Se full versjon : Teksting
Etter sjunyhetene på TV2 (tror jeg det var, det var fruen som styrte kontrollen denne gangen) var det et klipp fra reality serien/programmet, "Det enkle liv" med den famøse Paris Hilton.
Et av klippene som ble vist satt PH og ei venninne på altanen sammen med en bondegutt. Da gutten gikk inn for å hente ei jakke begynner jentene å diskutere den kjekke gutten. Ei av dem sier i følge den norske teksten "Det hadde vært fint med 3 slike" (eller noe i den dur)
Hva dama egentlig sier. "He would be nice in a threesome."
Sprømålet blir da. Er det sensur eller er oversetteren helt på landet?
Tror nok oversettern er helt på viddene. Dette forekommer ofte i norske oversettelser.
Kan være ganske morsomt til tider. :knegg:
Akkurat når jeg trodde Amerikansk Trash-TV ikke hadde mer å by på, gir de oss dette.
To luxus dyr fra LA, som selvsagt aldri har gjort et dagsarbeid noensinne. Så fjollete og irriterende var det beinranglet P.H og den latterlige venninen at jeg tror jeg kan anbefale dette showet for enhver "Camp / Trash" fan.
Jeg tror ikke engang de to fjollsene forstår at de driter seg selv loddrett ut.
Fritz da, de er jo den amerikanske sjelen inkarnert!
Argh! Spilte Generals med ZmZ i går, og glemte dette. :roll:
Skulle ikke forundre meg om det er oversetterfirmaet SDI-media.com som står bak tekstingen. De er vel nærmest verdensmestre når det gjelder elendig oversettelse og slett arbeid. En del kanaler benytter seg av såkalt "trash-teksting", dvs. billige og dårlige oversettelser. SDI-media har ofte "svorsk" teksting, iblandet en del danske ord.
Jeg har sett en del på Reality Channel, der er de aller fleste programmene oversatt av nevnte firma og jeg har mang en gang irritert meg noe alldeles grenseløst over dårlig oversettelse. Så ille har det til tider vært at teksten har vært klin umulig å forstå. Da hender det at jeg enten slår over til dansk eller svensk tekst, eller velger "disable" i tekstmenyen.
Og jeg som trodde dere hadde nok med å være her inne!
Hvor mye skit ser dere egentlig på? :kul:
Har dere tenkt på at antall seere registreres i en måling, deretter vurderer tv-selskapene hvilke serier/type programmer som fenger mest, og sender deretter det det Norske folk har bestemt seg for: Nyheter, sport, såpeopra og reality-tv.
Som tilbehør til dette ligger Grandis og Cola/light på toppen.
Hurra for Norge!
Har dere tenkt på at antall seere registreres i en måling, deretter vurderer tv-selskapene hvilke serier/type programmer som fenger mest, og sender deretter det det Norske folk har bestemt seg for: Nyheter, sport, såpeopra og reality-tv.
Hurra for Norge!
Til informasjon:
Reality Channel sender dokumentarer (så som "Flyplassen", "Parkeringsvaktene" m. fl. som også har blitt sendt på norsk tv) og faktaserier om brannmenn, politi- og ambulansefolk, dokumentarer fra sykehus etc. De sender ikke det vi kaller reality-tv.
Hurra for Norge!
Til informasjon:
Reality Channel sender dokumentarer (så som "Flyplassen", "Parkeringsvaktene" m. fl. som også har blitt sendt på norsk tv) og faktaserier om brannmenn, politi- og ambulansefolk, dokumentarer fra sykehus etc. De sender ikke det vi kaller reality-tv.
Kos for de som liker å få tredd all elendigheten i verden ned over hodet! Jævla "interesting" å se hvordan en parkeringsdust har det på jobben, og hvor fælt det er! Vet ikke hvor mange timer i døgnet vi trenger å bli minnet på hvor "bad" verden er.
Laban koste seg med Food channel i desember, så forsvant den? Isteden kom det en jævla sportkanal til! :kul:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.