PDA

Se full versjon : Party.party party

Sexy Sadie
29-01-04, 21:55
I morgen (fredag) kommer min venninne ifra Stjørdal og vi skal bare drikke, snakke og spise hele helgen. Vi skal drikke oss full på brunt brennevin og vise Steinkjer hvem vi virkelig er.Jeg har invitert hele gjengen min (rundt 20 stk) til fest i DT-bula lørdag.
Interessant eksperiment og putte 20 stk i ei bittelita stue på 15 kvm.
Gleder meg slik at jeg kan ikke vente.

anonym
29-01-04, 21:57
Høres ut som en meget bra plan!

gyrken
29-01-04, 21:58
Det blir sikkert helt knall! Mange mennesker på liten plass er en garantert suksess, det er ihvertfall min erfaring. :)

Sexy Sadie
29-01-04, 22:00
Har prøvd det før så jeg er sikra sånn sett mht plass contra mennesker, må bare huske å kjøpe slike plastglass slik at jeg slipper masse oppvask.
Jeg er viden kjent for mine gode fester så det her det lover godt. he he he
Årets første fest for meg... :twisted:

The Cryptic
29-01-04, 22:28
Vi ønsker lykke til, og lover å ikke ROPE på lørdag :D

Sexy Sadie
29-01-04, 22:40
Å rope på lørdag klarer jeg også godt sjøl.
Er ganske nervøs for hva Marit (en av naboene)kan finne på;hun har blitt så fordervet siden typen slo opp med henne.
Hadde en særdeles interessant samtale med henne i dag hvor hun med ett grådig lurt glimt i øynene sa: " På lørdag blir det fest". Med tanke på at den dama alltid bruker flerfoldige hundrekroner helga på å kjøpe Kamikazedrinker så kan det jo bli rått :ondtglis: Jeg og Linda har bestemt oss for at vi skal iallfall kline i helga......

The Cryptic
29-01-04, 22:47
... mens vi andre gleder oss til bildene :ivrig:

Sexy Sadie
29-01-04, 22:54

Det er greit
Skal få tatt noen bilder og legge de ut i en egen tråd her inne i festforumet. :plystrer:

magnus
29-01-04, 23:09

Det er greit
Skal få tatt noen bilder og legge de ut i en egen tråd her inne i festforumet. :plystrer:
:ivrig:

Sexy Sadie
30-01-04, 14:45
Nå er det bare ett par timer til de er her....

The Cryptic
30-01-04, 15:12
Ojoj. Startet med drikkingen allerede antar jeg? :)
Ha det moro da

Master
30-01-04, 15:34
Håper du får en kjempe fin fest :skål: :party: :band: :gitar: :fyller:

spindis
30-01-04, 19:07
Sier bare en ting sexy! Skål! :gomac:

anonym
30-01-04, 22:00
Typisk at kvinnfolka må være hjemme da, ja.

Du får ta det igjen en annen gang!

Mr.Man
30-01-04, 23:24
Årets første fest for meg...:twisted:
Wow! Føler du deg ikke litt tørr?

Sexy Sadie
01-02-04, 16:45
Årets første fest for meg...:twisted:
Wow! Føler du deg ikke litt tørr?

Jeg var nok ikke helt tørr i går nei.
Sinnsykt morsomt.

anonym
01-02-04, 16:53
Referat?

Sexy Sadie
01-02-04, 17:08
Det var egentlig bare en helt vanlig fest ilag med DT-gjengen.++ ett par russere og Bjørnar Nabo og hans Stian
Vi satt inne hos meg og drakk vin og vodkadram og enkelte stupte rett ned i chillinøtterne og potetgullet.
I halv ett tiden gikk vi ut på Steinbyens "beste" utested KG33 hvor en for meg ukjent vakt kaukte etter legitimasjon.
(Jeg ser litt ung ut for alderen)Vi danset en del før vi gikk til "dj`en" og bad om litt annen musikk.
Hva vil dere høre da? spør den lange flotte fyren som stod i "tenkeboksen" Metallica sa Nina og med det drønnet Enter Sandman utover lokalet.Vi fikk faktisk ett par Metallica-låter i går kveld. Så dj er en søt fyr alikevel.
Jeg drakk blå kamikaze i natt.Og jeg ble ikke sinnsyk, vill og gal som jeg pleier å bli når jeg får i meg det. Monika stakk av i fra utdrikkingslaget hun var med på og kom til KG hun også. DEt er jo bare det vileste. Traff også den lekre Andreas med det dødslange håret men han er litt fy-fy fordi han har barn med en perifer venninne av meg.(Fanden også)Casper var også på jobb og han elsker jeg å sikle etter noe jeg tror jeg fortalte ham...
Ellers fikk jeg bekreftet ting jeg har hørt om e kompis av meg...
Noe helt vanvittig som jeg ikke tør å skrive her.
I firetiden dro jeg hjem etter å spist kebab.
Delig.

