Se full versjon : Macumba!
Ja, det ble det sikkert etter at jeg dro hjem. Jeg kan ikke tenke meg noe annet.
Jeg tror ikke dere har godt av å møtes. Dere blir jo helt gærne hver gang!
snuppisnella
25-01-04, 15:13
Synes det var en søt gest fra en venninne til en annen. :)
Jeg tror ikke dere har godt av å møtes. Dere blir jo helt gærne hver gang!
Gleder du deg ikke hemningsløst til du får se oss live på Nettkafé-treffet? :snill:
:snurt:
:smisker: Det var veldig koselig å treffe deg, filla! Fra nå av er du yndlingsfilla mi!
Vi er et rørende syn!
Og et vakkert syn, ikke minst!
Takk for at du huset meg mens jeg ventet på at togene skulle begynne å gå. Hvis ikke, så hadde jeg antagelig forfrosset puppene. Men neste gang skal jeg ha vett til å gå på et litt mer anstendig tidspunkt!
Jeg hadde det fint, jeg!
Sov bare 3-4 timer før Peder kom hjem, men er i fin form.
Nå venter jeg på en pizza. :o'lykke:
Gleder du deg ikke hemningsløst til du får se oss live på Nettkafé-treffet?
Hm, dere kan seff bruke kvelden til å kose, klemme, susse og trøste. Jeg og anonym skal sitte i en krok og slenge dritt. Det blir sikkert morsommere. :nemlig:
Pizza er genialt dagen derpå! Det skal vi også ha når ungene er dumpet. Så skal jeg sløve resten av kvelden. :nemlig:
Neste gang tar vi drinker hos meg, hva? Så kan jeg lage morsomme grønne, blå og lilla drinker. :snill:
Hm, dere kan seff bruke kvelden til å kose, klemme, susse og trøste. Jeg og anonym skal sitte i en krok og slenge dritt. Det blir sikkert morsommere.
Jepp, det er morsomt å være sur og bitter på fest.
Men det er jo fint at festen er hos deg. Da kan vi vekke deg, slik at du ikke sovner fra hele festen. :snill:
Men det er jo fint at festen er hos deg. Da kan vi vekke deg, slik at du ikke sovner fra hele festen.
Jeg trengte åpenbart å sove litt på lørdag. Jeg har ikke sovet 12 timer i strekk på flere år!
'key! Drinker hos deg!
Jeg er jo ikke så godt vant til slike fancy-schmancy, fargerike drinker.
På den annen side; brun er også en farge.
Neste gang dere skal ha treff skal jeg møte opp. Lover.
:snurt:
:smisker: Det var veldig koselig å treffe deg, filla! Fra nå av er du yndlingsfilla mi!
:danser: Og du er yndlingsmedic'en min, selvfølgelig.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.