Se full versjon : Kroppen jeg vil ha
Hupphupp, begynner meg å nærme meg den kroppen jeg vil ha .. Har trent hver dag nå i tre uker, og ser tydelig resultatene... en måned til nå og jeg er som anonym sin signatur, bare med et annet ansikt og pels..
Sexy Sadie
05-02-04, 22:22
Hupphupp, begynner meg å nærme meg den kroppen jeg vil ha .. Har trent hver dag nå i tre uker, og ser tydelig resultatene... en måned til nå og jeg er som anonym sin signatur, bare med et annet ansikt og pels..
Da får du respekt....
Hum, handler vel ikke om respekt, handler om at jeg er fornøyd og så blir sommeren så mye bedre :)
Sexy Sadie
05-02-04, 23:16
brun hud.deilig.
Og trener jeg en uke til, ser jeg kanskje ut som på avataren min. Fader hvor jeg har lagt på meg i det siste! :snill:
Shit. Og jeg har halset nedpå kremboller, spist masse kake og mye smågodt bare i dag... Men EN dag begynner jeg å trene for fullt igjen! ;)
Sexy Sadie
06-02-04, 10:36
Det hadd nok gjort seg med litt styrketrening innimellom men det får jeg utsette enda ei uke, nå har jeg nok med squash.
Bare jeg hadde orket å trene. :|
The Cryptic
06-02-04, 13:27
Bare å begynne med noe som er lystbetont, det gjør det langt enklere synes jeg. Jeg synes f.eks. det er urpyton (sic!) å svette under vektene, derfor spiller jeg squash istedet.
Nå er det sikkert mange som synes squash er kjedelige saker, men jeg håper jeg fikk frem poenget. Den største kneiken å komme over er å faktisk begynne. Kanskje får man ikke like fin kropp som Wonder, men det går an å ha det bra allikevel :)
Jeg liker vekttrening. Da føler jeg meg så barsk. :snill:
The Cryptic
06-02-04, 16:27
Det er barskt å knuse motstanderen sin i squash også :nemlig:
Pøh, det går kjapt, jeg har bare trent litt håndvekter og pushups, tar meg 20 minutter hver morgen, og som sagt jeg har ennå 60% av treninga igjen.
Jeg trente på mandag. Et kvarter ut i aerobictimen gikk jeg og kjøpte meg et medium måltid på Mac Donalds.
I går trente jeg en halv time før jeg gjorde det samme som på mandag.
Sexy Sadie
06-02-04, 20:21
Jeg trente på mandag. Et kvarter ut i aerobictimen gikk jeg og kjøpte meg et medium måltid på Mac Donalds.
I går trente jeg en halv time før jeg gjorde det samme som på mandag.
Steine bra.
Jeg liker vekttrening. Da føler jeg meg så barsk. :snill:
Det beste er å titte i speilet rett etter treninga, da svulmer det noen ekstra milimeter..
Hva med å legge ut bilde av kroppen din Wondredong?
:luring:
Kan vel muligens få et bilde av overkroppen med tid, ja... Kan vel ikke akkurat si nei etter å stirra på disse puppebildene :flau:
Sexy Sadie
11-02-04, 00:36
Kan vel muligens få et bilde av overkroppen med tid, ja... Kan vel ikke akkurat si nei etter å stirra på disse puppebildene :flau:
Du må ikke føle deg presset av alle oss fæle kjerringene.
Du må ikke føle deg presset av alle oss fæle kjerringene.
Joda, ingen grunn til å ikke føle seg presset.
Sexy Sadie
11-02-04, 01:00
Tror ikke vi får se noe bilde av det heer nei, denne fyren må lirkes med...
Sexy Sadie
11-02-04, 09:20
Det sies at den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Om ikke annet kan vi jo kle av ham på treffet. :snill:
Om ikke annet kan vi jo kle av ham på treffet. :snill:
Å ta bilder og legge ut sån at jeg kan få se selvfølgelig.
Det spørs om noen husker på det midt i slaget. Kjenner jeg wonder rett kler han ikke av seg frivillig. :knegg:
Nå har jeg vel snart skremt fyren så mye at han ikke tør å komme. Det var jo ikke meningen. :tier:
Jeg er overvektig. Ikke verdt å klage på et kilo for mye dere altså! For jeg har mange kilo for mye.
Sexy Sadie
23-02-04, 12:17
Det spørs om noen husker på det midt i slaget. Kjenner jeg wonder rett kler han ikke av seg frivillig. :knegg:
Det kan jo være vi får overtalt ham på lørdag...
Avlyst for øyeblikket, siste ukes sykdom har gjort meg blek og tynn igjen...
Avlyst for øyeblikket, siste ukes sykdom har gjort meg blek og tynn igjen...
Men du kommer vel likevel? Jeg trenger et par kjente fjes her. :)
Jøss, ja
Bra! Legg deg ned og bli frisk igjen nå!
The Cryptic
26-02-04, 16:41
Jøss, ja :)
Gudd :klapper:
The Cryptic
26-02-04, 16:42
Jøss, ja
Bra! Legg deg ned og bli frisk igjen nå!
En god tanke, som jeg så absolutt deler, men ordlyden var da nesten lærer-streng gyrken? :lol:
Jeg er en streng lærer. :furie:
The Cryptic
26-02-04, 19:58
Begynner å forstå det ja :knegg:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.