Se full versjon : En utpreget interesse for andre
Jeg er og har vært på forskjellige fora rundt og omkring.
Enkelte tråder blir ren oppramsing av forumisters sedvanlige vaner.
Eks: "Drikker du vann?", "Bruker du Zalo eller Sun Light?", "Hva slags såpe/tannkrem/dopapir liker du?".
Jeg er den første til å innrømme at jeg av og til starter "hva spiser du til middag?" og lignende tråder.
Av og til for å få idèer, av og til i bunnløs kjedsomhet.
Startes slike tråder i ren kjedsomhet eller har brukere virkelig en interesse av andre menneskers kjedelige vaner?
Det er ikke kritikk av noen, bare ren nysgjerrighet.
Takk for oppmerksomheten.
Jeg hopper som regel over slike tråder med mindre de inneholder interessante temaer, som puling, sprit eller mat.
Slike tråder er veldig nyttige for å putte i arkivet jeg har over alle de forskjellige nettpersonlighetene. :knegg:
Slike tråder er veldig nyttige for å putte i arkivet jeg har over alle de forskjellige nettpersonlighetene. :knegg:
Det var det jeg tenkte meg. Det er derfor jeg sjelden svarer på slike viktige spørsmål.
Jeg hopper som regel over slike tråder med mindre de inneholder interessante temaer, som puling, sprit eller mat.
Jeg slutter meg til fokuseringen på våre primitive sider. :mrgreen:
snuppisnella
01-02-04, 22:34
Jeg tror enkelte bare har et stort markeringsbehov
:paranoid:
Da er det godt du bare kjenner mine svakheter på uviktige områder som seksuelle avvik og alkoholisme. Jeg kommer aldri til å fortelle hvilket oppvaskmiddel jeg bruker.
Jeg kommer heller ikke til å fortelle hva jeg gjør med kasserte oppvaskbørster, men det er mest fordi jeg kjenner til dine nevroser på akkurat det området.
Jeg kommer aldri til å fortelle hvilket oppvaskmiddel jeg bruker.
Alle bruker da Sun! Det har jeg lagt inn som default i databasen! :overlegen:
The Cryptic
01-02-04, 22:53
Hva?!? Bedrives "profiling" her på høyt nivå? Er vi på umerkelig måte fanget i en slags Nettkaféens eller gyrkens versjon av 1984? :sjokk:
Heretter skal det bedrives regelrett disinformasjon om dagens middag såvel som tannkrembruk :mer sjokkert:
Hva?!? Bedrives "profiling" her på høyt nivå? Er vi på umerkelig måte fanget i en slags Nettkaféens eller gyrkens versjon av 1984?
Heretter skal det bedrives regelrett disinformasjon om dagens middag såvel som tannkrembruk :mer sjokkert:
Deg har jeg selvfølgelig allerede et rikholdig arkiv på som strekker seg tilbake til 1992. :snill:
The Cryptic
01-02-04, 22:59
Deg har jeg selvfølgelig allerede et rikholdig arkiv på som strekker seg tilbake til 1992. :snill:
Hmmm... Det er visst flere enn togakledde muslimer som bedriver konspirasjoner mot meg ja. Skal det være sånn her på kaféen? Bare husk at jeg ikke er spesielt interessert i flertallsavgjørelser når det gjelder å gå til motangrep :D
Sexy Sadie
02-02-04, 12:14
Bruker ikke tannkrem
Bruker ikke tannkrem
Hva bruker du da? Grønnsåpe?
COLGATE!
SOLIDOX :gal:
COLGATE! :skyter:
Sexy Sadie
02-02-04, 18:13
Bruker ikke tannkrem
Hva bruker du da? Grønnsåpe?
Puser aldrig tennene. :mrgreen:
The Cryptic
02-02-04, 18:16
Uhu... det er sexy det :D
Jeg pleier heller ikke puse tennene mine. :snill:
Sexy Sadie
02-02-04, 18:19
Når man har en sånn interesse for folks privatliv, må man rekne med å få vite også slike ting man ikke vil ha å vite.... :luring:
COLGATE!
SOLIDOX :gal:
COLGATE! :skyter:
S :pisker: O :fekter: L :starwars: I :dasker: D :kvern: O :finger2: X :drage:
Det hender en sjelden gang jeg leser slike tråder. Enda sjeldnere svarer jeg, men da svarer jeg stort sett bare tull. Akkurat som på markedsundersøkelser :twisted:
The Cryptic
03-02-04, 14:16
Når man har en sånn interesse for folks privatliv, må man rekne med å få vite også slike ting man ikke vil ha å vite.... :luring:
Joda, men det var ikke jeg som startet denne tråden. Var bare en tilfeldig "innomtitter" jeg :snill:
The Cryptic
03-02-04, 14:17
Jeg pleier heller ikke puse tennene mine. :snill:
Ikke jeg heller, men det hender ofte at jeg pusser dem :twisted:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.