PDA

Se full versjon : Final Fantasy Online mm

SlamJamKid
25-01-04, 21:11
Noen som har prøvd seg?

Er fan av FF-spillene, men fant ikke helt tonen med onlineversjonen.Har spilt endel Asherons Call, og det var kuult, om man så bort fra hakkingen og alle bugsene.

Ser det spilles Anarchy Online? Hehe, den er dt kompisene til svogeren min som har laget. Men jeg må med skam beretter jeg ikke har prøvd den, gitt!

Kvisa
25-01-04, 22:36
Jeg har FF IX på playstasion, snart ferdig med 4 og siste cd, men det er vanskelig. :roll:

Sorepheus
26-01-04, 01:24
Noen som har prøvd seg?

Er fan av FF-spillene, men fant ikke helt tonen med onlineversjonen.Har spilt endel Asherons Call, og det var kuult, om man så bort fra hakkingen og alle bugsene.

Ser det spilles Anarchy Online? Hehe, den er dt kompisene til svogeren min som har laget. Men jeg må med skam beretter jeg ikke har prøvd den, gitt!

Nuh vel, å påstå at Anarchy Online er laga av en person er kanskje å strekke seg en *smule* langt, forøvrig har jeg shotgun-serie som kicker ass oppkalt etter meg der.

Mr.Man
26-01-04, 03:18
Har du problemer med flertall eller dong?

Sorepheus
26-01-04, 04:14
:?:

SlamJamKid
26-01-04, 20:27
Jeg synes jammen jeg skrev "kompisene" i flertall, gitt! Hva heter Shotgunserien, da?

Mrs.x: Den var det første FF-spillet jeg spilte, og dermed måtte jeg jo backtracke litt, og få med meg endel av de andre også. Åtteren og nieren er favoritter!

Sorepheus
27-01-04, 18:15
Jøye, må slutte å logge meg på rett etter at jeg har våkna med røyken i hånden :flau:

Vector Lizard ND Shotgun, med niftige beskrivelser om jeg så må si det selv :kul:

... Ny expansion pack for AO in the making, "Towns of Rubi'Ka" , dvs. den 4. i serien, AO Orginial, AO Notum Wars (Exp. pack), Shadowlands (Exp. pack), tror du kommer til å like Shadowlands, det er det mer fantasy preg over. Begynner omsider å få oversikt over spillet nå på alle måter (siden august 2003), så en ny expansion pack er good good idea :)