Se full versjon : Lag din egen dildo
snuppisnella
23-01-04, 23:03
:sjokk: Helt sant
http://www.intimshop.no/ShowCat.asp?CatID=75
:mrgreen:
snuppisnella
23-01-04, 23:06
Har du prøvd det ?
Jeg tenkte jeg skulle være lur og se om noen av dere biter på først :mrgreen:
Skulle gjerne hatt en, men jeg legger ikke ut Visa nummeret mitt på nett.
Var den bra da?
Det er nesten like dyrt som å kjøpe. :roll:
Men her kan du sikkert lage litt ekstra knudrete tupp.
Dette må være midt i blinken for oss som er litt kravstore! :flau:
Har du prøvd det ?
Jeg har en idè tingen. Du burde lage en avstøpning av din før du kutter den av. Så kan du pule deg selv når du blir helt dame!
Det synes jeg var en knakende god idè om jeg må si det selv! :ivrig:
Jeg ser ikke noen grunn til å lage en kopi av mistermannen sin. Orginalen gjør jo jobben sin helt fint alene. :snill:
Skal virkelig vurdere å hoppe av pillene ei uke eller noko slikt sånn att den virker bare for dette. Kunne kansje kommet i ei rekordbok for det. Første som faktisk puller seg sjølv. Hahaha fy faen gyrken
Det må jo bare være jævlig kult å ha for ettertiden da. En liten souvenir liksom. Gjør det, gjør det! :heier:
Ja en kopi av dickelikken, flott presang å gi til venner og kjente.
Eks. "Til eksen!" "Jeg vet vi har gjort det slutt og at jeg aldri vil få pult deg igjen! Her har du pikkken min hvis du noen gang skulle tenke på meg igjen, eller hvis du trenger å sette den nye typen din på plass, hilsen Laban!" :ondtglis:
Skal virkelig vurdere å hoppe av pillene ei uke eller noko slikt sånn att den virker bare for dette. Kunne kansje kommet i ei rekordbok for det. Første som faktisk puller seg sjølv. Hahaha fy faen gyrken
Det må jo bare være jævlig kult å ha for ettertiden da. En liten souvenir liksom. Gjør det, gjør det! :heier:
Det var en knakende god idé, gyrken! :knegg:
*Bestiller noen i julegave til svigersene jeg*
De var dyre der i forhold til andre steder.
Jeg har en idè tingen. Du burde lage en avstøpning av din før du kutter den av. Så kan du pule deg selv når du blir helt dame!
Det synes jeg var en knakende god idè om jeg må si det selv!
Dæven, gyrken, du glimter til innimellom! :ler:
Et sånt dildobyggesett skulle jeg gjerne hatt. Kan man få det i kinderegg?
Skal søren meg gjere det, om ikkje så i allefall for eg veit eg vil være den første som har gjort det. Hmmm,best å ikkje fortelle det til psykriatrikeren, da blir eg stengt inne på tung medisinering
Mener du at jeg egentlig trenger hjelp siden jeg får sånne ideer? ;)
Hm. Takk får'n vel si da. :venner:
Hva man går glipp av når man ikke er på nett en dag dere. :skoggler:
Men det mest fabelaktige er å være gift, denne på DEN lekkerbiskenen av hingst, og så kopiere understellet, og ha seg med dingsen helt lovlig!
Trenger ikke å ta kopi av noe mindre når jeg har noe som er større som er svart og 24 cm langt i nattbordskuffen. Og så går den på batteri også, blir ikke sliten engang!
Sexy Sadie
18-02-04, 15:58
dildoer, vibaroter og slikt er gøy, men overgår ikke the real thing fordi jeg kan ikke klare meg uten hudkontakten og kosen.
Jeg synes at dildoer er ekle. Fikk en for mange år siden og kastet den etter en stund.
Sexy Sadie
19-02-04, 20:52
Jeg synes at dildoer er ekle. Fikk en for mange år siden og kastet den etter en stund.
De blir ekle etter ei stund.
Jeg synes de er ganske ekle med en gang også. Men klart det hjelper ikke når noen (andre enn meg) har brukt den i rompa. :roll:
Sexy Sadie
19-02-04, 23:07
Jeg synes de er ganske ekle med en gang også. Men klart det hjelper ikke når noen (andre enn meg) har brukt den i rompa. :roll:
Det var her jeg fikk litt for mye informasjon enn hva jeg egentlig trengte.
:ler:
*tørker Cola light av skjermen*
:titter: Eh... ja..
Jeg sier ikke mer :sjokk:
Kan ikke få sånn i flere størrelser og tykkelser, da?
*har et meget forstyrrende bilde av mistemann med dildo i rompa på netthinnen nå*
Jeg får ha mine leketøy i fred.
Tror jeg, da. :skrape:
Kremt. :skrape:
Da er det bare å vente på å bli pulbar da.
Hvis man lar dildoen gli ut av rasset samtidig som orgasmen kommer, blir det nokså bra org..
:ler: Førstehåndskjennskap? :snill:
Hvis man lar dildoen gli ut av rasset samtidig som orgasmen kommer, blir det nokså bra org..
Den ble litt stor til att jeg vil putte den opp i rompen.
Den ble litt stor til att jeg vil putte den opp i rompen.
Det er litt av poenget. Den befriende følelsen når den store dildoen glir UT av rasset samtidig som man får orgasme gjør orgasmen litt spennende.
totalt smakløst :nemlig:
Jeg smakte ikke da.
Hum må lese disse trådene nøyere :ler: :popcorn:
Takk for tipset MM, men denne hmm spesielle gledestake sparer jeg til jeg blir pulbar.
Kremt. :skrape:
Da er det bare å vente på å bli pulbar da.
Hva, har du laget den? :ivrig: Jeg trodde det ble med tanken!
Noe så kult, virkelig.
Tenk å bli pult av sin egen kukk. Det er litt av et paradoks. :mrgreen:
Nar man snakker om å elske seg selv så trodde jeg ikke man skulle ta det fullt så bokstavelig. :sjokk:
Så nå fant du denne tråden altså... :knegg:
Jeg bruker flytendeLATEX til å lage masker. Samt sårskader (førstehjelpstrening).
Fint om du skal ranebanker eller noe i den dur.
Jenter liker at det durer i trusa, de kan ha de på helt til de besvimer. :knegg:
http://www.dagbladet.no/dinside/2005/05/19/432160.html
Lingen har pult seg selv :opptommel:
:hurra:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.