Se full versjon : Hvorfor må man kun ha bare èn?
Sexy Sadie
02-02-04, 18:16
Ja, hvorfor kan man kun ha bare èn???????
Jeg ser jo det gode i å ha to samtidig; en for sex og en for sosial hygge.
Hvorfor skal man ikke få lov til det?
The Cryptic
02-02-04, 18:21
Det er vel ikke akkurat noen lov mot det, men det kan jo være at de to andre partene kanskje føler det litt underlig. Det blir vel en slags følelse av å ikke strekke til, noe som igjen medfører fremmedgjøring osv.. Kanskje gjelder dette spesielt for den som bare er funnet verdig til å være en samtalepartner
På den annen side, er ikke dette nettopp et av skillene med kjæreste vs. venn?
Kanskje gjelder dette spesielt for den som bare er funnet verdig til å være en samtalepartner
Jeg ville igrunnen synes at det var verre å kun være knullepartner..
De 5 hemmelighetene for å få et forhold til å fungere:
1. Det er viktig å finne en mann som hjelper til i husholdningen, som
fra tid til annen lager mat, rydder opp og som også har en jobb.
2. Det er viktig å finne en mann som kan få deg til å le.
3. Det er viktig å finne en mann du kan stole på og som ikke lyver...
4. Det er viktig å finne en mann som er god i sengen og som elsker å ha
sex med deg.
5. Det er viktig at disse fire mennene ikke kjenner hverandre.....
Sexy Sadie
02-02-04, 18:24
På den annen side, er ikke dette nettopp et av skillene med kjæreste vs. venn?
tjaaa, den som blir brukt sosialt må blage seg på å bli en sjelefrende.Man kunne jo også ri litt på pinnen hans også i ny og ne; alternativt ta de begge to med i køya si.
Jeg har funnet en som er god til å pule og smart&morsom. Jeg trenger ikke flere.
Okei, en søt&sexy venninne til å leke seg med hadde jo ikke vært å forakte, da. :snill:
snuppisnella
02-02-04, 20:37
SS,du har desidert ikke funnet den rette mannen enda :lol:
Hvorfor ikke?
Det ER faktisk mulig å være glad i to stk OG dele livet med dem begge.
snuppisnella
02-02-04, 20:54
Hvorfor ikke?
Det ER faktisk mulig å være glad i to stk OG dele livet med dem begge.
jA ja, hver sin smak, etter min mening er det et symptom på at man enten ikke finner den rette eller at man har problemer med å ta et VALG :mrgreen:
Jeg er glad BP bare har ei.
Hvorfor er det et problem å dele sin kjærlighet?
Gjør man ikke det mellom barna sine?
Hvem på sin høye hest har bestemt at vi skal være så jævla siviliserte og dermed automatisk leve i et monogamt forhold?
Det er ikke NATURLIG å leve i et monogami. Hormonene i oss vil ha de beste seksualpartnerene og det er nødvendigvis ikke den du lever sammen med i et forhold.
snuppisnella
02-02-04, 21:20
Hva som er NATRULIG skal jeg holde meg for god til uttale meg om. Hvis det er naturlig for deg å være bigamist, så er det vel det. Det som er interessant er hva som skaper oss til å tenke slik...eller hva som gjør at vi tar slike valg...
Jeg er ikke en av de som velger å leve i en tresomhet, fremfor tosomhet.
Pr dags dato.
Men om jeg skulle være i en slik situasjon at jeg skulle måtte velge mellom to menn som begge ville ha meg, er det jo mulig at en løsning kunne tre frem, i form av å leve tre sammen.
Når jeg snakker om naturlig, så er det hva som ligger i oss, urinstinktet.
Mye er selvsagt undertrykt av dagens samfunn, bl.a. dette med å kun være to sammen hele tiden.
Det kan være jeg aldri har møtt den "rette", men menn kjeder meg etter en viss tid.
Jeg tror muligens det å ha mer enn en mann ville kunne oppfylle mer hos en kvinne enn det en mann alene kan.
Når det er sagt, Tingeling, så er det vel ikke nok menn til alle.
Hvordan %andelen er når det gjelder homser og lesber i verden, vet jeg heller ikke.
