Se full versjon : Hva står på menyen i dag?
Hva eter dere?
Jeg lager, i samarbeid med Toro, chicken tandoori nå.
Jeg tror det er en av de mest spiste rettene her i huset.
I dag er det etter ønske fra samboer.
Det bør bli noe på meg i kveld.
I dag sto det baconsurret indrefilet, med broccoli, salat, båtpoteter og sjampiser på menyen.
Vi spiste på Egon. :roll:
Overtidsmat fra peppes.. :lagemat:
Fiskekaker med stekt løk, revet gulrot og potet. Det var ungene som bestemte menyen.
I kveld, når mannen kommer hjem fra Legevakten, så blir det kyllingfilet og ovnsstekte poteter og grønnsaker.
Grønnsakene fikser jeg slik: jeg kutter opp sopp, løk, paprika og squash i biter og har dem i en ildfast form. Så heller jeg over en god slump olje, en skvett balsamicoeddik og har på en god dæsj barbecuesaus. Så krydrer jeg med pepper og basilikum og hva jeg ellers finner. Inn i ovnen og la stå i godt og vel en time. Etter en halvtime tar jeg stekte kyllingfileter og trøkker litt ned i guffa og lar dem steke med siste halvtimen, så blir de så saftige, så. Nam!
Den maten deres høres ikke noe god ut! :overlegen:
Tvert imot, Gyrken. :sikler:
Den maten deres høres ikke noe god ut! :overlegen:
Da er det jo bra at du slipper å spise den. :nemlig:
Er du ikke veeeeeldig glad for det?
Grønnsakene fikser jeg slik: jeg kutter opp sopp, løk, paprika og squash i biter og har dem i en ildfast form. Så heller jeg over en god slump olje, en skvett balsamicoeddik og har på en god dæsj barbecuesaus. Så krydrer jeg med pepper og basilikum og hva jeg ellers finner. Inn i ovnen og la stå i godt og vel en time. Etter en halvtime tar jeg stekte kyllingfileter og trøkker litt ned i guffa og lar dem steke med siste halvtimen, så blir de så saftige, så. Nam!
BP pleier å lage akkurat det samme!
BP pleier å lage akkurat det samme!
Jøss. Jeg fant ikke på å lage akkurat det der før etter at jeg møtte deg.
Har BP overnaturlige evner? :sjokk:
Du og BP er telepatetiske.
:rørt:
:skrape: Da vet han sikkert hva jeg har lyst til å gjøre med deg.
Hups, rett i Grisebingen igjen!
Jeg forteller da ham noe. :skrape:
Pussig tone mellom deg og medica. Har dere gjort noe? :sikler:
Hva skal vi fortelle ham, Mac? :snill:
Hva om vi holder kjeft og overlater ham til de skitne fantasiene sine? :snill:
Denne tråden har utviklet seg til å vise et uvettig bruk av smilies.
I går ble det resten av pizzaen jeg laga på søndag. Ellers går det mye i rett i koppen fortia. Jobber seint.
Akkurat nå står det koteletter i ovnen.
De er godt krydret og har deilig olje over seg.
Lurer på hvor lenge de må stå der.
Hva blir servert på Nettkafeen treffet, kjenner jeg Mr.Man rett burde de svakhjertede bli hjemme! :trøtt:
Fiskeboller spiser jeg en gang i året. I dag er dagen :danser:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.