Se full versjon : Frustrasjoner & forkjølelser.
Sexy Sadie
17-02-04, 19:06
Naturligvis måtte jeg blir forkjølet den uken jeg har masse forelesninger og innleveringer.
Cirkulin , Hvitløks-perler
De gule boksene de selger på apoteket. Geniale saker, har så¨og si ikke hatt en snufs de siste 2 månedene som følge av disse geniale sakene. Virkestoffet allicin skal visst virke omtrent som antibiotika. Lukten blir kunn sjenerende når en har gofla 18 eller mer av dem og svetter mye.
Ellers fruitsmoothies, en banan, to appelsiner, en kiwi, en lime, en halv sitron og litt annanas, smaker digg og holder humøret oppe.
har også gode erfaringer av hvitløk
god bedring!
:syk: Faen jeg er i skikkelig råtten form i dag, våkna midt på natta av at halsen var så sår at jeg knapt klarte å puste, ordna seg delvis med noen repsils, men har feber og, senga var som et vått håndkle og det verker i alle ledd... :|
Sexy Sadie
19-02-04, 16:49
skift sengetøy og gå derefter i dusjen.
orker ikke... paracetter meg gjennom dagen, er jeg ikke bedre i morgen, ringer jeg lege...
Her er det litt omvendt. Jeg har vinterferie neste uke og er frisk som en fisk, men nå begynner ungene å skrante. Jeg er livredd for at de skal ødelegge ferien for meg! Håper de venter med å bli syke til skolen begynner igjen. :knegg:
Sexy Sadie
20-02-04, 00:23
Her er det litt omvendt. Jeg har vinterferie neste uke og er frisk som en fisk, men nå begynner ungene å skrante. Jeg er livredd for at de skal ødelegge ferien for meg! Håper de venter med å bli syke til skolen begynner igjen. :knegg:
Det er ikke så godt.
Hils dem fra cybertante medica og si at hvis de smitter mamma og pappa med uhumskheter før den 28., så kommer hun og spiser alt lørdagsgodtet deres fram til 17. mai! :nemlig:
Den hørtes kjent ut. Vi har vinterferie nå. Her har jeg et sykt barn med vannkopper. Det er jo så typisk. Arrg :sint:
SS: God bedring til deg. Har nettopp vært gjennom en lang forkjølelses periode jeg også. Ække artig
Hils dem fra cybertante medica og si at hvis de smitter mamma og pappa med uhumskheter før den 28., så kommer hun og spiser alt lørdagsgodtet deres fram til 17. mai!
:ler: Er det greit at jeg truer med tante medica når mine unger ikke er snille?
Får bare ønske god bedring til alle som måtte ha behov for det ;)
Er det greit at jeg truer med tante medica når mine unger ikke er snille?
Helt greit, det. Jeg har da truet mine med slemme tante gyrk i flere måneder nå. :nemlig:
Sexy Sadie
22-02-04, 17:54
Er det greit at jeg truer med tante medica når mine unger ikke er snille?
Helt greit, det. Jeg har da truet mine med slemme tante gyrk i flere måneder nå. :nemlig:
huff og huff. :mrgreen:
:syk: Faen jeg er i skikkelig råtten form i dag, våkna midt på natta av at halsen var så sår at jeg knapt klarte å puste, ordna seg delvis med noen repsils, men har feber og, senga var som et vått håndkle og det verker i alle ledd... :|
Bra piller! :lol:
Ikke at jeg vet hva du snakker om :?: Skulle ønske de solgte sånne reseptfrie "flupiller" i Norge som i England og USA...
Ikke at jeg vet hva du snakker om :?: Skulle ønske de solgte sånne reseptfrie "flupiller" i Norge som i England og USA...
Jeg snakker om de vidunderlige hvitløkspillene som til slutt måtte kaste inn håndkledet.
Antibiotika hjelper jo ikke mot virus må en skjønne..
Jeg kjøpte en real forsyning sist jeg var over dammen. De tar det verste ubehaget når snørret renner som verst.
Helt greit, det. Jeg har da truet mine med slemme tante gyrk i flere måneder nå.
Hva gjør slemme tante gyrk mot ulydige barn? :ivrig:
Hmm.. hva heter de for noe?
Sexy Sadie
23-02-04, 12:03
Helt greit, det. Jeg har da truet mine med slemme tante gyrk i flere måneder nå.
Hva gjør slemme tante gyrk mot ulydige barn? :ivrig:
Det vil jeg også vite.
Du som er så inn i hælvete lekker, sexy, du må ikke bli syk nå!
Sexy Sadie
23-02-04, 12:09
Du som er så inn i hælvete lekker, sexy, du må ikke bli syk nå!
Takk for det, trivelig sagt på en dag hvor man føler seg som noe katten dro med seg inn ved en feiltakelse..Og jeg har ikke katt en gang.
:knegg:
Slapp`a baby, du er sexy, så det er sagt.
Skulle ønske jeg hadde sånne pupper som deg!
Sexy Sadie
23-02-04, 12:21
:knegg:
Slapp`a baby, du er sexy, så det er sagt.
Skulle ønske jeg hadde sånne pupper som deg!
Takk for komplimentet.
Hyggelig sagt. :P
Jeg kjøpte en real forsyning sist jeg var over dammen. De tar det verste ubehaget når snørret renner som verst.
Jupp, men i Norge sees det på som narkotika eller noe slikt...
Må forresten til fastlegen i dag for å ordne sykemelding, vært sjuk siden torsdag..
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.