Sånne ting må også tas med i utregningen.
Hvorfor er det et problem å dele sin kjærlighet?
Gjør man ikke det mellom barna sine?
Det er forskjell på romantisk kjærlighet, platonisk kjærlighet og kjærlighet til ens egne barn. For de fleste av oss, tydeligvis, så føles det best å være monogam.
Selv om det føles best for mange, er det dermed det eneste rette?
Jeg er ikke en av de som velger å leve i en tresomhet, fremfor tosomhet.
Pr dags dato.
Men om jeg skulle være i en slik situasjon at jeg skulle måtte velge mellom to menn som begge ville ha meg, er det jo mulig at en løsning kunne tre frem, i form av å leve tre sammen.
Enn hvis du var sammen med en mann som elsket både deg og en annen kvinne? Ville det da være en akseptabel løsning å leve sammen med ham og den andre kvinnen?
Jeg kunne godt hatt flere menn tror jeg uten å elske hver og en av dem mindre av den grunn. Men jeg tror jeg ville hatt et stort problem med at mistermannen skulle hatt flere kjærester ved siden av meg.
Det vil jeg jo ikke vite før jeg var i den situasjonen.
Keg er ikke sjalu av meg, så om jeg hadde elsket en mann høyt nok og også brydd meg om en annen kvinne, muligens.
Selv om det føles best for mange, er det dermed det eneste rette?
Sier jeg det noen steder?
Jeg bare påpeker at at det er forskjell på den kjærligheten en føler for sine barn og den kjærligheten en føler for en partner.
Du var kanskje litt for kjapp med å skamklippe venninna di som la seg etter typen din. Han burde jo få ha to samtidig, ikke sant?
Selvsagt er det en forskjell.
Men det å kunne elske flere barn samtidig, indikerer jo også at man kan elske flere kvinner/menn samtidig.
Hva med dem med en fot i begge leire da?
Vil det være mer naturlig der å ha en kjæreste av hvert kjønn?
I så fall, mer akseptabelt?
Men det å kunne elske flere barn samtidig, indikerer jo også at man kan elske flere kvinner/menn samtidig.
Selv har jeg intet behov for flere menn enn den mannen jeg har. Det er bra, for han ville neppe akseptert at jeg hadde andre. Jeg tror heller ikke han har behov for andre, og det synes jeg er fint.
Andre må gjerne leve som de vil for min del.
snuppisnella
02-02-04, 22:42
Synes det bør deles ut ein mann til alle, før nokon forsyner seg fleire ganger
:rofl: du er morsom, en sann demokrat :takker:
Jeg hadde en lærer på vgs som bodde sammen med to menn.
Hun delte rom med en om gangen, annenhver natt.
Det fungerte ypperlig.
Jeg hadde en lærer på vgs som bodde sammen med to menn.
Hun delte rom med en om gangen, annenhver natt.
Det fungerte ypperlig.
Enn hvis hun fikk lyst til å pule mann nummer én utenom skjema? Ble mann nummer to sur da?
Husker du Beste Jenta, senere et eller annet nick på C fra gamle dager på dol medica? Hun hadde to menn. Men hun er et dårlig eksempel siden hun var langt fra riktig vel bevart.
Husker du Beste Jenta, senere et eller annet nick på C fra gamle dager på dol medica? Hun hadde to menn. Men hun er et dårlig eksempel siden hun var langt fra riktig vel bevart.
Jeg husker henne. Var det ikke noe bråk med at hun hadde tatt livet av seg, men så hadde hun visst ikke gjort det allikevel, yadda yadda? Såvidt jeg husker, så pulte hun bare elskeren, men ikke mannen. Tøffel.
Jeg husker henne. Var det ikke noe bråk med at hun hadde tatt livet av seg, men så hadde hun visst ikke gjort det allikevel, yadda yadda? Såvidt jeg husker, så pulte hun bare elskeren, men ikke mannen. Tøffel.
Det var stadig bråk rundt henne, ja. Dramaqueen.
JEG syns ikke det er naturlig å elske to menn samtidig.
Forelskelse, helt klart. Sverming, jepp!
