Se full versjon : Gym Form Quick Fitness
Kjøpte disse greiene fra TV-shop (batteries not included) etter å ha hørt fra en venn at de faktisk fungerer. Så i dah har jeg elektrisk rista sidemusklene .. får vel se om et par dager om det holder stikk..
The Cryptic
17-01-04, 04:51
Yay... Vi avventer snarlig rapport. Hvis de virker kan vi sitte enda mer her foran PCen mens vi chatter på kaféen og MSN.
Dag 1
De er i hvert fall mindre enn de ser ut som på TV, skrudde på full intensitet første
gangen jeg prøvde, holdt på ramle over ende av trekket, så 70% intesitet er nok det beste.
Dag 2
Wow, ser litt forskjeller i muskeloppbygginga, men har ikke vondt i musklene, kanskje en 1/3 millimeter, fortsetter, se hva som skjer med 1 times work out i stede for 20 minutter. Oppdaga at strømmen kan gi brennefornemmelse i huden over lengre tid, greit med 5-10 minutters pause mellom hver igangsetting.
Spennende. Nerde videre mens man trener virker jo helt topp. Funker de på alle muskler?
Spennende. Nerde videre mens man trener virker jo helt topp. Funker de på alle muskler?
Skal visst ikke overdrive greiene heller, etter ca. 1 time og 10 minutter syntes jeg kroppen rista litt av seg selv. Kan brukes på de fleste kroppsdeler visstnok, men å bruke dem på f.eks. lårene eller armene virker bare tåplig, da får man mer effekt av å ta i bruk håndmanualer eller gå seg en kjap tur for å kjøpe smokes.
Jeg bruker dem kunn på mageregionen (sidemuskler, nyrer er jo svært utsatt i en slåsskamp f.eks.) og 8-packen siden jeg har gitt opp sit-ups o.l., en får ryggproblemer uansett hvordan man gjør dem.
På reklamen trimmer damer musklene over boobsa for å få de strutne greiene.
Hum... disse sakene fungerer faktisk, blitt rimelig fast i mageregionen, men batteriene varer ikke så lenge, og de koster 60,- pr. stk på lokale bensinstasjonen... Dvs. bruker en dem noen timer hver dag i 4 dager, må en ut med 120,- for å kunne bruke dem igjen, sikkert kjekkere med oppladbare..
Noe for meg.
Jeg hadde innhul mage før, men nå ser jeg ut som jeg er gravid i 4. måned.
Tror ikke maskinen trimmer bort fett ...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.