Se full versjon : Jobbintervju
Jobbintervju på onsdag :mrgreen:
Lykke til med jobbintervjuet :)
snuppisnella
26-01-04, 19:18
Lykke til. Fortell hvordan det går
Hva slags jobb er det da ?
Lykke til.
Lykke til, Wonderdong!
Det mener jeg fra hjertet!!
Sånt er vanskelig for tilden... :roll:
Hva slags jobb er det snakk om?
Lykke til.
Håper du du får sitte foran en pc og skulke unna her inne. :snill:
Så spennende! Lykke til! :)
Reklamebyrå. Går nok bra, vi har funnet god tonen alt :)
Fornøyd med intvjuet, sjefen begynte å vise meg rundt på slutten , bare å håpe på det beste nå :?:
Det er et godt tegn når han viser deg rundt. Det hadde han/hun ikke giddet hvis du ikke hadde vært aktuell.
Sexy Sadie
09-02-04, 14:45
hørt noe mer?
Å så spennende. :ivrig: Fortell hvordan det går.
The Cryptic
09-02-04, 16:35
Veldig spennende (og lykke til). Dersom du i tillegg ble invitert på Gullrute-showet på lørdag er nok jobben definitvt i boks allerede.
Fikk rapport fra et par kamerater som hadde campert der lørdag kveld, og ting tyder jo på at norsk reklamebransje definitivt er på vei tilbake :)
Hvordan gikk det Wonderdong?
Har ikke hørt noe mer, så nå har Aetat plassert meg på AMO-kurs. Enten er jobben tapt, eller de drøyer det med annonseringa / neste intervjurunde. Jeg var tross alt på intervju før de egentlig hadde starta med selve intervjuene, synes imidlertid det har gått urimelig lang tid uten svar :|
Det er enda tid igjen da.
Lykke til. Håper du får jobben.
Ringte ned igjen, var ikke ferdige med intervjurunden, så neste uke en gang så får jeg vite mer... men de skulle ha 6 intervjuer denne uka, så huff... mange om beinet :(
Det går sikkert bra skal du se. Lykke til.
Ja, jobb må en ha ... akkurat nå fikk jeg masse å gjøre, ramla et 50-siders magasin til layout ned i fanget mitt, men det er ikke noe penger i det prosjektet ...
Når får du vite noe på skikkelig? -Har vel gått ei uke omtrent...
Krysser fingrene for deg ;)
Sexy Sadie
05-03-04, 13:48
Si ifra om hvordan det går da.
Har faktisk ikke ringt og masa for 4. gang, burde gjøre det ... men veit ikke helt, 19:05 er kanskje litt seint å ringe sjefen på en fredag ... Lover å ringe å høre på mandag ... ;)
Er det ikke rimelig useriøst av et firma å ikke holde slike løfter?? :|
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.