Du blander inn det å elske flere barn og da er det naturlig å elske flere menn, men man ligger ikke med barna sine!
Det er to forskjellige forhold dette med barna mine og mannen min.
Jeg merker at alle - til og med gyrken - hadde et løssluppent forhold til skriftspråket vårt denne kvelden.
*hikk*
Ingen kommer med en god grunn til at man ikke kan elske to menn samtidig.
Flere drar inn dette med sex, hvorfor er det unaturlig å kunne knulle på flere enn en samtidg PLUSS at man er glad i dem begge?
Det er da bare positivt å få fra mer enn en!
Jeg var mer enn fornøyd den gang jeg hadde to elskere på gress samtidig og ja, de visste om hverandre.
Riktignok kan det ikke sammenlignes med å ha to kjærester på en gang, men det funker helt fint å pøke på to stk uten nevneverdige komplikasjoner av den grunn.
Jeg husker henne. Møtte du henne noen gang? Jeg husker vi snakket om å ta en tur ut.
Jeg merker at alle - til og med gyrken - hadde et løssluppent forhold til skriftspråket vårt denne kvelden.
*hikk*
Hvor har jeg vært sproglig løssluppen? :paranoid:
Ingen kommer med en god grunn til at man ikke kan elske to menn samtidig.
Mannen min ville ikke akseptert det. Kort og greit. :nemlig:
Åfer snakker man bare om to menn? Hva med to kvinner? :kul:
Om du hadde lest tråden, Starwolf, vil du se at to kvinner også er nevnt.
Du skjønner kanskje også at det er mest naturlig å ville ha to menn, for en kvinne, som ikke er bi/lesbe.
Synes det bør deles ut ein mann til alle, før nokon forsyner seg fleire ganger
Jeg klarer ikke holde øya borte fra avataren din Tingeling!
:besvimer:
*hikk*
:flau:
Sexy Sadie
04-02-04, 17:12
Du var kanskje litt for kjapp med å skamklippe venninna di som la seg etter typen din. Han burde jo få ha to samtidig, ikke sant?
Jeg hadde ikke samtykket til at han kunne ha oss begge to samtidig og parallelt.'
Jeg hadde ikke samtykket til at han kunne ha oss begge to samtidig og parallelt.'
Jeg har forresten tre: én til sex og sosial hygge og to til kun sosial hygge. Funker som bare dét!
Sexy Sadie
04-02-04, 23:47
Jeg har forresten tre: én til sex og sosial hygge og to til kun sosial hygge. Funker som bare dét!
Du ble plutselig helten min.
Jeg har 1000 til sosial hygge og ingen til sex :forvirret:
Jeg HADDE et par til sex.
Plutselig har jeg ingen.
Det suger.
Trodde det var snakk om skikkelig kjærlighetsforhold, men slik du skriver nå ano så er jeg enig.
Klart det er mulig å pule 2-3-4 stykker og være glade i dem.
MEN å elske mange menn/kvinner, det tror jeg ikke på, eller jeg tror ikke noe slikt funker!
Du ble plutselig helten min.
Men jeg skjønner ikke helt problemstillingen? Hvorfor kan man ikke ha venner av det annet kjønn når man er i et forhold?
Trodde det var snakk om skikkelig kjærlighetsforhold, men slik du skriver nå ano så er jeg enig.
Klart det er mulig å pule 2-3-4 stykker og være glade i dem.
MEN å elske mange menn/kvinner, det tror jeg ikke på, eller jeg tror ikke noe slikt funker!
Funker som regel ikke så bra nei, men en kan jo f.eks. ja litt kjærlighet for mange og en spesiell... hum... tror ikke det funker for alle heller... må nok skrive om livet mitt gitt :roll:
Selvsagt går det an å elske to stk.
Jeg fatter ikke at det er så vanskelig å begripe!
Er vel mulig, men det ender som regel opp med ingen når en av tre vil bli seriøs.
The Cryptic
05-02-04, 18:29
Har vel lett for å bli slik ja Wonder. For min egen del har jeg nok med kun en dame (som i "en kjære"). Utfordringer nok det :D
Jepp, story of my life ... er ennå ikke sikker på om man skal lete etter noen som man finner tiltrekkende eller noen som man kan dele livet sitt med.
