Se full versjon : Whack a penguin.
http://junk.dawnshadow.se/yp010.swf
The Cryptic
22-01-04, 12:00
:lol: Timer med moro. Tror jeg logger meg ut til "møte" nå
317,9 ... ikke så ille :lol:
Jeg fikk 320,5 som best se bildet under.
For å få kanskje flere til å prøve så gir jeg den som slår min sum 10 000 grunker i Donasjon. + en ekstra bonus hvis jeg blir slått med ganske mye mere en denne summen.
321,1
10 000 er overført
Skulle helst tatt snap shot av skjermen som bevis men man stoler da på en dame :)
Kanskje flere som slår meg :)
Mvh
Master
Tusen takk, Master.
Det var dama si det, hu la frem bevis også :)
Tusen takk, Master.
Det var dama si det, hu la frem bevis også :)
Klart det, vil jo ikke lure deg. :knegg:
Ny rekord. :)
Donasjon overført som lovet.
Er spent på om noen kommer høyere en dette.
Står fast på 321,5. :ond:
Står fast på 321,5. :ond:
Men det er høyere en meg så du får 10 000 grunker også.
Har prøvd noen ganger til og endte på 320,9 nå
Ny rekord. :)
Nå er vi likt jeg greide 323,5 :party:
316 på første forsøk. :fornøyd:
Faen! Var ikke lett å komme over 316 gitt.
Mine rekorder ble 316 og 315,2. :roll:
Fikk også 323,5. Kanskje det ikke går lengre? :roll:
Hadde jeg bare viss hvordan man kan legge inn dette bildet!
Fikk også 323,5. Kanskje det ikke går lengre? :roll:
Hadde jeg bare viss hvordan man kan legge inn dette bildet!
Fint du fikk 323,5 også. Da er vi 3 på denne summen.
Muligens det er maks sum man kan få.
Donasjon er overført.
Nå har jeg dreisen på det.
316
319.9
321
319.3
320.5
311.6
Vanedannende, jeg skal tidlig opp! :roll:
Nå har jeg dreisen på det.
316
319.9
321
Vanedannende, jeg skal tidlig opp! :roll:
Ja det er vanedannende man får lyst til å prøve litt til.
Bra resultater du får.
Nei, nå må jeg pusse tennene og koselalle!
"Snakkes" i morgen!!!
Nei, nå må jeg pusse tennene og koselalle!
"Snakkes" i morgen!!!
Ja vi snakkes i morgen. Må selv gå til køys nå.
The Cryptic
23-01-04, 13:16
:victorious: (men det tok litt tid...)
The Cryptic
Hvordan klarte du det ? :dunkhode:
Klarte 324,2 og så kommer du med den rekorden. :skriker:
The Cryptic
23-01-04, 14:57
Ved å bedrive såkalt "ikke-fakturerbart arbeid" i morgentimene her på jobben. Var ute med jobben i går, så det er igrunn alt hjernen min fungerer til idag uansett :)
:sjokk: :sjokk: :sjokk: OI!!!
Huff, nå kommer hele helga til å drive å denge pingviner! :gråter:
The Cryptic
23-01-04, 17:26
Bare å denge i vei det. God helg :victorious:
:victorious: (men det tok litt tid...)
Det var en utrolig poengsum og den står med hode i bakken som den pleier å gjøre på fra ca 170 til 207 poeng.
Men en skikkelig donasjon kommer siden du fikk såpass mye mere en oss andre.
Jeg tror det er jukset med tallene her!
Selvfølgelig funker det bedre med en rakett i rompa :plystrer:
Selvfølgelig funker det bedre med en rakett i rompa :plystrer:
Ja det var litt av en rakett du har brukt hehe :)
og den står med hode i bakken som den pleier å gjøre på fra ca 170 til 207 poeng.
Det merket jeg meg også. Har du manipulert bildet Cryptic? ;)
:ond: Fy søren så dårlig gjort!!!
Singularity
25-01-04, 07:52
:victorious: (men det tok litt tid...)Var det med samme versjon, eller med den andre versjonen av spillet?
