PDA

Se full versjon : Schau Tatt på senga

Sexy Sadie
01-02-04, 16:48
Stakkars Stoffer; her trodde han at nå skulle han få snøret i bånn og så ble han lurt så det holdt.
Det er fra sine egne man skal få det...

http://www.dagbladet.no/kultur/2004/02/01/389805.html

Ling
01-02-04, 17:04
Skal slettes.

snuppisnella
01-02-04, 17:05
Tja, vet ikke helt hvor morsomt jeg syntes dette var :roll:

Sexy Sadie
01-02-04, 17:10
Den var egentlig på kanten av hva som sømmer seg ja.

snuppisnella
01-02-04, 17:12
Jeg liker team antonsen, men de må passe seg litt. Plutselig er grensen overskredet. Tror det er lett å overskride grenser for 4 vokse litt umodne gutter sitter å koker sammen noe

Sexy Sadie
01-02-04, 17:16
Jeg liker team antonsen, men de må passe seg litt. Plutselig er grensen overskredet. Tror det er lett å overskride grenser for 4 vokse litt umodne gutter sitter å koker sammen noe

Det er der det ligger; at voksne mennesker gjør det her.
Dët er jo mere for fjortissene.

snuppisnella
01-02-04, 17:19
Nemlig...

gyrken
01-02-04, 17:36
Jeg synes litt synd på fyren. Men han vet vel å ta en skikkelig hevn. :ondtglis:

anonym
01-02-04, 18:00
Han fortjente den!
Han er råmorsom, men på tide han fikk igjen. :twisted:

Milkshake
01-02-04, 19:13
Det var dårlig gjort, ja. Men på den annen side; han kunne helt sikkert ha funnet på noe lignende selv.

Mr.Man
01-02-04, 20:05
Definitivt. Jeg synes vel det stuntet hans med å stappe en dau gris med isopor for så å bruke den som båt på vannet kanskje var hakket mer umoralskt.

medica
01-02-04, 21:22
Definitivt. Jeg synes vel det stuntet hans med å stappe en dau gris med isopor for så å bruke den som båt på vannet kanskje var hakket mer umoralskt.
Hva er umoralsk med å få en dau gris til å flyte?

Mr.Man
01-02-04, 21:34
Hva er umoralsk med å få en dau gris til å flyte?
Tja. Jeg har da lært at man ikke skal leke med maten. Kanskje derfra jeg har det?

punkyB
01-02-04, 21:37
Kanskje jeg endelig skal se på det programmet for å se dette :klapper:

medica
01-02-04, 21:56
Tja. Jeg har da lært at man ikke skal leke med maten. Kanskje derfra jeg har det?
Småborgerlig. :pessimist:

magnus
02-02-04, 00:37
Det var dårlig gjort, ja. Men på den annen side; han kunne helt sikkert ha funnet på noe lignende selv.
Nå har ikke jeg fulgt spesielt med, men kan ikke huske Schau har dritt ut noen andre enn seg selv. Ja, foruten løgndetektor testene de har med hverandre da...

nette
02-02-04, 10:40
Skal jammen ta en titt på dette om onsdagen. Schau har jo vist frem pikken sin på tv også i Team Antonsen, så dette var vel ikke såå ille for ham.

Sexy Sadie
02-02-04, 12:18
Det tror jeg no, han var jo ikke på jobb, han trodde jo han hadde hanka inn den lekre dama....

Forsvarsverkene var nede.

nette
02-02-04, 12:57
Dama er lekker, det er sant.

Cavatina
02-02-04, 14:02
Synes han fikk som fortjent. Han er noe av det kvalmeste jeg vet om på tv.

Sexy Sadie
02-02-04, 19:34
Synes han fikk som fortjent. Han er noe av det kvalmeste jeg vet om på tv.

På tv gjør han jobben sin, prøv å skille person fra sak da.