The Cryptic
05-02-04, 20:07
En kombinasjon pleier ofte å fungere :)
De beste kjærestene jeg har hatt har ikke vært drømmemannen utseendemessig.
De beste elskerne har vært ganske fine og se på.
Sexy Sadie
05-02-04, 21:42
De beste kjærestene jeg har hatt har ikke vært drømmemannen utseendemessig.
De beste elskerne har vært ganske fine og se på.
De beste elskerne er de med det lure glimtet i øynene og den frekke kommentaren....
En kombinasjon pleier ofte å fungere :)
:leter:
Jepp, story of my life ... er ennå ikke sikker på om man skal lete etter noen som man finner tiltrekkende eller noen som man kan dele livet sitt med.
Mener du at den du vil dele livet med ikke skal være tiltrekkende?
Uhr... det jeg sa var at jeg ikke har funnet "the perfect match" ennå og er neimen ikke sikker på om det er det jeg vil ha akkurat i denne crossroaden, kunne godt tenke meg å campe litt før jeg velger vei. Er ingen selvfølge at tiltrekkende damer er dumme eller motsatt. Sånn generelt er vel slik at tiltrekkende damer er litt for kjappe til å få seg menn. De har typer hele gjengen er i hvert fall min erfaring sånn generelt, man må lissom stå i kø og sånt gidder jeg aldri.
Mener du at den du vil dele livet med ikke skal være tiltrekkende?
Nå spørs det jo hva man ser på som tiltrekkende, da?
Snakket med venninda mi' her om dagen, og vi kom fram til at gjennom tiden har jeg egentlig bare tent på det hun mener har vært stygge, litt dyriske menn... Jeg personlig ser ikke det stygge, men det barske og dyriske. Det er tiltrekkende for meg...
Sexy Sadie
06-02-04, 19:38
Enkelte menn fortjener betegnelsen dyrisk sexye. :sikle:
Mennesket er ikke skapt til å kun ha 1 partner. Men vi er blitt indoktrinert
hele livet at det er galt, så det er litt kjipt å snu på flisa.
Det kjipe er at jeg fant ut detta ca 1 år etter at jeg var gift ;)
Har du gifta deg også? :besvimer:
Sexy Sadie
29-04-04, 00:22
Hvorfor besvimer du?
ER Roc kjekk?
Er vel mer: hvordan i helvete klarte han å lure ei dame til det.
Er vel mer: hvordan i helvete klarte han å lure ei dame til det.
Eller mer: Hvorfor i helvete har vi ikke hørt et ord om det? :snill:
Fordi jeg gjorde det for å hevne meg på deg!!!
Fordi jeg gjorde det for å hevne meg på deg!!!
:redd:
LET THE DRAMA UNFOLD!!!!!!!!!!!!!!
Tror jeg leser videre isteden. :knegg:
Jeg trodde du visste at jeg dro til usa og gifta meg jeg.. hmm..
oh vel :) så nå er jeg en holden mann .. eller hva de kaller det :)
Jeg visste at du dro pga den dama, ja, men ikke at du skulle gifte deg.
Tenk å gjøre amerikaner av seg for et ludder sin skyld!
Ludder er et rart ord.. hehe.. lenge siden jeg har hørt :)
Er jævla mye positivt med å bo i USA. Men jeg savner havet :/
Så det erderfor du forherliger Amerika sånn? Gleder du deg til å følge med på den nye realityserien til ABC?
Jeg forherliger amerika like mye som nordmenn forherliger norge.
Same shit different wrapping.
Hvilken ny serie? The Swan?
Sexy Sadie
01-05-04, 00:34
Be my baby, en realityserie hvor de lodder ut en baby. :kjefter:
:kjefter: joiner kjeftingen.
Jeg trodde du visste at jeg dro til usa og gifta meg jeg.. hmm..
oh vel :) så nå er jeg en holden mann .. eller hva de kaller det :)
Har du dobbel garasje, Volvo stasjonsvogn og fjordgløtt?
Holden med grunker eller $? :snill:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.