Se full versjon : Glede, ny PC på jobben =0)
Frust: Jeg er bare vikar på denne siten for tiden :gråter:
Bonusfrust: Flash player bl.a mye annet er ikke installert og PC'en er låst for installasjon av software.
XtraBonusfrust/sint: Mistet 10 grunker da jeg skulle prøve spillehallen. :banner: Se forøvrig tråd http://www.nettkafeen.no/forum/viewtopic.php?t=1298
Jeg får så lyst til å :gal: og :dasker: !!
10 grunker? Hvilken formue. :knegg:
Ja, det var vel litt av et innhugg i din formue på 10000.
De 10000 er egentlig ikke mine, men Fritz stilte opp og donerte så når jeg får tid skal jeg sløse bort alle sammen.
Dessuten, hvis jeg skulle tape 10 grunker vær gang jeg spiller så går jeg konkurs løpet av...... 4år 3måneder 5 dager 3 timer og 21 minutter.... bare for å siterer en heldig jævel med pengebinge.
De 10000 er egentlig ikke mine, men Fritz stilte opp og donerte så når jeg får tid skal jeg sløse bort alle sammen.
Dessuten, hvis jeg skulle tape 10 grunker vær gang jeg spiller så går jeg konkurs løpet av...... 4år 3måneder 5 dager 3 timer og 21 minutter.... bare for å siterer en heldig jævel med pengebinge.
Ikke hvis du setter 8000 i banken, for der får du jo 5% rente hver dag.
The Cryptic
30-01-04, 02:54
Noe annet enn Gjensidige NOR det ja... :sukk:
Måtte nesten le da jeg fikk et nytt brev fra Storebrand her om dagen, de har rent ned tett i postkassa. "Din nye rente er 0.15%" :?: Ikke mye vits i å spare da nei...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.