Se full versjon : Fredag! Happy happy joy joy!
I dag er jeg spesielt glad for at det er fredag, så i dag har jeg tenkt å ta en øl eller to. :snill:
Jeg kommer nok til å ta det ganske med ro siden jeg skal ut og :fyller: i morgen.
Hvordan ser din kveld ut? Skal du se på Idol og være sofapotet eller skal du ut, danse på bordene og ha risikofylt sex med fremmede? Del det med oss!
Syk i dag, frisk i morgen!
Jeg skal ligge på sofa i kveld med brus og pizza.
I morgen skal jeg på jobb, og så får jeg besøk! :ivrig:
:koffein: gjeeeeeeeeeeesp.... hum fredag gitt...
I morgen skal jeg på jobb, og så får jeg besøk! :ivrig:
:ivrig:
Denne helgen blir det hverken drikking eller festing gitt, og det skal faktisk bli veldig så deilig! Nå har det vært noe mer eller mindre hver helg siden i våres! Ihvertfall føles det slik... Var også på byen onsdag, fikk rikelig da.
Idol sier du? Det skal jeg få med meg! De innledende rundene er jo knallbra.
Hvorfor spes glad for at det er fredag?
snuppisnella
23-01-04, 17:55
Je ska se idol, og itte no vin på me, je e på diett :?:
Rolig kveld med film i dag. Seminar (korps) med medfølgende fyllefest i morra. Glær mæ. Sjø.
Jeg har egentlig lyst på øl, men utsetter det nok til i morgen. Trur eg.
Korps, som i korps. Masse folk, tatarattata. Altså, jeg spiller i korps. Kornett sådan. Vi skal spille konkuranse neste helg og har seminar i morra for og bli enda flinkere.
De e arti.
Fant du ikke en annen hobby?
Jeg har egentlig lyst på øl, men utsetter det nok til i morgen. Trur eg.
Det har jeg og, men skal ikke utsette det. :knegg: Sambo må bare få pella seg hjem med det først.
Fant du ikke en annen hobby? Det er nok for oss spesielt interesserte det der. Men folk flest forbinder det bare med unger og 17 mai marsjer...
Fant du ikke en annen hobby?
Til opplysning er det kjempe gøy. Har drevet med korps siden jeg var tredjeklassing. Sådeså.
Har andre hobbyer også da. :mumler:
Blir alkoholfri helg her i huset. Må vente til neste helg. Lønningshelg. :mumle:
Forbinder korpsfolk med nerder.
Vet du at det er ingen som puler så mye som korpsfolk?
Tja, jeg har jo hørt litt om sånt ja.
Rolig kveld på meg, sparer penger til nestehelg. Da skal eg til Christiania og feste :D
Vel, ville anbefale Amsterdam fremfor Christiania i disse tider ...
Fant forøvrig denne linken, Amsterdam for 300,-, garantere seff ikke noe: http://www.basiqair.com/en , ser ut som de kun fører fly fra og med 29. februar, og det er 300,- en vei. Uansett er 600,- halvparten av prisen til f.eks. SAS.
Du skulle blitt med på korpsfest engang.
Vet du at det er ingen som puler så mye som korpsfolk?
:alkis: + :drink: = :kliner: = :sengevals:
Hehe. Hadde jeg også fått pøka da?
Hehe. Hadde jeg også fått pøka da?
Garantert. :nemlig: I allefall klina litt.
Jeg kan forøvrig ikke komme på noen nerder i korpset mitt altså. :snurt:
Jeg kjente en korpsjente fra Trondheim en gang.
Det var sikkert Spindis.
Tvilsomt med pøking altså?
Ikke en trombonespiller som er lett på tråden?
Jeg tar hva som helst.
Jeg kjente en korpsjente fra Trondheim en gang.
Det var sikkert Spindis.
:sjokk:
Nuvel, det går nok heller i desperate saxofonister da. :knegg: Bare pass på at kona ikke er der.
Koner ingen hindring. :twisted:
tenkte meg det ja :knegg: Det er det visst ikke for den desperate saxofonisten heller. :mrgreen:
Å ligge med noen som er opptatt er temmelig lavt. Jeg gjorde det en gang for rundt 10 år siden, og jeg skjemmes enda over det.
Det er ikke mitt problem at folk er utro.
Det er ikke mitt problem at folk er utro.
Hvis jeg ligger med en mann som jeg vet er gift, så utfører jeg med viten og vilje en handling som vil såre et annet menneske på det dypeste. Det er ikke noe jeg ønsker å gjøre. Jeg har aldri vært så i beit for mannfolk at jeg har vørt nødt til å ta til takke med det. Den greia med han kameraten var uheldig og jeg fortjener å føle meg drittal på grunn av det.
Nei, din handling påfører ingen smerte, det gjør den som er gift.
Hele korps jengen er forøvrig noen realle intrigemakere. Ganske morrsomt til tider. :knegg:
Nei, din handling påfører ingen smerte, det gjør den som er gift.
Jesus.
Jeg er forøvrig enig med medica. :informerer:
Hva da?
Er den som er i et forhold, ikke ansvarlig for sine handlinger?
Er det galt av meg og ha lyst til og kline med noen andre en gubben i kveld? :flau:
Aldri galt å ha lyst, men å gjøre det.
Ja, det tenkte jeg også. Kommer aldri i verden til og gjøre det.
Å ligge med noen som er opptatt er temmelig lavt.
En sannhet med modifikasjoner. Er i utgangspunktet helt enig. Er lett å være moralistisk og mene det, men det er så mange omstendigheter man ikke vet noe om, mange ting man ikke helt kan kontrollere, osv såe.... Man kan ikke ta alt og alle under en kam.
Ja, noe sånn.... ;)
Hva da?
Er den som er i et forhold, ikke ansvarlig for sine handlinger?
Jo. Hvor har jeg skrevet at vedkommende ikke er det?
Hva ville skjedd hvis du og din søster eller bestevenninnes mann ble heite på hverandre?
Det er en helt annen sak enn det at man ligger med en gift mann.
Venner og familie og en sin mann er bare ikke gjort.
Når jeg mener det er greit å ligge med gifte menn, så er det menn som man IKKE kjenner konene til.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.