Se full versjon : Pulemusikk.
Sexy Sadie
15-02-04, 19:10
Ifølge VH1 er Madonnas Justify my love det heftigste nummer å deise til. Skarpt fotfulgt av Marvin Gaye's 'Sexual Healing', Prince's 'Gett Off', Britney Spears' 'I'm A Slave 4 U', Inxs' 'I Need You Tonight', 'U Make Me Wanna' med Usher, 'Freak Me' med Another Level, 'I Want Your Sex' med George Michael, 'It's Ecstasy When You Lay Down Next To Me' og endelig klassikeren 'Je T'aime Moi Non Plus' med Serge Gainsbourg og Jane Birkin. Vær så god og prøv de ut selv :P
Husk bare på å komme med tilbakemelding om hvordan det går..
En ting er sikkert, å pule med ...kalla den änglamarken, eller himlajorden om du vil..., i bakgrunnen funker heller dårlig.
Sexy Sadie
16-02-04, 19:10
En ting er sikkert, å pule med ...kalla den änglamarken, eller himlajorden om du vil..., i bakgrunnen funker heller dårlig.
Evert Taube altså....
Han gjør seg best på gammeldans.
Jeg skjønner ikke helt det der med musikk under puling. Det bør være lavt, ellers hører vi jo ikke hva de andre sier.
Sexy Sadie
16-02-04, 22:08
Trenger du å høre hva de andre sier da?
Det er som regel vesentlig ja. :D
Sexy Sadie
16-02-04, 22:23
Det er som regel vesentlig ja. :D
De andre...?
Skal det ikke være
Den andre?
Etter min mening er musikk under puling unødvendig.
Sexy Sadie
16-02-04, 22:32
Jeg elsker å høre Mortiis under puling.
Iallfall er det greit at den er taktfast. Ikke jazz eller noe. Black metal ol er litt for...kjapt.. :flau:
Sexy Sadie
18-02-04, 16:01
Iallfall er det greit at den er taktfast. Ikke jazz eller noe. Black metal ol er litt for...kjapt.. :flau:
Prøv Industrial Rock i stedet. ;)
Jeg veit ikke med dette med pulemusikk, der jeg bodde før var det i begynnelsen en afrikaner som bodde rett over, han satte alltid på den samme sakte rytme låta, Dub eller en Reagge når han og skulle pule kona. Noe som er ganske irriterende klokken 2 om natta og en prøver å sove.
Sexy Sadie
18-02-04, 17:22
Jeg veit ikke med dette med pulemusikk, der jeg bodde før var det i begynnelsen en afrikaner som bodde rett over, han satte alltid på den samme sakte rytme låta, Dub eller en Reagge når han og skulle pule kona. Noe som er ganske irriterende klokken 2 om natta og en prøver å sove.
Virket kona hans fornøyd?
Virket kona hans fornøyd?
En kunne ikke høre så mye av akten, tror det var noe av poenget med musikken...
Sexy Sadie
18-02-04, 17:46
Tingeling
Jeg har det slik nå. Hun som bor nedenunder har fått seg ny kjæreste og de hygger seg i tide og utide. Det er greit det,(misunnelig)problemet er bare det at denne fyren lyder som ett esel under innspurten til at det skal gå for ham.
Jeg gleder meg til de ukene hun jobber nattskift på Shell-stasjonen opp i veien her.....
Sexy Sadie
18-02-04, 17:53
Føler med deg SS, bare å prøve trikset og krysse fingrene.
Hun som budde over meg hadde ein ny mann kvar kveld, sikkert litt sjenerende for henne med tanke på att kavaleren ikkje visste noko før eg satte på musikken :twisted:
Jeg vil helst ikke ødelegge for Maiken da, hun har blitt så glad og lykkelig nå som hun har fått seg kjæreste. Det er noe hun har ønsket seg i lang tid så jeg unner henne det av hele mitt hjerte. Ett annet problem er hvordan jeg skal klare å holde masken når jeg en gang treffer hennes kjæreste.....
Hører jeg på musikk, puler jeg ikke. Puler jeg, hører jeg ikke på musikk. Enkelt og greit.
Sexy Sadie
18-02-04, 22:56
Skikkelig musikk kan gjøre god sex til ekstraordinær sex. :twisted:
Tingeling
Jeg har det slik nå. Hun som bor nedenunder har fått seg ny kjæreste og de hygger seg i tide og utide. Det er greit det,(misunnelig)problemet er bare det at denne fyren lyder som ett esel under innspurten til at det skal gå for ham.
Jeg gleder meg til de ukene hun jobber nattskift på Shell-stasjonen opp i veien her.....
Måtte flire, det minnet meg på en tidligere leilighet vi hadde, men han som ofte var på besøk hos henne over oss lød som en elg... :fniser:
Ny klubb for de med traumer fra andre sine menn's dyrelåter?
:lol: Høyres fint ut Leinicia
:ler:
Hmm,forøvrigt ville eg nok valgt Jan Wener om eg skulle kommt i skikkelig romantisk stemning ;)
Sexy Sadie
21-02-04, 13:49
Hmm,forøvrigt ville eg nok valgt Jan Wener om eg skulle kommt i skikkelig romantisk stemning ;)
Å herregud....
Kan ikke tenke meg tristere fyr!
Milde Jesus..
Liker Enigma til det formålet.
Sexy Sadie
21-02-04, 14:42
Milde Jesus..
Liker Enigma til det formålet.
Du bør prøve Mortiis også... :twisted:
Hardhouse anbefales ikke under pøking. Jeg blir snart ødelagt og går snart i oppløsning.
Sexy Sadie
21-02-04, 15:41
Hardhouse anbefales ikke under pøking. Jeg blir snart ødelagt og går snart i oppløsning.
Takk for rådet. :mrgreen:
Hver sin smak.
Jeg vet han skal være skikkelig trivelig iallfall, skjønt helvete fryser før jeg får våte drømmer om ham ;)
Ja, det er kanskje den mykeste musikken du hører på? :)
Skal laster ned eit par sanger med Jan Werner, for å høyre om det er så ille som dere vil ha det til :banger:
Fytti katta, herr Danielsen røyter som ei ku i veer. Det var jo direkte vemmeligt å høyre på...
Sexy Sadie
22-02-04, 15:16
Ja, det er kanskje den mykeste musikken du hører på? :)
Hører mye på PJ Harvey også.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.