Se full versjon : Tingelings kjipe XP
Tingeling,
du kan få min. Den forandrer dog på humøret annenhver time, men allikevel. I deserve better.
fy svarte søren!
Nå har eg holdt på med å lage ny logo i 1 1/2 time. Skulle akkurat til å lagre den så slår drittxp til med feilmeldingene sine. Fy fader for ei drittmaskin :(
Tar du windowsupdate jevnlig?
Sier dere at xp er noe dritt? Jeg har tenkt på å skaffe det.... Bør jeg ikke?
Jeg synes XP er veldig bra. Mer stabilt enn 2000 hvis man oppdaterer den helt opp.
Sexy Sadie
06-02-04, 20:20
Jeg er så glad for at det er Trond som tar seg av det her.
Jada, oppdaterer og oppdaterer heile tida.
Irene eg har ikkje peilling på sånne tekniske ting som dette, men eg hadde mykje mindre problemer med win98, enn dette xp greiene, og det frå dag ein.
Om eg nokon gang får energi nok til å brenne dvder med det eg vil lagre på maskina ser eg ikkje bort i frå att eg formaterer og legger inn win98 på denne maskina også. Kjenner win98 og er snar både å formatere og fikse i forhold til dette d*****.
Hva slags jern har du da?
Nei. Tenkte mer på innholdet i kassa di. ;)
Lurer også på kva den p****** prossesen som heiter vsmon.exe som spisser opp heile ytelsen min innimellom og gjer att maskina mi hakker så det blir slitsomt :(
Den prosessen er faktisk ZoneAlarm firewall. Her er litt info om den:
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/vsmon/
Bli kvitt den anale brannmuren der, og legg inn Norton Internet Security fra Symantec. :kul:
http://www.symantec.com/sabu/nis/nis_pe/
Å ja :flau: ,hardware altså. amd 2600+, MS-6712, ViaKT400 ,GeForce5200 128MB ram. Samsung SV1604N.
AMD -> :(
Via -> :(
Neste gang sats på Intel Chipset (f.eks. på et ASUS hovedkort) med Intel Pentium prosessor. Hadde VIA chipset før selv, og de chipset'ene er både billige og ustabile.
Som regel er det bare å søke i Google på <blabla>.exe, så finner man gjerne ut hvor prosessen stammer fra.
Har prøvd Norten Internet Security som firewall, men fant omsider en som er bedre enn Norton sin: Armor2Net Personal Firewall er tingen. Enkle funksjoner og enkle lister over alle porter som er i bruk og hvilket program som bruker det, laget av hackers for hackers. Bare å trykke bort programmene fra listen. Inneholder og Stealth funksjon, popup killer og Netlock. Hver gang et nytt program, uansett hvilket, prøver seg på å koble til Ineten spør den deg om du vil "Pass, Block, Ask " enkelt å endre på reglene for programmene og idiotsikkert grafisk layout.
Programmet er og payware, men det er mulig å finne serial om en leter litt.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.