Se full versjon : Hyl.Tannlege på torsdag!
Sexy Sadie
09-02-04, 14:17
Jeg kommer til å dø av skrekk innen den tid.
Det er en visdomstann som skal trekkes, og jeg er brennsikker på at det kommer til å gjøre skittondt.
Heftig sammentreff. Jeg skal også trekke en visdomstann på Onsdag. Det blir KJIPT! :ond:
Sexy Sadie
09-02-04, 14:31
Flørter med tanken på å skippe hele greia.
Du får bedøvelse. Det kommer til å gå helt fint.
Sexy Sadie
09-02-04, 14:34
Jeg makter ikke å ha denne fyren i kjeften min.
*Ser for seg skumle bilder av SS og tannlegen*
Sexy Sadie
09-02-04, 15:08
*Ser for seg skumle bilder av SS og tannlegen*
Uansett hva vi snakker om på det her forumet så pensles samtalen inn på sex. :|
Sexy Sadie
09-02-04, 15:13
Kan du ikkje få lystgass da SS ?
Jeg vet ikke hva jeg får; antageligvis ei sprøyte.
Forrige gang jeg skulle trekke en visdomstann fikk jeg ganske mange sprøyter. 6-7 eller noe sånt. Følte at halve hodet var borte. :fortvilet:
Sexy Sadie
09-02-04, 15:33
Forrige gang jeg skulle trekke en visdomstann fikk jeg ganske mange sprøyter. 6-7 eller noe sånt. Følte at halve hodet var borte. :fortvilet:
Og det måtte du komme med....:redd:
Gjør det noe?
Lystgass er gøy, bare spør Mr. Anderson her.
Sexy Sadie
09-02-04, 15:42
Gjør det noe?
Nei, men jeg har aldrig hatt sex i en tannlegestol før.
Nei, men jeg har aldrig hatt sex i en tannlegestol før.
Lyst til å prøve?
Jeg kjente nesten ikke noe mens det sto på, for den delen av hodet var trodd alt "borte". For min del synes jeg at de sprøytene er kjipe.
Ja. Det er sikkert best å blande. Blande er alltid best!
The Cryptic
09-02-04, 16:40
Godt ikke mistermannen la mer ut om hvordan de sprøytene settes da :D Sprøyter i tannkjøttet er jo... tja, jeg er helt sikker på at du har oppleved bedre ting :lol:
The Cryptic
09-02-04, 16:44
Forøvrig ønskes lykke til hos tannlegen. Det går sikkert bra SS
BTW: Dersom du skal se en film eller to iløpet av uken, vil jeg muligens fraråde deg å plukke Charles Bronson-klassikeren "The Marathon Man" eller Brian Yuznas "The Dentist" fra hyllene. Tannlegefilmenes svar på Haisommer har jo hatt en viss betydning for enkeltes forhold til tannlegen sin vil jeg tro :)
Sprøyter er ikke farlige. Pirkeren derimot! Jeg åpner ikke munnen for tannlegen før hele kjeften er bedøvet. Jeg er livredd for den dingsen han pirker rundt i tennene med. :traumatisert:
Forøvrig ønskes lykke til hos tannlegen. Det går sikkert bra SS
BTW: Dersom du skal se en film eller to iløpet av uken, vil jeg muligens fraråde deg å plukke Charles Bronson-klassikeren "The Marathon Man" eller Brian Yuznas "The Dentist" fra hyllene. Tannlegefilmenes svar på Haisommer har jo hatt en viss betydning for enkeltes forhold til tannlegen sin vil jeg tro :)
Ja, de filmene er konge.
The Cryptic
09-02-04, 17:16
Enig, skjønt, for SS kan det vel være greit å vente til etter timene med pinsel i stolen til den lokale tanntrekkeren :D
Sexy Sadie
09-02-04, 20:07
Har lurt på det i hele dag;hvorfor f¨r vi visdomstenner egentlig? De kan jo ikke brukes til noe.
Smith, medica, Agent Smith. :snill:
Smith, medica, Agent Smith. :snill:
Selvfølgelig, magnus. :flau:
Sexy Sadie
10-02-04, 14:05
andersom ja i Keanus skikkelse.
Gud kor deilig.
Ellers synes eg det værste med å trekke tenner er krafta tannlegen bruker på trekke tanga for å få tanna ut.
Ligger der og tenker:
Glipper tanga nå kommer han til å kjører tanga gjenom kinnet mitt som ikkje er bedøvd. Eller inn i tunga mi med ein voldsom kraft, slik att det blir eit digger kutt, og blod velter ut.
Da er det bare å svelge unna, slik at man ikke mister for mye blod.
Sexy Sadie
10-02-04, 23:50
Takk for godt råd.
Du får sprøyter også, sjølv om du får lystgass.
Ellers synes eg det værste med å trekke tenner er krafta tannlegen bruker på trekke tanga for å få tanna ut.
Ligger der og tenker:
Glipper tanga nå kommer han til å kjører tanga gjenom kinnet mitt som ikkje er bedøvd. Eller inn i tunga mi med ein voldsom kraft, slik att det blir eit digger kutt, og blod velter ut.
