Se full versjon : JÆVLA SATANS BORETTSLAGS NAZIER!!!!!!!!
:ond: Skilt ved hovedinngangsdøra nå:
RØYKING FORBUDT
STILLE ETTER 23:00
IKKE SLIPP FREMMEDE INN
Jeg har ikke hørt så mye som et nykk om at noe var galt. Fuckings bedrevitere som tror de kan herse med beboere og selvfølgelig er skiltet i den klassiske kommune grelle malen (hvit plast, store blå blokkbokstaver).
ARRRRRRRRRRRRGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! Kunne ikke folk ta seg sammen og være hyggelige i steden for å drite seg ut på den måten, jævla maktpsykotiske mennesker!!!!!
puh..
Røyking forbudt?! :sjokk:
Note to self: Ikke flytte til Wonderwongs borettslag.
Er vel i oppgangen, men sånn ellers ble jeg så pissed at jeg sendte noen SMSer til stakaren over, som ba meg sende et brev til styret, noe jeg gjorde sporenstraks... politics don't u just hate it...
The Cryptic
12-02-04, 17:37
Har en mistanke om at menneskene i endel av borettslagsstyrene kanskje er de som er så ille at de ikke engang fikk jobb som parkeringsvakter. Joseph Mengele ville nok vært stolt av Narveruds virkelige kollegaer :forvirret:
Føler med deg Wonder
Glad borettslaget vårt ikke har noe sånt piss.
snuppisnella
12-02-04, 18:04
hater borettslag- ut med alle gamlinger som lager dikturregler :muslim:
Skal vi samle alle gamlingene på et og samme sted? Eller hva sier dere?
Kommende fra Hitler høres det plutselig ikke så atraktivt ut lengre :|
Jeg hadde ærlig talt ikke giddet å bry meg.
Alle borettslag har vel sine hissigpropper, men så lenge folk flest gir beng så er det vel ikke noe problem.
Jeg synes du virker mest hissig.
Oppgangen ser fin ut nok fra før av, uten det grelle skiltet, og så hadde jeg planer om å åpne røykeklubb her...
Sexy Sadie
12-02-04, 23:36
Det er i det hele tatt en prøvelse for tålmodigheten å bo så nære folk.Den trivelige damen i leilighetenunder meg har fått seg ny kjæreste. De hygger seg ofte. Og det høres. Under innspurten til at det skal gå for ham lyder denne mannen ut som ett esel. Jeg gruver meg nesten til å hilse på ham.
Det er det som er greia, det er hyggelig å bo her og jeg har ikke fått noen klager, og så plutselig dukker det skiltet opp og alle må lyde, sånt gjør meg kvalm, lover og regler uten mening.
Men hva er feil med det skiltet, jeg mener, det er jo vanlige boretslagsregler?
Føler du deg truffet, eller er et det at det blir satt opp et skilt du ikke liker?
Men hva er feil med det skiltet, jeg mener, det er jo vanlige boretslagsregler?
Føle rdu deg truffet, eller er et det at det blir satt opp et skilt du ikke liker?
Det lurte jeg også på.
Jeg synes dette var litt overreaksjon. :skrape:
Jævlig trivelig for fremmede da. At det står et digert skilt på døra, her er dere ikke velkomne liksom. :stopp:
The Cryptic
13-02-04, 14:33
Et bygg, et folk, en leder. Jaja, det er jo ingen ny idé de har tatt ibruk i Wonders borettslag akkurat :D
Jævlig trivelig for fremmede da. At det står et digert skilt på døra, her er dere ikke velkomne liksom. :stopp:
Ca. det første som slo meg med skiltet og, ser jo ut som om de har kommet til et hospits med fry flyt av narkotika, pissing i oppgangen og sprøyter under trappa...
Sexy Sadie
13-02-04, 16:33
Kanskje det foregår noe du ikke vet om?
Hva mener de egentlig med røyking forbudt? Det gjelder bare i oppgangen? :iik:
Sexy Sadie
13-02-04, 16:43
håper det bare gjelder oppgangen....
Har alt lært meg å ignorere skiltet ... så angrer litt på klagen..
The Cryptic
13-02-04, 17:11
håper det bare gjelder oppgangen....
Eller har røykeloven tatt en ny vending hva angår anvendelseområde kanskje? :D
Eller har røykeloven tatt en ny vending hva angår anvendelseområde kanskje? :D
Hoverer du?
The Cryptic
13-02-04, 23:33
På ingen måte. Det var bare en sarkastisk kommentar til de menneskene som bruker tid på å regulere folks uvaner og uvaner. Har ikke så veldig sansen for slikt, til tross for at jeg ikke røyker selv.
The Cryptic
13-02-04, 23:33
På ingen måte. Det var bare en sarkastisk kommentar til de menneskene som bruker tid på å regulere folks uvaner og uvaner. Har ikke så veldig sansen for slikt, til tross for at jeg ikke røyker selv.
Jævlig trivelig for fremmede da. At det står et digert skilt på døra, her er dere ikke velkomne liksom. :stopp:'
Det er ofte et problem i slike bygårder at når noen ringer på, så slippes de inn, uten at folk sjekker hvem det er som kommer. Så det er vel det som menes, at om det ikke er noen du kjenner som ringer på, så ikke slipp dem inn. Og det er lurt, om en ikke vil at sykler, vask og alt annet av verdi som er tilgjengelig i bakgården skal forsvinne.
Kommentaren min var ikke så veldig seriøst ment altså. ;)
De reglene så helt normale ut for meg. Faktisk er det ganske vanlig at det skal være stille allerede kl. 22.
De reglene så helt normale ut for meg. Faktisk er det ganske vanlig at det skal være stille allerede kl. 22.
Det er noe med at slike skilt ikke bidrar til et godt bomiljø.
Jeg synes ikke det var noe spesielt graverende med dette oppslaget. Hadde det hjulpet om det stygge skiltet var pyntet med blomster og smilies? ;)
Hadde jeg bodd i et borettslag ville jeg sett det som en selvfølge at man ikke røyker på fellesarealer. De andre punktene var også greie.
Hadde vel hjulpet litt ...
Jeg kan til tider skjønne at slike skilter dukker opp. I de senere årene har det kommet endel nye landsmenn i blokka hvor jeg bor. Kjellern ser ikke ut lenger og jeg kommer nesten ikke frem til boden vår.
Drilling til omtrent alle døgnets tider, "rituel hopping" og meget høy musikk samt roping på Allah.
Jeg gleder meg til den dagen vi får råd til å flytte i hus. Da blir det aldri mer blokk på meg.
Sexy Sadie
24-02-04, 14:39
Drilling til omtrent alle døgnets tider, "rituel hopping" og meget høy musikk samt roping på Allah.
Jeg gleder meg til den dagen vi får råd til å flytte i hus. Da blir det aldri mer blokk på meg.
Det tar sin tid å venne seg til fremmede kulturer.
Jeg syntes 12 år er litt drøyt å vente. Men nå er det ikke bare fremmedkulturelle som lager bråk heller. For noen år siden var det noen som øvde med et band midt på natta her.
Og når man får kjøkkenet oversvømt for n'te gang... da er det lov å være utålmodig.
Hva er egentlig galt med de reglene?
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.