Se full versjon : Backpacker 3
Noen som har spilt dette?
Ikke sant det er gøy?
*håper*
Hva går det ut på?
Jeg er på jakt etter et bra spill jeg kan bli hekta på, slik at jeg slipper å spille mer kabaloppgjør på msn..
Det går visst ut på at man skal reise rundt om i verden, løse oppgaver, utføre jobber, svare på oppgaver osv osv.
Kan fortelle mer om jeg noensinne får det til å funke! :ond:
Vi kjøpte Backpacker 2, var det visst, men vi fikk det aldri opp og gå på PCen vår. Den første Backpackeren var gøy.
Jeg er på jakt etter et bra spill jeg kan bli hekta på, slik at jeg slipper å spille mer kabaloppgjør på msn..
:blæ: Jeg spilte så dårlig bare fordi det var tre unger som hang på meg og maste.
Får ikke dette til å funke.
Innstallert, men får opp feilmelding om at macromediaprojector ikke funker når jeg prøver å starte det.
Hjelp!
Anonym: du må installere quicktimeplayer. tror den ligger med på CD'n.viss du ikke har den får du den feilmeldinga om macromediagreiene,
hjortefot; nei tenk, ikke det.
For det har vært problemer med macromediagreia, har jeg funnet ut.
Men nå har jeg ny pc og alt er fint.
Ano: Kan være feil på spillet. Om du har kjøpt det nylig og har kvittering, så har du vel bytterett.
Som sagt; jeg har sjekket på ulike spillforum og denne feilen florerer overalt.
Det er ikke bare på det spillet jeg hadde problemer.
Men nå funker alle.
Så du ble omsider fornøyd med Dell'en :)
Omsider?
Funka bra hele veien den.
Men jeg har fått en ting på toolbaren min som jeg ikke får bort.
Isearch heter den og den har en popupblokker som funker fint, men jeg liker ikke p ha ting jeg ikke helt vet hva er hengende rundt.
Da skulle du sett min toolbar, er ikke mye plass igjen der ... Desktopen er ca. halv full, og det med mapper til forskjellige works og ...
JEg antar du vil ha det du har på toolbaren din?
Eller har du noen tips til hvordan få bort ting man ikke vil ha der?
Hum ... jupp, høyreklikk - Delete.
Øh.
Hvor?
På selve toolbaren
For det går ikke.
Hva slags meny får du opp hvis du høyreklikker på den? Får du ikke noen "tilpass" muligheter der?
Jeg får kun opp et valg om å endre tekstetikettene til om jeg vil ha skrift under dem eller ikke.
Nei, da vet jeg sannelig ikke. Vet bare hvordan jeg får bort på word osv
Chris's Free Software Cleaner (CFSClean), ta en søk på Google. Høres ut som spyware det der, når det ikke er mulighet til å slette det.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.