PDA

Se full versjon : Gym Form Quick Fitness

Sorepheus
17-01-04, 00:03
Kjøpte disse greiene fra TV-shop (batteries not included) etter å ha hørt fra en venn at de faktisk fungerer. Så i dah har jeg elektrisk rista sidemusklene .. får vel se om et par dager om det holder stikk..

The Cryptic
17-01-04, 04:51
Yay... Vi avventer snarlig rapport. Hvis de virker kan vi sitte enda mer her foran PCen mens vi chatter på kaféen og MSN.

Sorepheus
17-01-04, 18:40
Dag 1

De er i hvert fall mindre enn de ser ut som på TV, skrudde på full intensitet første
gangen jeg prøvde, holdt på ramle over ende av trekket, så 70% intesitet er nok det beste.

Dag 2

Wow, ser litt forskjeller i muskeloppbygginga, men har ikke vondt i musklene, kanskje en 1/3 millimeter, fortsetter, se hva som skjer med 1 times work out i stede for 20 minutter. Oppdaga at strømmen kan gi brennefornemmelse i huden over lengre tid, greit med 5-10 minutters pause mellom hver igangsetting.

Mr.Man
17-01-04, 20:00
Spennende. Nerde videre mens man trener virker jo helt topp. Funker de på alle muskler?

Sorepheus
17-01-04, 20:05
Spennende. Nerde videre mens man trener virker jo helt topp. Funker de på alle muskler?

Skal visst ikke overdrive greiene heller, etter ca. 1 time og 10 minutter syntes jeg kroppen rista litt av seg selv. Kan brukes på de fleste kroppsdeler visstnok, men å bruke dem på f.eks. lårene eller armene virker bare tåplig, da får man mer effekt av å ta i bruk håndmanualer eller gå seg en kjap tur for å kjøpe smokes.

Jeg bruker dem kunn på mageregionen (sidemuskler, nyrer er jo svært utsatt i en slåsskamp f.eks.) og 8-packen siden jeg har gitt opp sit-ups o.l., en får ryggproblemer uansett hvordan man gjør dem.

På reklamen trimmer damer musklene over boobsa for å få de strutne greiene.

Sorepheus
24-01-04, 20:16
Hum... disse sakene fungerer faktisk, blitt rimelig fast i mageregionen, men batteriene varer ikke så lenge, og de koster 60,- pr. stk på lokale bensinstasjonen... Dvs. bruker en dem noen timer hver dag i 4 dager, må en ut med 120,- for å kunne bruke dem igjen, sikkert kjekkere med oppladbare..

Macumba
24-01-04, 20:24
Noe for meg.
Jeg hadde innhul mage før, men nå ser jeg ut som jeg er gravid i 4. måned.

Sorepheus
24-01-04, 21:05
Tror ikke maskinen trimmer bort fett ...