PDA

Se full versjon : NEPAL: Giftet seg med hund og døde

Master
07-02-04, 09:48
Den eldre mannen (75) giftet seg med en hund fordi det skulle bringe ham hell og lykke. Slik gikk det ikke.

Det er en lokal skikk i Tharu-kulturen i Nepal å gifte seg med hunder. Eldre menn kan for eksempel gifte seg med en hund for å få tennene tilbake. Ifølge lokalavisen Gorkhapatra var det dette 75-åringen håpet på.

Han trodde giftermålet skulle hjelpe ham til å unngå ulykke senere i livet, skriver avisen.

Både sønnen og flere andre slektninger var til stede da hunden ble mannens kone, og begivenheten fant sted i landsbyen Durgauli.

Dessverre døde den eldre mannen bare tre dager senere.

Dette er hentet fra Nettavisen.

spindis
07-02-04, 12:11
:lol:

memena
07-02-04, 12:29
Det blir litt som at de aids syke i Sør-Afrika, og andre plasser, tror de blir friske igjen ved å ha samleie med en jomfru. :roll:

anonym
07-02-04, 13:06
Det blir ikke litt som det med aidssyke som har sex med jomfruer, når disse jomfurene er spednbarn!
Jeg tviler på hunden blir ødelagt for livet eller dør som følge av giftemålet!

Sexy Sadie
07-02-04, 13:44
Det blir ikke litt som det med aidssyke som har sex med jomfruer, når disse jomfurene er spednbarn!

Vet denne er litt på kanten, men er det rart at man har trodd at negeren har vært litt mindre intelligente opp igjennom årene?

Ling
07-02-04, 13:49
Skal slettes.

Sexy Sadie
07-02-04, 13:58
Masser av syke mennsker rundt om i verden.
Afrika trekker pedofile som kuruker trekker fluer.

Jeg finnes ikke tolerant mot slike som tenner på barn.

Ling
07-02-04, 14:27
Skal slettes.

Sexy Sadie
07-02-04, 14:53
Har heller ikkje toleranse for slike.
Eg har registrert att pedofile frå vesteuropa reiser til østeuropa, asia, og afrika. Dette fordi det der er mangen barn som ingen vaksne har oppsyn med, og er derfor lettere å misbruke. Trur ikkje det der har med intelligens å gjere.

Vel, med inteligens tenkte jeg på de negrene i afrika som blir forledet av heksedoktorene til å tro at AIDS kureres ved å ligge med en jomfru.

Milkshake
07-02-04, 18:21
Det har vel stengt tatt lite med intelligens å gjøre, heller dårlig opplyst.

Sexy Sadie
07-02-04, 18:26
Det har vel stengt tatt lite med intelligens å gjøre, heller dårlig opplyst.

Vet det 7.

medica
08-02-04, 00:36
Vet denne er litt på kanten, men er det rart at man har trodd at negeren har vært litt mindre intelligente opp igjennom årene?
Har du lest «The Bell Curve?» Den sier noe om akkurat det.

Sexy Sadie
08-02-04, 14:00

Nei, vil du anbefale boka?

Araregiel
08-02-04, 19:20
La oss håpe de ikke hadde en slags bryllupsnatt.

Herregud.

Sexy Sadie
08-02-04, 19:32
La oss håpe de ikke hadde en slags bryllupsnatt.

Herregud.

Nå fikk jeg ekle bilder i hodet mitt.

Araregiel
08-02-04, 21:21
Heh, mentale bilder pleier ikke alltid være så veldig praktiske.

Sexy Sadie
08-02-04, 21:50
Heh, mentale bilder pleier ikke alltid være så veldig praktiske.

Hold opp.

Araregiel
09-02-04, 10:58
:P

memena
09-02-04, 15:39

Sa jeg noe om spedbarn? :roll:

The Cryptic
12-02-04, 03:52
Tja, hver sin lyst, med eller uten bryllupsnatt. Mye rart er det iallefall der ute :D

Ling
12-02-04, 14:47
Skal slettes.

The Cryptic
13-02-04, 17:23
I Frankrike var det nettopp (den uken såvidt jeg husker) en dame (35), Cathrine et-eller-annet, som giftet seg med sin avdøde kjæreste (han gikk bort i en bilulykke for et par år siden).

Det er i Frankrike bestemt ved lov at man godt kan gifte seg med avdøde, dersom det foreligger tilstrekkelige beviser på at avdøde hadde ønsket dette dersom vedkommende var i live

Mulig det bare blir slik når man spiser for mange froskelår... :D

Sexy Sadie
13-02-04, 17:55
I Frankrike var det nettopp (den uken såvidt jeg husker) en dame (35), Cathrine et-eller-annet, som giftet seg med sin avdøde kjæreste (han gikk bort i en bilulykke for et par år siden).

Det er i Frankrike bestemt ved lov at man godt kan gifte seg med avdøde, dersom det foreligger tilstrekkelige beviser på at avdøde hadde ønsket dette dersom vedkommende var i live

Mulig det bare blir slik når man spiser for mange froskelår... :D

Er det nå man bør dra til Frankrike og se i skattelistene og late som om at man var en meget spesiell venninne av en avdød styrtrik olding? ¨

The Cryptic
17-02-04, 11:51
Det kunne vel sikkert være en idé, men det var dette med beviser mhp. den annen part da :snill:

medica
17-02-04, 14:45

Nei, vil du anbefale boka?
Jeg har heller ikke lest den, men ifølge mannen min er den lesverdig.

The Cryptic
17-02-04, 16:58
Særdeles vil jeg faktisk si

Sexy Sadie
17-02-04, 17:24
Men hvor finner Master alle disse historiene fra virkeligheten henne?

Master
17-02-04, 17:30

Denne historien fant jeg på www.nettavisen.no + det finnes mye andre historier bare man leser litt i aviser online på internett foreksempel.

The Cryptic
17-02-04, 17:54
Master har selvfølgelig helt rett. Det er bare helt utrolig hva som finnes "der ute". Mulder og Scully, gå og legg dere :)

Sexy Sadie
17-02-04, 17:58

Denne historien fant jeg på www.nettavisen.no + det finnes mye andre historier bare man leser litt i aviser online på internett foreksempel.

Sinnsykt hva nettavisen legger ut som "nyhet".