jeg må øve meg på å bli andpusten når jeg går opp en trapp.
Sånn som jeg er nå, skal jeg visst daue snart.
Jeg lurer på om jeg må øve meg på å bli andpusten når jeg går opp en trapp.
Fake hjerteinfarkt kan også funke!
Er ikke det litt slit å få til da?
Eller er det bare å holde pusten så leppene blir litt blå, klage over smerter i venstrearmen og gripe meg om brystet og fake at jeg svimer av?
Går det, tror du?
Er ikke det litt slit å få til da?
Eller er det bare å holde pusten så leppene blir litt blå, klage over smerter i venstrearmen og gripe meg om brystet og fake at jeg svimer av?
Går det, tror du?
Jepp, du kan også overraske vennene dine og si at du var med i Total Makeover. Først begynner du å legge noen puter under genseren og på rumpa, siden fortsetter du med økning av puter til du er bælfeit. En vakker dag tar du bort alle putene, og folk vil ikke tro sine øyne. Fra bælfeit til overvektig! Vennene dine kommer til å mene at du har blitt supertynn etter dette! :kul:
Du er jaggu meg smart!
Sov godt! ;)
Friends:
Monica
Sopranos:
Christopher Moltisanti
Du er ung og på vei opp på rangstigen. Du lever farlig og ønsker mer ansvar i familien.
Phoebe
Håpet om en artistkarriere lever fortsatt. Du er like rar som aldri.
:flau:
Friends:
Monica
Jøsses! Jeg var så sikker på at du var en mann! :flau:
Friends:
Monica
Jøsses! Jeg var så sikker på at du var en mann! :flau:
Det samme trodde jeg att jeg var en man. Men så ble jeg en Monica :flau:
Har vært man i 34år nå så jeg får vell fortsette med det :D
Det samme trodde jeg att jeg var en man. Men så ble jeg en Monica :flau:
Har vært man i 34år nå så jeg får vell fortsette med det :D
Må si jeg ble litt lettet nå!:knegg:
Monica
Ulp!
Du kommer ut som...
Monica
Dr. Jennifer Melfi
Du bruker det meste av tiden din til å høre på andres problemer. Du prøver å hjelpe selv om du er mot alt de står for.
Iiiiiiha! Laban ble Rachel, Jesus man!
Sexy Sadie
16-01-04, 12:46
Du kommer ut som...
Christopher Moltisanti
Du er ung og på vei opp på rangstigen. Du lever farlig og ønsker mer ansvar i familien.
he he he he
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.