Se full versjon : Virus !
Faen i steike, våkna onsdag morgen til en maskin som slettes ikke så ut slik den pleide. Dvs. etter mye om og men (1 time med scan disk), en tur innom administratorkontoen og en online virusscan, fant de to virus på maskina.
Resultatet var nedslående, men kunne ha vært verre, addresseboka, samtlige mails og favorites i Internet Explorer var sletta, samt alle brukerinnstillingsfiler til kontoen.
Fant omsider en backup av favorites og dupliserte kontoen, men addresseboka ser sørgelig tom ut, over 1000 mails i dass og :(
Konstaterer
1. Mailwasher ALLTID heretter.
2. Norman virusscan suger dass.
The Cryptic
30-01-04, 02:50
Argh... Min dypeste medfølelse. Anbefaler forøvrig F-Prot eller Norton IS, de pleier å gjære jobben, også på mailsiden
Henter ned undelete 3.0 kanskje det er mulig å finne igjen noe..
Jeg har brukt Norman Internet Control i et par uker nå og hater programmet allerede. Ikke pga. virus da. Jeg skal skifte til Norton igjen.
Hva er kjipt med Norman bortsett fra at wonderdong fikk virus?
BTW: Jeg elsker virus for min egen del. Virus lager mye jobb for sånne som oss.....
Oppdateringa suger, Norman oppdaterer seg sånn ca. 1 gang i måneden maks.
Auda. Det var ikke så ofte. Burde være et par ganger i uken minst.
Gudfyktelig tid å være oppe på mahn :?:
Ja. Begynner å sige på litt nå... :kjedelig:
Samma her, siger og sigger... :trøtt:
BTW: Jeg elsker virus for min egen del. Virus lager mye jobb for sånne som oss.....
Jeg venner meg ikke til det og brannmuren er noe herk! Må man slå av brannmuren av en eller annen grunn forsvinner reglene og man må begynne på nytt.
Oppdateringa suger, Norman oppdaterer seg sånn ca. 1 gang i måneden maks.
Jeg har konfigurert Norman til å oppdatere daglig.
Jeg venner meg ikke til det og brannmuren er noe herk! Må man slå av brannmuren av en eller annen grunn forsvinner reglene og man må begynne på nytt.
Forsvinner reglene? Herregud! Det hørtes jo helt jævlig ut.
Jepp, og nå har jeg installert NAV og ZoneAlarm.
Jepp, og nå har jeg installert NAV og ZoneAlarm.
Hvorfor ikke Norton Internet Security? Det er bedre hvis antivirus og firewall har en viss kommunikasjon med hverandre.
Hadde jeg hatt NIS så hadde jeg gått for det, men jeg har bare NAV.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.