anonym
01-02-04, 17:10
Siiiidet!

Hva fikk du bekreftet?

Ellers høres det ut som en bra kveld!

Sexy Sadie
01-02-04, 17:14
Siiiidet!

Hva fikk du bekreftet?

Ellers høres det ut som en bra kveld!

Kan ikke si det, men denne kompisen min er en litt vill fyr som gjør de villeste ting.Nå har han overgått seg selv, og gått i dekning for å si det sånn.
Det var en trivelig kveld.
Alle var fulle og blide. Verst med Monika som syntes at utdrikkingslaget var så kjedelig at hun kom til oss i stedet.
DEt er jo ikke så trivelig gjort av forloveren.
Men det er ikke mitt problem

snuppisnella
01-02-04, 17:18
Fint at du har hatt en innholdsrik helg, SS. Jeg har hatt fest hjemme og sitter her og er fyllesyk. Venter besøk av noen som skal komme å spise rester fra i går.... :lol:

Sexy Sadie
01-02-04, 17:25
Fint at du har hatt en innholdsrik helg, SS. Jeg har hatt fest hjemme og sitter her og er fyllesyk. Venter besøk av noen som skal komme å spise rester fra i går.... :lol:

Var det en god fest da?
Danset dere?

snuppisnella
01-02-04, 17:28

Var det en god fest da?
Danset dere?

Festen var god. Fikk skyt av god mat jeg hadde ordenet til. Vi danset og hadde det gøy. Siste gjester gikk kl: 0415 :skål: mye vin ble det :full:

Sexy Sadie
01-02-04, 17:30
sånn skal det være.

magnus
02-02-04, 00:40
Såe... ingen bilder Sadie?

Sexy Sadie
02-02-04, 12:16
Beklager, men jeg eier ikke noe web-camera 7.

anonym
02-02-04, 14:46
Digitalkamera går også fint. :snill:

The Cryptic
02-02-04, 14:54
Klok tale ano. Hadde akkurat tenkt å komme med tilsvarende kommentar, om enn en smule mer sarkastisk :D

anonym
02-02-04, 15:09
:snill: sier mye mer enn sarkasme. :twisted:

gyrken
02-02-04, 15:40
Jeg elsker :snill:.

Det er sånn jeg prøver å se ut hver gang jeg fornærmer noen med vitende og vilje.

anonym
02-02-04, 16:03
Det er det som er ille med å bruke slike smilyer på nett: man tror man ser slik ut når man har de samme emosjonene irl.
Det er tildels vanskelig å herme etter en smily.

Sexy Sadie
02-02-04, 18:14
Digitalkamera går også fint. :snill:

Har ikke det heller :kul:

The Cryptic
03-02-04, 17:49
Det er det som er ille med å bruke slike smilyer på nett: man tror man ser slik ut når man har de samme emosjonene irl.

Tildels ja... F.eks. kan man jo prøve seg på :monster:
:)

Ling
03-02-04, 20:13
Skal slettes.

gyrken
04-02-04, 01:10

Jeg har problemer med det. Jeg forsøker å ape etter :snill: :nemlig: :sur:

Synes dere ikke at dere ser det, når en elev klager over noe, og jeg sitter og nikker :nemlig: for harde livet.

Ling
04-02-04, 01:12
Skal slettes.

Sexy Sadie
04-02-04, 17:15
Gleder meg allerede til neste fest.

The Cryptic
04-02-04, 17:21
Det er jo den eineste smilyen eg får til den der, Tc :(

Jeg klarer bare :kul: jeg
Hehe