PDA

Se full versjon : Mars - levende renholdere funnet på Mars :)

Master
16-01-04, 19:39
http://images.somethingawful.com/inserts/articlepics/photoshop/01-09-04-space/Kanzune3.jpg

anonym
16-01-04, 19:57
*prøver å le*

Er det et poeng jeg går glipp av her?

Master
16-01-04, 20:02
*prøver å le*

Er det et poeng jeg går glipp av her?

Bildet er fra Mars overflaten også har noen plasert de 2 personene på bildet. Egentlig ikke så morsomt men dem
har nok av støv på Mars å fjerne.

anonym
16-01-04, 20:03
Fremdeles ikke morsomt.

Master
16-01-04, 20:09
Fremdeles ikke morsomt.
La egentlig ikke inn bildet for att det skulle være så morsomt, mere for å la andre se bildet. Enkelte vill nok se litt humor i det.

anonym
16-01-04, 20:10
Men....
Jeg ser jo humor i det meste.

*prøver fortvilet*

Master
16-01-04, 20:14
Men....
Jeg ser jo humor i det meste.

*prøver fortvilet*

Det er fint.

Tenk på dem som USA fortropp som skal rengjøre mars før Bush om ca 20 år har sine første astronauter der. Så da har dem ganske mye å gjøre der for å gjøre Bush blid så han lykkes med sine planer.

Sikkert noen som finner på en mere morsom tekst til bildet.

gyrken
17-01-04, 12:42
Du finner mange teite bilder Master. Vi får også mailen full av spam, du trenger ikke klistre alt inn her.

Master
18-01-04, 22:03
Du finner mange teite bilder Master. Vi får også mailen full av spam, du trenger ikke klistre alt inn her.

Ja det er sant jeg finner frem mye rare bilder og teite er mange av dem også. Bruk en Spam killer i Moro :)

Hadde jeg klistret inn alle de teite bildene jeg har hadde det blitt langt over 1GB med bilder. men uff det går jo ikke ann.

Sexy Sadie
18-01-04, 22:50
Den var litt morsom.

Macumba
18-01-04, 23:21
Nåvel. Nå skjønner jeg hvorfor jeg ikke har åpnet denne tråden før nå.

Stol alltid på innstinktet, Macumba.

TajMahal
18-01-04, 23:39
Jeg lo faktisk litt jeg da. Mulig jeg synes det var vittig fordi jeg kjente noe igjen. :skrape:

Laban
18-01-04, 23:54
Dette var artig, la oss alle finne noen teite bilder, for de som har humor da! :kul:

Macumba
19-01-04, 00:01
Jeg greier ikke å se humoren i et bilde av Woody heller.

:lister:

TajMahal
19-01-04, 00:08
Nummen! Så nusselig bilde!

Jeg fant et bilde av barna hans. :snill:
http://images.google.com/images?q=tbn:8jqmtiuSEUoC:www.geocities.com/khnoori/monky.gif

Sorepheus
19-01-04, 10:18
:lol: , Kan le av det meste jeg, men støvsugerbildet var noe tamt .. Så for meg en morphing av rovern til støvsuger ... kanskje mer artig når jeg tenker på spaceballs filmene... ;)

Laban
19-01-04, 11:29
Jeg greier ikke å se humoren i et bilde av Woody heller.

:lister:

Se deg selv i speilet da, ler du ikke, bør du oppsøke hjelp! :kul:

Master
19-01-04, 11:50
En ting er jo fint att vi ikke har samme humor alle sammen det kunne ikke vært noe gøy da hadde vi ledd som en gjeng med roboter.

La ikke inn bildet for att det skulle være så veldig morsomt fant bare ikke noe annet sted i forum det passet spesielt godt å legge inn.

Siden det har vært skrivd og snakket så mye om Mars i det siste så la jeg inn dette bildet av 2 personer som skal støvsuge hele Mars før Bush får ferdig sin plan med landing på Mars om ca 25 år kunne jo være litt artig for enkelte å se samme om det ikke var så morsomt og att dem selvsagt ikke er på Mars.

Kanskje denne var litt bedre ?:

http://www.karenhawes.com/images/jokes/mars.jpeg

Laban
19-01-04, 12:07
Det som er morro er alle som må påpeke bildet! Høres ut som Høstustillingen, og vi vet jo hvem som går dit! :kul:

Sorepheus
19-01-04, 14:41
Er litt fan av dyster humor og det virkelig absurde.

Mr.Man
19-01-04, 15:03
Jeg skal veilede deg litt jeg Master. Av de 400-500 mailene med søppel du får inn i mailboksen din eller som du finner på nettet, plukker du ut den aller morsomste i slutten av uken og deler den med oss. Du flooder forumet med Vi Menn vitser og slikt. Det er bare kjedelig.

Master
19-01-04, 15:16
Jeg skal veilede deg litt jeg Master. Av de 400-500 mailene med søppel du får inn i mailboksen din eller som du finner på nettet, plukker du ut den aller morsomste i slutten av uken og deler den med oss. Du flooder forumet med Vi Menn vitser og slikt. Det er bare kjedelig.

Hei Mr.Man!

Takk for tipset. I selve mail boksen får jeg ikke så mye Spam bruker Spam killer. Men på nettet finner man mye rart. Jeg kan jo begyne med å legge inn den beste 1 gang i uken eventuelt noen linker i slutten av uken.

Har my annet av vitser osv men det ville blitt så alt for grove mange av dem så derfor legger jeg inn noen tørre i steden.

Fint alle har forskjellige inntresser/meninger ellers hadde det ikke vært noe forum

Mr.Man er :kul: si gjerne i fra igjen hvis du synes noe jeg gjør er litt dumt. takker og bukker :)

anonym
19-01-04, 15:23
Du Master.... er du like mild irl?

Master
19-01-04, 15:25
Du Master.... er du like mild irl?

Skriv litt nøyere hva du mener om mild irl, takk.

anonym
19-01-04, 15:29
Hva er det å skrive om det?
Lurer bare på om du er slik irl også.
Syns det er greit med alle korreksjoner, finner måter du kan forbedre deg på uansett hva noen sier til deg. Mild. :)

Master
19-01-04, 15:42
Hva er det å skrive om det?
Lurer bare på om du er slik irl også.
Syns det er greit med alle korreksjoner, finner måter du kan forbedre deg på uansett hva noen sier til deg. Mild. :)

Nei jeg synes ikke det er greit med alle korreksjoner og jeg er ikke bestandig mild. Men når det er noe som jeg føler er bare
en bagatell eller en rettelse som jeg setter pris på som den skrive feilen hvere/være. Så er jeg glad for att noen sier i fra.

Make Love not War! Be Friends not Enemies!

anonym
19-01-04, 15:51
Godt å høre.
Jeg begynte tro du var tøffel!

Master
19-01-04, 15:57
Godt å høre.
Jeg begynte tro du var tøffel!

La din fiende ha rett så har du fått en ny venn! du kan dolke i ryggen når denne minst venter det :ond:

Her var en ond side av meg hahahahaha :twisted:

anonym
19-01-04, 16:02
Er stjelte utsagn onde?

Master
19-01-04, 16:05
Er stjelte utsagn onde?

Denne fant jeg på selv nå. Så den har jeg desverre ikke stjålt.

Men man kan jo finne mange gode utsagn og låne dem og være slem og ikke gi æren til den som har laget den.