Se full versjon : Når man blir minnet på hvorfor man hører den genre...
Sexy Sadie
08-02-04, 16:36
Hallo
Vil bare komme med en liten strøtanke:
Opplever dere noen ganger at dere tenker " Det er derfor jeg lytter til den musikken".,Der er nerven i det hele"?
Sånn har jeg det noen ganger, når jeg setter på en av mine plater og sitter og lytter...
Likevel er det slik at jeg til tideer synes jeg bare lytter til "gangsterskitt" noe utvannet og for jævlig; men her om dagen kom jeg sliten og sur hjem ifra forelesning og smelte i Satyricon med Vulcano i cd-spilleren. og det bare smalt i hjernen min av nytelse. Disse guttene tenner meg noe sinnsykt med sin musikk.
Jeg følte bokstavelig talt hvordan energien kom tilbake og strømmet på i kroppen; det er sjel, nerve og stål i de toner som ikke så mange band får til i dag.
Ja. AC/DC sin Hells Bells på full guffe i bilen en sommerdag kan nesten gi meg en orgasmisk frihetsfølelse.
Sexy Sadie
08-02-04, 18:50
I det hele tatt; Back in Black albumet er herlig.
Absolutt! Finnes faktisk ikke en dårlig låt på hele albumet!
Sexy Sadie
09-02-04, 13:15
Fordi det er Rock!
Likevel er det slik at jeg til tideer synes jeg bare lytter til "gangsterskitt" noe utvannet og for jævlig; men her om dagen kom jeg sliten og sur hjem ifra forelesning og smelte i Satyricon med Vulcano i cd-spilleren. og det bare smalt i hjernen min av nytelse. Disse guttene tenner meg noe sinnsykt med sin musikk.
Jeg følte bokstavelig talt hvordan energien kom tilbake og strømmet på i kroppen; det er sjel, nerve og stål i de toner som ikke så mange band får til i dag.
Hmmm. Har ikke hørt noe særlig på dem. Er det black metal?
Sexy Sadie
09-02-04, 14:14
Hmmm. Har ikke hørt noe særlig på dem. Er det black metal?
Ja.
De skal spille i Steinkjer den 20 feb.
Spør meg om jeg gleder meg!
Gleder du deg? :snill:
Sexy Sadie
09-02-04, 15:01
Gleder du deg? :snill:
Ja. :P
:danse litt videre til syremusikken sin:
Infected Mushroom! :våt:
The Cryptic
12-02-04, 03:47
Sitter og halvlytter på Deathstars Synthetic Generations i bakgrunnen jeg, mens jeg tenker på at jeg burde lagt meg for lenge siden og føler meg vel ikke som en energibunt akkurat nå :gjesper:
:danse litt videre til syremusikken sin:
Infected Mushroom! :våt:
Infected Mushroom er bra, du burde få med deg Man With No Name sin Interstate Highway den svinger sånn tidlig på morgenen. Ellers spiller jo Eat Static i Oslo på fredag!
Will do.
Har ikke hørt så mye ifra Man With No Name, men har hørt noe fra Interstate Highway, og Space Juice var faktisk ganske pretty.
Hørt noe fra Psydrop? Vet hvor jeg får tak i CD? Finner ikke.
Har ikke hørt om Psydrop, men alle prater om den nye skiva til Schpongle, det skal visst være the ultimate for tia..
Liker ikke Shpongle. :snill:
I like Psydrop!
Sexy Sadie
21-02-04, 16:22
Jeg har bare en ting å si etter i går kveld:
Satyricon.
Det fine med psy-trance er at så og si hvert sekund blir man minna på hvorfor man liker generen. Men hvordan folk klarer å danse til psy-musikk skjønner jeg ikke...
Sexy Sadie
23-02-04, 23:50
Det fine med psy-trance er at så og si hvert sekund blir man minna på hvorfor man liker generen. Men hvordan folk klarer å danse til psy-musikk skjønner jeg ikke...
Det er vel ett triks med det...
Tror jeg er ødelagt av klassisk dans undervisning av en klin gæren gymlærer i to år på VGS..
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.