Nå ja, er sikkert ikkje nok fare, men vanskeligt å la være å tenke på.
Er det ikke relativt vanlig at de sager tanna i fire før de trekker ?
Sexy Sadie
11-02-04, 09:19
Er det ikke relativt vanlig at de sager tanna i fire før de trekker ?
Bare gni det inn du.
:noterer: ALDRI trekk visdomstenner. :sjokk:
Sexy Sadie
11-02-04, 11:32
:noterer: ALDRI trekk visdomstenner. :sjokk:
Noter heller: Legg aldrig ut slike tråder om tanntrekking her inne, nå er jeg for alvor livredd.:skjelve:
Huff det skjønner jeg godt. Har altid hatt angst for og trekke trenner jeg. Det ble ikke noe særlig bedre nå! :redd:
Sexy Sadie
11-02-04, 11:57
Huff det skjønner jeg godt. Har altid hatt angst for og trekke trenner jeg. Det ble ikke noe særlig bedre nå! :redd:
Det er traumatiserende.
Man vil så gjerne la de små tannebisser stå.
Sexy Sadie
11-02-04, 17:38
Min tann er heldigvis ikke råtten.
Den gjør til slik at jeg ser ut som omjeg er skutt i munn, pga for lite plass.
Hum, jeg stod over å trekke visdomstenna mine, noe som resulterte i 2 skeive tenner :|
Sexy Sadie
11-02-04, 17:57
Hum, jeg stod over å trekke visdomstenna mine, noe som resulterte i 2 skeive tenner :|
Det er det jeg risikerer også, derfor må jeg i stolen i morgen.
Sexy Sadie
11-02-04, 18:32
Det er ganske stilligt etterpå. Tunga bruker mangen dager på utforske den nye plassen å boltre seg på :D
Nå er det nesten så jeg angrer meg på at jeg la ut denne tråden. :mrgreen:
Sexy Sadie
11-02-04, 18:47
Ta det med ro, det er verre å tette hull enn å trekke tenner. Meiner stilligt på ein positiv måte :trøster:
Det må bare bli gjort, likevel gleder jeg meg til dagen i morgen er over.
The Cryptic
11-02-04, 18:54
Ligger der og tenker:
:rofl:
Nå har jeg vært der. Dette var en tannlege av den gamle skolen. Av den typen som i utgangspunktet ikke sier noe, men når du skriker av smerte utrykker han "dette skal da ikke gjøre vondt". Han skulle bore tanna mi i to for å trekke ut bitene, og etter de første ynk fikk jeg mer bedøvelse. Dette gjentar seg 3 ganger, til kjeven er så full av bedøvelse at den holder på å sprenge.
Da bestemte jeg meg for å ikke si noe mer, men bare tåle den grusomme smerten. Selve trekkingen var ingenting. Det var alle de kjipe sprøytene som skulle stikkes langt ned i kjeven på flere plasser og den etterfølgende heavy boringen. Det gjorde JÆVLIG VONDT!. Bare sjekk her. Han boret tanna tvers over:
Tøffe mistermannen. :rørt:
The Cryptic
12-02-04, 02:54
Yeah, go Mr. Man :)
Dessuten er jeg sikker på at SS kommer til å glede seg enda mer til morgendagens besøk :D
Fy faen.
Lykke til, SS.
Selv burde jeg vært til tannlegen for lenge siden. Veldig lenge siden.
Jeg kan nok vente litt til, selv om det ikke er lurt.
Og huske å kjøpe valium. :noterer:
Sexy Sadie
12-02-04, 13:35
Mr. Man kunne spart seg det der bildet av tennene ja.....
Lykke til SS! De går så bra så.
The Cryptic
12-02-04, 18:35
Har vært merkelig stille fra henne idag :mystisk:
Sexy Sadie
12-02-04, 23:03
Det gikk godt men jeg har ett digert krater i munnen.
Var på noe jeg kaller en tripp noen timer og flirte som en idiot for meg selv i leiligheten.
Jeg tenkete jeg skulle logge på tidligere, men var ikke helt mitt eget jeg så jeg lot det vær av frykt for at admin skulle stenge kontoen min i den tro den var kapret.....
Synd. Tror det hadde vært kult ;)
Sexy Sadie
13-02-04, 01:10
Synd. Tror det hadde vært kult ;)
Vet ikke helt.
The Cryptic
13-02-04, 14:36
Det er vel ingen som har sagt at det ikke er lov å trippe her på kaféen? :)
Det gikk godt men jeg har ett digert krater i munnen.
Var på noe jeg kaller en tripp noen timer og flirte som en idiot for meg selv i leiligheten.
Jeg tenkete jeg skulle logge på tidligere, men var ikke helt mitt eget jeg så jeg lot det vær av frykt for at admin skulle stenge kontoen min i den tro den var kapret.....
Fikk du lystgass eller noe sånt?
Sexy Sadie
13-02-04, 16:31
Fikk du lystgass eller noe sånt?
Jeg fikk noe som fikk hodet til å føles som om at det var pakket i bomull iallfall.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.