PDA

Se full versjon : Hun venter hans barn.

Sexy Sadie
10-02-04, 23:26
Jeg undrer bestandig hver gang jeg hører den setning. Hvorfor sier man ikke vårt eller hennes barn?
Den setningen hører jo så gammelmodig ut, som tatt ut av en film med Jack Fjeldstad; men hvordan kan det være slik at vi stadig oppfatter barnet som "hans"?

medica
10-02-04, 23:31
Vel, det at hun går gravid viser jo at hun er moren, så det er vel bare en måte å si at han er faren på. Men den er jo ganske gammeldags, det er den.

Sexy Sadie
11-02-04, 00:58
Den bringer oss ca 50 år tilbake i tid.

HILDE
11-02-04, 10:20
Jeg kom inn i denne tråden fordi jeg trodde at en du er forelsket i hadde smelt noen på tjukken. Ilte til for å trøste deg og hva finner jeg?
Nok en av dine små spekulasjoner her i livet.

*Tusler ut igjen*

spindis
11-02-04, 10:31
Synes det blir mer og mer vanlig og høre. Vi er gravide, hun venter deres barn jeg. Helt enig at den strofen høres urgammel ut.

Sexy Sadie
11-02-04, 11:31
Vi er gravide, .

Synes denne høres snål ut også.

spindis
11-02-04, 11:32
Hmm, ja du sier noe der. Det burde kanskje hett vi skal ha barn.

Sexy Sadie
11-02-04, 11:33
Hmm, ja du sier noe der. Det burde kanskje hett vi skal ha barn.

Den er bedre.

snuppisnella
11-02-04, 20:35
skal noen ha barn?

Sexy Sadie
11-02-04, 20:48
skal noen ha barn?

Vet ikke, de vil kanskje holde det hemmelig ei stund til.

The Cryptic
11-02-04, 21:05
Har noen av nettkaféens innbyggere blitt gravide med hverandre, for å si det litt absurd, og det allerede før treffet? :lol:

Singularity
11-02-04, 21:05
Jeg undrer bestandig hver gang jeg hører den setning. Hvorfor sier man ikke vårt eller hennes barn?
Den setningen hører jo så gammelmodig ut, som tatt ut av en film med Jack Fjeldstad; men hvordan kan det være slik at vi stadig oppfatter barnet som "hans"?Det er vel en variant av "hun venter barn med ham".

gyrken
11-02-04, 23:59
Jeg skal aldri bli gravid igjen, ikke en gang på treffet!

surre
12-02-04, 19:24
VI er gravide er det værste utrykket jeg hører. :teit:

Jeg kom inn i denne tråden fordi jeg trodde at en du er forelsket i hadde smelt noen på tjukken.

At Sexy har smelt noen på tjukken? Hmm....... :roll:

Sexy Sadie
12-02-04, 22:57
At Sexy har smelt noen på tjukken? Hmm....... :roll:

Jeg skal passe på å aldrig smelle noen på tjukken, jeg er livredd for at en slem kjerring skal leve fedt på meg.

surre
26-02-04, 12:16
Jeg skal passe på å aldrig smelle noen på tjukken, jeg er livredd for at en slem kjerring skal leve fedt på meg.

Den kjærringa du kjører på tjukken vil jeg gjerne se. :ler:

Sexy Sadie
27-02-04, 12:00

Den kjærringa du kjører på tjukken vil jeg gjerne se. :ler:

Du kan være med under fødselen istedet for meg.
Jeg kan sitte på pub og drikke meg steinfull i stedet for å feire begivenheten.