Se full versjon : Skiskyting
Jeg har en last, og det er at jeg ser skiskyting på tv. Det er jo så inni granskauen spennende! Noen flere?
Bør jeg skamme meg egentlig?
Sexy Sadie
09-02-04, 20:51
Har ikke tv lenger.
Den sa adjø i 02.
Singularity
09-02-04, 22:38
Har ikke tv lenger.
Den sa adjø i 02.Såpass... Jeg trodde jeg var bortimot den eneste som ikke har det. :)
I helvete! Hva slags folk er det egentlig som vanker på dette stedet? :kjefter:
Sexy Sadie
09-02-04, 23:10
Har ikke tv lenger.
Den sa adjø i 02.Såpass... Jeg trodde jeg var bortimot den eneste som ikke har det. :)
Jeg måtte si adjø i 02, jeg er tv-slave så det skriker etter.
Det var ved å legge livet mitt i ruiner.
:juhu: Jeg ser på skiskyting, og jeg synes også det er spennende!
Jeg har en last, og det er at jeg ser skiskyting på tv. Det er jo så inni granskauen spennende! Noen flere?
Bør jeg skamme meg egentlig?
Skiskyting og langrenn er alltid gøy å følge med i. Generelt er det moro å følge med på sport der vi nordmenn gjør det bra.
Du kan være stolt. :D
medica og mangus! Endelig noen normale folk. :snill:
kult mange uten TV.
-men nå har jeg faktisk fått TV, på deling med 23 andre.
Teller det, eller er jeg fremdeles i det gode selskap?
Ja skikskyting er kjempespennende. Til tider så spennende at jeg svicher kanal eller renner fram og tilbake på do! :knegg:
Jeg hater sport. Virkelig.
Akkurat nå er det ei jeg kjenner, jeg skal ikke nevne navn, men la oss kalle henne pinetrine, som prøver å stille inn NRK på en av jobb-TV'ene våre.
Hun får det ikke til, og jeg fryder meg.
:lykkelig:
sport er gørr, se på folk slite seg til døde kan kun nytes av folk med spesielle behov ... å drive noe aktivt selv kan derimot ofte være en glede..
Jeg ser skiskyting. Og langrenn, hopp, håndball, fotball, litt skøyter, og sikkert mere også.
Har sett skiskyting i dag også, jeg.
Jeg synes håndball er spennende. Langrenn var mer spennende før.
Må innrømme at jeg ble litt skuffa første gangen jeg skulle se noe de kalte jaktstart i skiskytting. DE SKØT JO PÅ BLINKER !!!! Jaktstart er jo at noen starter først, resten hangler etter med børsa klar. Her er det helt klart uutnyttede muligheter.
Andre forbedringer jeg har i forhold til vinteridrett er jo felles-start i hopprenn. Slipper all ventinga da. :skrape:
Må innrømme at jeg ble litt skuffa første gangen jeg skulle se noe de kalte jaktstart i skiskytting. DE SKØT JO PÅ BLINKER !!!! Jaktstart er jo at noen starter først, resten hangler etter med børsa klar. Her er det helt klart uutnyttede muligheter.
Andre forbedringer jeg har i forhold til vinteridrett er jo felles-start i hopprenn. Slipper all ventinga da. :skrape:
Her kan du nok være inne på noe. Skyter gullfuglen tom.
Ellers burde paintball vært OL gren :knegg:
All sport er opium for folket. Fordummende rett og slett. :blæ:
All sport er opium for folket. Fordummende rett og slett. :blæ:
Brød og sirkus.
God gammel gjennomprøvd måte å holde folk fornøyde
Lurer på når reality-TV en i Running Man kommer.
Kan da ikke være lenge igjen.
Ja, jeg ser på skiskyting.... og langrenn, skøyter, hopp, slalom, kombinert og nesten all annen vinteridrett.
En periode drev jeg faktisk med skiskyting selv.... holdt ca en halv sesong så gikk jeg tilbake til vanlig langrenn.
Og ta det med ro... alkoholen reddet meg fra idretten da jeg var 16. :kul2:
Sexy Sadie
18-10-04, 14:42
alkoholen reddet meg fra idretten da jeg var 16. :kul2:
Nu ble jeg lettet ja. :pupper:
Jeg hater sport. Virkelig.
Akkurat nå er det ei jeg kjenner, jeg skal ikke nevne navn, men la oss kalle henne pinetrine, som prøver å stille inn NRK på en av jobb-TV'ene våre.
Hun får det ikke til, og jeg fryder meg.
:lykkelig:
Pass på at ingen forteller henne at NRK sender "gratis" web-tv.
Jeg har sett det men blir alltid dritskuffa! Jeg har fremdeles ikke sett en eneste skiløper som har blitt skutt.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.