Se full versjon : Apparatet som bestemmer hva du skal drømme
Hvor mange ganger har du ikke drømt om å styre drømmene dine. Du tenker hardt på ønskedrømmen før du legger deg i håp om å skyte blink når hodet treffer puta og roen senker seg i heimen.
http://www.dagbladet.no/dinside/2004/01/15/388506.html
Ja det hadde hvert morro å kunne drømt det man vill.
Det å tenke mye på noe du ønsker å drømme om før du legger deg kan virke har merket det selv.
Utrolig hva de finner på. Hva skal jeg bli skremt av hvis jeg ikke har mareritt da? (jeg tør ikke se skrekkfilmer)
Utrolig hva de finner på. Hva skal jeg bli skremt av hvis jeg ikke har mareritt da? (jeg tør ikke se skrekkfilmer)
Da kan du sikkert stille inn maskinen så du kan se en skrekkfilm i drømmen :) i begynelsen og en mere romantisk slutt på drømmen foreksempel.
Ja det er utrolig hva dem finner på.
Hehe, ja. Men litt av spennings momentet blir vel borte når jeg vet hva jeg kommer til og drømme eller hva?
Håper den dingsen gjør at du bare drømmer dele av natten og ikke hele. Jeg liker og våkne innimellom og ikke huske og ha drømt noe som helst.
Det skulle hvert mulighet for å ta opp det man drømmer på video det hadde hvert kult å kunne se sin egen drøm når man våknet opp.
Jøss, ta det opp på video? Tror jeg hadde blitt vettskremt. Jeg drømmer veldig mye rart. :informerer:
Jøss, ta det opp på video? Tror jeg hadde blitt vettskremt. Jeg drømmer veldig mye rart. :informerer:
Du kunne tatt det opp på video og solgt dine egne skrekkfilmer vidre. :D
Testa denne maskinen på Roskilde 2002, dreammachine / mindmachine kalte de det. Du satt i passe tilbakelent stol i et telt med passe temperatur, fikk satt på deg brillene med lysene og et headset. Så var det bare å slappe av og lukke øynene, chille til musikken. Spaca greier, synca helt etter en stund, først så man svart uten tegn til rødskjær e.l. så begynte det å danne seg streker og en kubisk form i forskjellige farger. En følte seg rimelig refreshed etterpå og.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.