PDA

Se full versjon : kinotur i dag :)

Irene
03-02-04, 22:01
I dag var jeg og sønnen min på kino, og så "den siste samurai"

Det var 15 års grense, men pytt pytt.. Han er 12... (er jeg en dårlig mor??) :sjokk:

Men vi har kosa vårs, gikk og spiste kina-mat først.

Det er deilig å finne på noe kos bare han og meg, det blir ikke så ofte.

Og jeg ser at han setter pris på det også, den lille gutten min.. (som fankenmeg er like høy som meg blitt, og en skikkelig slamp)

ja, ja.. koselig at han trives sammen med den gamle rynkete mora si' enda, da...
:roll:

anonym
03-02-04, 22:07
Kinamat og den siste samurai passet jo fint sammen.

Var filmen bra?

Ling
03-02-04, 22:08
Skal slettes.

Irene
03-02-04, 22:09
Ja, var fin film.. om man liker litt blod og action :)

Sorepheus
03-02-04, 23:12
Så en del rå actionfilmer fra 13-års alderen og oppover, vi hadde stående avtale med videobutikken at det var greit å leie 18-års filmer da jeg fylte 15. Jeg ble ingen voldsmann av den grunn, har ikke vært i en slosskamp siden jeg var 12 (den ene gangen jeg har slått noen, heldigvis var det bare jeg som fikk skaden av det, et arr av en tann i på den ene knoken). Skjønte nok ikke alt innholdet i filmene så tidlig, men dagens actionfilmer er filmatisk bedre enn de Van Dam, Schwarzeneger o.l. filmene jeg så på den gang da. Forøvrig synes jeg Walker Texas Ranger burde taes av TV-screenen i Norge, den tullingen finner på de mest usannsynlige stuntsa for å kunne gi potensielt svært farlige slag, spark og hiv.

Irene
04-02-04, 00:00
Neida.. han tar ikke skade av det.

Det har jeg ikke noe tro på. :)

Ling
04-02-04, 00:03
Skal slettes.

Irene
04-02-04, 00:07
Ja, jeg så avataren din.. og klarer ikke å styre meg!! :knegg:

Ling
04-02-04, 00:35
Skal slettes.

Araregiel
04-02-04, 09:08
Lyst til å se den. Jaja, får vel ta det i en av dagene. Hvis man gidder. Hater innestengte kinoer, eller kanskje jeg bare rett og slett får vente til den kommer ut på DVD.

Mr.Man
04-02-04, 21:51
Fet film. Mye bullshit om samuraier og ære. Kan få en til å tenke litt medmindre man har fått servert slikt før. I den virkelige verden er det desverre de sleipe som overlever, mens de med ære dør for sin egen naivitet. :forvirret: