PDA

Se full versjon : Idag har jeg

Cavatina
07-02-04, 17:36
hyttet med neven, stirret stygt på en person og tutet med bilhornet.

Hvorfor?

Jo, fordi en idiot presterte å kjøre mot kjøreretningen i et uoversiktlig, sterkt trafikkert kryss her. Det er ikke venstrekjøring her i landet! Og så uoversiktlig er det da ikke at det er umulig å se forskjell på høyre og venstre fil!

Det var ikke hans fortjeneste at det der gikk bra, den fortjenesten tar jeg! :sint:

Sånn! Der fikk jeg blåst ut litt. :|

Irene
07-02-04, 17:40
stå på!

:kjefter:

Milkshake
07-02-04, 18:02
Noen burde aldri hatt lappen.

Irene
07-02-04, 18:07
Enig!

Mye tullinger ute på veiene...

:roll:

Sexy Sadie
07-02-04, 18:18
Det er en del "hattkailler" ute på veiene, ja.''

Kreps
07-02-04, 18:19
Fortell dem hva du mener. :D

gyrken
07-02-04, 21:48
Jeg og ungene kjørte mistermannen på fest for et par timer siden. På en 15 minutter lang kjøretur talte jeg 6 biler som sto i grøfta. Glatt i dag, ja.

Skjønte vedkommende hintet da, eller fortsatte han å kjøre i feil kjørebane?

spindis
07-02-04, 21:51
hattkailla å bila dæææm går itj i laaag. De har vi lært i daag. :gauler:

:gomac:

gyrken
07-02-04, 21:58
hattkailla å bila dæææm går itj i laaag. De har vi lært i daag. :gauler:

spindis, ha deg ut av biltråden. Du er altfor full! ;)

spindis
07-02-04, 22:01
Skaut kjærringan e ikke no bedre dæm heller. :lister:

Araregiel
08-02-04, 01:54
Burde de gamle ha lappen?

Cavatina
08-02-04, 03:16
Jeg og ungene kjørte mistermannen på fest for et par timer siden. På en 15 minutter lang kjøretur talte jeg 6 biler som sto i grøfta. Glatt i dag, ja.

Skjønte vedkommende hintet da, eller fortsatte han å kjøre i feil kjørebane?

Virket som om han skjønte det, ja. Han vrengte ihvertfall bilen sin inn rett foran min.

Det var ikke særlig glatt å kjøre her idag, mest sørpe.

Cavatina
08-02-04, 03:39
Apropos glatt føre...

Venninnen min ringte meg forleden og fortalte meg hvordan hun hadde greid å sette fast bilen til mannen sin i innkjørselen deres. Hun hadde litt vanskeligheter med å fortelle, for hun lo sånn... :)

De har en bratt, smal bakke opp til huset, og de siste dagene har den vært fryktelig glatt. Men med firehjulstrekker er det sjelden noe problem å kjøre opp der.

En dag i forrige uke hadde hun som vanlig vært ute og handlet. Hjem igjen klatret bilen rett opp bakken uten problemer, så hun trodde at isen hadde tint litt mens hun var ute.

Det hadde den ikke.

Vel oppe foran huset fant hun ut at hun skulle snu bilen.
Hun rygget og svingte. Men akkurat da bilen stod på tvers på toppen av bakken, begynte den å skli. Sidelengs. Nedover.

Etter et par meter stoppet den. Da stod bilen på tvers øverst i bakken, med bakenden godt plassert inntil en murkant, og fronten i hekken til naboen. Akkurat som en propp, bom fast!
Ikke mulig å komme forbi til fots hverken foran eller bak.

Da leieboeren deres kom hjem fra jobb, måtte han klatre inn døra bak, krabbe igjennom ved baksetet og ut på andre siden. :D

De behøver ikke å vente til våren kommer for å få løs bilen, de greide å få den løs etter en stund. Heldigvis ble det ingen skader.

Men jeg trekker jo på smilebåndet når jeg tenker på den stakkars leieboeren som måtte klyve igjennom bilen for å komme hjem... :D