PDA

Se full versjon : Kriterier for Nettkafeen treff!

Laban
18-01-04, 23:50
Disse tenkte jeg kunne passe før Nettkafeen treffet, greit å vite om folk før man ser de!
Etter dette kan dere virkelig legge opp strategiene for helgen!

Begynner faen meg å ta form som et swingerstreff dette! :forvirret:

Har du et farlig begjær?
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=26303

Er du en flørter?
http://spray.nettavisen.no/testorama/?id=1011

Ling
19-01-04, 00:03
Skal slettes.

TajMahal
19-01-04, 00:17
Nestenflørten

Det er ennå håp for deg! Du er i perioder sjarmerende og morsom, men tør kanskje ikke slippe deg helt løs! Prøv å være deg selv,og slutt med krampesjekking! Du vil nok lykkes til slutt!!

Lite begjær.

Du har lite begjær. I kjærlighet, er du sindig,- også når du blir avvist. Du har ingen problemer med å slippe taket, og godtar at kjærlighet en gang må ta slutt. Kanskje blir du litt lei deg, men sorgen,- hvis man kan kalle den det, er langt ifra altoppslukende.

anonym
19-01-04, 00:18
Normalt begjær.

Du har et normalt begjær. Noen ganger kan du kontrollere deg selv, og slippe taket. Andre ganger finner du på ting for å få din utkåredes oppmerksomhet. Husk: Hvis du elsker noen,- sett dem fri. Kommer de tilbake, er de dine,- hvis ikke har de aldri vært det.

Middelsflørten!

Dette er bra! Du kan kunsten å sjarmere andre...og du er godt likt! Du er både morsom og sjarmerende samtidig som du vet hvordan man skal behandle folk!! Du er generelt godt likt og har draget på de fleste...både jenter og gutter;)

Macumba
19-01-04, 00:26
Lite begjær.

Du har lite begjær. I kjærlighet, er du sindig,- også når du blir avvist. Du har ingen problemer med å slippe taket, og godtar at kjærlighet en gang må ta slutt. Kanskje blir du litt lei deg, men sorgen,- hvis man kan kalle den det, er langt ifra altoppslukende.

Nestenflørten

Det er ennå håp for deg! Du er i perioder sjarmerende og morsom, men tør kanskje ikke slippe deg helt løs! Prøv å være deg selv,og slutt med krampesjekking! Du vil nok lykkes til slutt!!

Enda godt jeg allerede har samboer.

medica
19-01-04, 00:36
Lite begjær og middelsflørt. Jeje.

anonym
19-01-04, 00:37
Jeg er visst den eneste normale her.

Ling
19-01-04, 00:40
Skal slettes.

anonym
19-01-04, 00:45
Tja. Mine er hakket mindre da. Og midjen er omtrent 6 hakk større. *S*

Amiga
19-01-04, 00:59
Du har et normalt begjær. Noen ganger kan du kontrollere deg selv, og slippe taket. Andre ganger finner du på ting for å få din utkåredes oppmerksomhet. Husk: Hvis du elsker noen,- sett dem fri. Kommer de tilbake, er de dine,- hvis ikke har de aldri vært det.

Nestenflørten

Sexy Sadie
19-01-04, 09:22
Beklager, men jeg har meldt meg på nettkafeetreff, ikke gruppesex. Har ikke fått noe info om at det er samme sak.

anonym
19-01-04, 09:32
HVA? :sjokk:

Er IKKE sex involvert?
Nei, da gidder jeg ikke komme!

HILDE
19-01-04, 09:32
Beklager, men jeg har meldt meg på nettkafeetreff, ikke gruppesex. Har ikke fått noe info om at det er samme sak.

Det tar du vel på sparket?

Sorepheus
19-01-04, 10:08
Normalt begjær.

Nestenflørten

spindis
19-01-04, 13:46
Lite begjær.

Har du noengang kokt noens kæledyr? Åssen spørsmål er det da. :furter: Synes ikke denne testen skal gjelde.

Nestenflørten

JEJE, ikke akkurat fornøyd.

Sorepheus
19-01-04, 14:30

Synes uansett puppene på det bildet er sykelig store ...

Sexy Sadie
19-01-04, 14:46

Sexfixert er jeg men gruppesex er ikke min greie i det hele tatt.

Master
19-01-04, 15:00
Lite begjær.

Nestenflørten

anonym
19-01-04, 15:04

nå ja. Du kunne sikkert tenkt de gå kjent litt på dem.

Mr.Man
19-01-04, 15:07

Det er vel ikke realistisk at noen av oss får den opp uansett. ;)

anonym
19-01-04, 15:09
Får du ikke til å pøke i fylla?

Mr.Man
19-01-04, 15:11
Får du ikke til å pøke i fylla?
Jo, i fylla er det ikke noe problem. :lol:

anonym
19-01-04, 15:12
Sååå...hva ER problemet?

Irene
19-01-04, 15:54
Jeg har normalt begjær, og er en 'nestenflørt'...

Er nok kanskje litt kjedelig, jeg da.. :roll:

Mr.Man
19-01-04, 16:04
Sååå...hva ER problemet?
Hvis du møter opp, skal du få vite hva problemet evt. er. :mrgreen:

Sorepheus
19-01-04, 16:13

nå ja. Du kunne sikkert tenkt de gå kjent litt på dem.

Jau, når du sier det så... :flau: men sykelig store uansett..

gyrken
19-01-04, 21:55
Normalt begjær. Den andre testen orket jeg ikke å ta. Men normalt begjær er vel et passende utgangspunkt?

The Cryptic
20-01-04, 02:00
Flere med normalt begjær her... Det er vel akkurat sånn passe psyk tror jeg, for spørsmålene tok jo litt av for å si det slik. Mon tro om quiz-forfatteren selv har hatt endel underlige opplevelser?

Nestenflørten
Det er ennå håp for deg! Du er i perioder sjarmerende og morsom, men tør kanskje ikke slippe deg helt løs!.. Hehe, jaja, så vet man det også. De har visst ikke sett meg på mine velmaktsdager :kul:

anonym
20-01-04, 09:42
Syns det er ganske så mange av dere som er temmelig tilbakeholdne på flørteområdet.

gyrken
20-01-04, 19:50
Syns det er ganske så mange av dere som er temmelig tilbakeholdne på flørteområdet.

Jeg deler forum med mannen min. Jeg tør ikke. :deppa:

Sexy Sadie
20-01-04, 21:04

Hvorfor er det urealistisk?

Mr.Man
21-01-04, 21:39
Det var en køddekommentar som egentlig var litt for intern. Glem det..... :mrgreen:

Sexy Sadie
22-01-04, 12:03
Det var en køddekommentar som egentlig var litt for intern. Glem det..... :mrgreen:

Ja vel.