Kreps
02-02-04, 19:46
Dette var en drøy spøk, men jeg må inrømme at jeg lo godt.... :D

snuppisnella
02-02-04, 20:52
Småborgerlig. :pessimist:

Det er her du tar helt feil..det som er småborgelig her er handlingen til Schou..han fremstod som en jævla kronidiot med det stuntet der....mister helt respekt for slik ukaseptabel og ja SMÅBORGELIG ATFERD.

pip
02-02-04, 20:57
Det der er bedritent gjort.

Minner meg om en dårlig romantikk-novelle.

Forskjellen er bare at det var en jente mot en gutt, og ikke omvendt. Og at det ikke endte opp med at gutten ble forelsket i jenta.

magnus
03-02-04, 00:23
Altså.... Er man singel og man får sjansen til en heftig natt med Janne Formoe, ja da takker man ikke nei! Hun er blitt lekker med årene. Man trenger jo ikke prate så mye med henne... ;) Men å danse ballett, det hadde jeg ikke trodd om Schau!

Ser frem til onsdagen.... :kul:

medica
03-02-04, 00:38
Det er her du tar helt feil..det som er småborgelig her er handlingen til Schou..han fremstod som en jævla kronidiot med det stuntet der....mister helt respekt for slik ukaseptabel og ja SMÅBORGELIG ATFERD.
:ler: Jeg kan ikke helt se for meg borgerskapet more seg med å blåse opp døde griser på søndagsutfluktene sine.

Vet du hva «småborgerlig» betyr?

Havfruen
03-02-04, 01:13
Ja, men da er det vel ingen annen råd enn å benke seg foran TV'n på onsdag og få dette med seg. Gleder meg allerede. :D

Cavatina
03-02-04, 02:19
På tv gjør han jobben sin, prøv å skille person fra sak da.

Jeg ser aldri på disse programmene fordi jeg ikke liker "humoren" deres. Men dessverre kom jeg til å slå på tv'n en gang akkurat da han og et par til pissa i buksa på NRK. Ærlig talt, jeg skjønner ikke hva den fyren har i tv å gjøre! Det han bedriver er ikke underholdning eller morsomt i det hele tatt. Bare patetiske fjortis-sprell.

medica
03-02-04, 02:43
Har du verken sett nederlenderen eller kokkene da?

Cavatina
03-02-04, 03:14
Har du verken sett nederlenderen eller kokkene da?

Nei. Jeg har sett mer enn nok av de folka der. Mer trenger jeg ikke se for å ha en mening om dem.

Macumba
03-02-04, 03:21
Jeg beklager. :ler:

Det er godt at folk virkelig setter seg inn i hva de snakker om. :knegg:

medica
03-02-04, 03:31
:nemlig:

Cavatina
03-02-04, 14:12
Jeg beklager. :ler:

Det er godt at folk virkelig setter seg inn i hva de snakker om. :knegg:

Jadda, bare le du.

Denne artikkelen sier mer enn nok om fyren for mitt vedkommende:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=211373

Når folk viser både trynet sitt og mer til i mediene og skriker etter oppmerksomhet med "humor" på "tiss og bæsj"-stadiet, får de finne seg i at folk har meninger om dem.

Jeg liker han ikke, ferdig med det.

snuppisnella
03-02-04, 14:15
:ler: Jeg kan ikke helt se for meg borgerskapet more seg med å blåse opp døde griser på søndagsutfluktene sine.

Vet du hva «småborgerlig» betyr?

Kan nok tenkes at vi tenker ganske så ulikt....jepp, det ser sånn ut :roll:

medica
03-02-04, 15:56
Kan nok tenkes at vi tenker ganske så ulikt....jepp, det ser sånn ut :roll:
Hvis du mener at jeg tar feil, så må du gjerne definere «småborgerlig» for meg. Pliis? :snill:

Sexy Sadie
04-02-04, 17:40
Denne artikkelen sier mer enn nok om fyren for mitt vedkommende:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=211373
.

Han er jo bare deilig på bildene da.
Det er tydelig at mannen er høy og kraftig.

Deilig.

Ling
06-02-04, 00:00
Skal slettes.