Se full versjon : Heh..
Var innom S.A.T.S. i går for å sjekke priser, stedet så veldig bra ut og siden jeg hadde fått penger på kontoen virka det som en god idé å svippe innom i dag og sjekke priser på treningstøy, det da jeg ser det lille klistremerket på inngangsdøra "Her trener politiet" :nervøs:
The Cryptic
17-02-04, 19:19
Hmmm... Mon det er ment for å tiltrekke eller skremme? :knegg:
Jeg har vært støttemedlem der snart et år nå.
Enten bør jeg melde meg ut eller bli aktiv nå.
Heh, jeg har bare fra gammelt av litt nerver for politiet, og det virka ikke så veldig tiltrekkende å svette med 20 politifolk rundt en i hallen... :|
Heh, jeg har bare fra gammelt av litt nerver for politiet, og det virka ikke så veldig tiltrekkende å svette med 20 politifolk rundt en i hallen...
Den politiskrekken bør du snart komme over. Du har da blitt så skikkelig på dine gamle dager at du har ingen ting å frykte.
Illustrerer jo poenget godt, da jeg først fikk omvisninga på stedet så visste jeg ikke noe om at det var her politiet trente, og det så hyggelig nok ut, litt homofobe (hint 1) og av en eller annen grunn benekta de anabole stereoider på det sterkeste uten at jeg spurte (hint 2) ...
Sexy Sadie
18-02-04, 17:27
Skjønner problemstillingen,men de trener jo der bare...
Får se det om det er verdt 899,- og risikere 1 grads intervju daglig :?:
Sexy Sadie
18-02-04, 17:36
Får se det om det er verdt 899,- og risikere 1 grads intervju daglig :?:
Slapp av. :mrgreen:
Hvilken SATS skal du trene på? :snill:
Neisj, har sjekka litt rundt og betale 900 for en måned virker ikke atraktivt når jeg kan få Aktiv på Dagtid medlemskap for 200,-
Jeg begynte nyåret med forsetter. Kjøpte ett års medlemskap på Sats. Så la de pinadø ned hele avdelingen der. Så noe lokalt overtok. Økte priser og faenskap. Har ikke vært å trent på uker.
Har du en bakgrunn som en hurtig boler?
Leste på forskning.no at forskerne har laga et virus som gjør folk til superatleter på no time.
http://www.forskning.no/Artikler/2004/februar/1077096929.73
Så kanskje i fremtiden er det sånn at man tar en sykemelding for å bare å komme på jobb en ukes tid senere med drømmekroppen... Kunne tenke meg andre nyttige positive virus de og kunne finne opp; lykkevirus, seksuell magnetisme virus og intelligens virus ... Sykdom i fremtiden høres plutselig ikke så skummelt ut :lol:
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.