The Cryptic
26-01-04, 11:50
Aj. Takk så meget til Master. :Liker å være rik: :D
Rik med juks ja, TC! :ond:
The Cryptic
26-01-04, 12:00
Nei, Gyrken. Bildet er ikke manipulert. Skjønt, scoren til Wonderdong ser merkelig høy ut... Ser ut til at noen er bedre til å hacke Shocwave-filer enn meg :D
Nei, men du spilte feil spill!
Juksemaker!
The Cryptic
26-01-04, 15:01
:lol: Det tok da sørgelig lang tid før dere fant det ut synes jeg. Hadde forventet litt raskere avsløring :)
BTW: Donasjonen fra Master er naturligvis returnert, for man skal ikke være uærlig i spill må vite (men man kan godt ha det litt moro innimellom :))
Fant ut!
Jeg har jo fremsatt påstander om juks lenge!
The Cryptic
26-01-04, 15:26
Siden lørdag. Det er ikke lenge det :D
BTW: Må si det er endel paradoksale forskjeller mellom .sig-en og avataren din nå. Sliter med å finne ut om jeg skal bli kåt eller bare løpe avgårde så langt jeg kan :lol:
Men jeg er et paradoks, selv. Så det er ikke så rart at du sliter. ;)
The Cryptic
26-01-04, 15:29
Heh :)
:lol: Det tok da sørgelig lang tid før dere fant det ut synes jeg. Hadde forventet litt raskere avsløring :)
BTW: Donasjonen fra Master er naturligvis returnert, for man skal ikke være uærlig i spill må vite (men man kan godt ha det litt moro innimellom :))
Jeg skjønte det egentlig fra begynelsen da jeg skreiv at pingvinen sto på hue som den pleier å gjøre mellom ca 170 til 207 men syntes det var litt artig så jeg ga en bra donasjon uansett. Må jo ha litt ekstra humor også.
Well, det med hodet er ikke så interessant, det kommer an på vinkelen pingvinen har ut, om du slår den opp eller bortover. Slår du den lander den med hodet, slår du bortover sklir den.
Well, det med hodet er ikke så interessant, det kommer an på vinkelen pingvinen har ut, om du slår den opp eller bortover. Slår du den lander den med hodet, slår du bortover sklir den.
Ja det er sant men de gangene den står med hode ned i bakken på denne første versjonen av spillet som kom her så var det oftest mellom 170 til 207 poeng over dette så ligger pingvinen.
Sant som du skrivar att det kommer an på vinkelen pingvinen har ut.
The Cryptic
26-01-04, 17:13
Jeg skjønte det egentlig fra begynelsen da jeg skreiv at pingvinen sto på hue som den pleier å gjøre mellom ca 170 til 207 men syntes det var litt artig så jeg ga en bra donasjon uansett. Må jo ha litt ekstra humor også.
Takker så meget Master, skjønt, rett skal jo være rett også: Du kan vel bekrefte for trådens "skeptikere" at jeg faktisk returnerte donasjonen din?
Var min første tanke og...
The Cryptic
26-01-04, 17:16
Cyberpingviner får sikkert cyber-drugs også, så den har det nok helt fint :trøster:
Minner meg om klassikeren "All drug olympics" , sjekke om den er for stor for opplasting... 3,5 går vel bra.. nope, er visst en 2MB grense :(
http://www.piass.org/files/2003/videos/snl_all_drug.mpg
Takker så meget Master, skjønt, rett skal jo være rett også: Du kan vel bekrefte for trådens "skeptikere" at jeg faktisk returnerte donasjonen din?
Ja jeg bekrefter att donasjonen fikk jeg i retur til meg.
:D
HALLOO! :roper: JEG FÅR FREMDELES IKKE FRAM SPILLET! kan dere slutte og snakke om hvor arti det er??
Takk!
Nå har jeg kost meg i tiiiiiiiiiiiiiimesvis med dette fantastiske spillet!
Nå har jeg kost meg i tiiiiiiiiiiiiiimesvis med dette fantastiske spillet!
:blæ:
Singularity
28-01-04, 01:03
Det ser ut til at 323,5 er det absolutt maksimale man kan få til med den vanlige versjonen.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.