PDA

Se full versjon : Faen :(

spindis
18-02-04, 10:15
Nå er jeg sint, sur og lei meg på en gang. Sjefen ringte og ville ha meg på jobb. Gjorde det ganske klart at jeg egentlig ikke hadde no valg.

Nå er det faktisk en grunn til at jeg er sjukmeldt! Dagen i dag passer det jævlig dålig å gå på jobb. Det gjør vondt!

Faen i helvete, må han ha det inn med grautsleiv eller??

GRRRRRRR.. :skyter:

Bellis
18-02-04, 11:32
:sjokk:
Går det virkelig ann..

gyrken
18-02-04, 11:56
Det kan han da ikke bare bestemme!

Sexy Sadie
18-02-04, 16:09
er du sykemeldt så er du sykemeldt. Den saken er rimelig grei synes jeg.

medica
18-02-04, 16:22
Jeg opplevde det samme da jeg var gravid med den første og hadde problemer med å gå på toalettet uten hjelp. Kiropraktoren min kom med noen velvalgte gloser da jeg fortalte ham det.

Fy faen, jeg grøsser når jeg tenker på hvor plaget jeg var med bekkenet på den tiden. Jeg har nå vært frisk i fem år etter å ha vært kronisk plaget i sju år før det. Det er som å ha fått et nytt liv!

:trøster: spindis, jeg vet omtrent hvordan du har det, og jeg håper du er like heldig som meg og blir bra igjen!

Sorepheus
18-02-04, 17:11
:syk: Men var på AMO-kurset i dag, er influensa, men iom, at jeg både har tatt vaksina og hatt influensaen, synes jeg ikke jeg har noen unskyldning. Men det er traurige resultater...

Sexy Sadie
18-02-04, 17:13
Man blir straffet økonomisk ja....'

Sorepheus
18-02-04, 17:21
Forhåpentligvis får jeg refundert reisepenger..

HILDE
18-02-04, 17:23
Nå ble jeg litt ergerlig på sjefen din, Spindis.
Går det virkelig an?

spindis
19-02-04, 18:20
Det går virkelig ant. Jeg var på jobb i går jeg. Sur og på gråten. Følgene ble selvsagt at jeg fikk ondere i dag i tilleg til at mitt et år gamle hånleddsbrudd gjør vondere enn på veldig lenge.

Jaja, ekstra penger er jo ikke og forakte. Brukte hele kvelden i går på og sove forøvrig. Helt ferdig.

Zelda
20-02-04, 10:57
:trøster: Håndleddet ditt blir sikkert bedre, og sjefen din får sikkert en ny utvidet forståelse av din situasjon ;)
Prøvde de i det minste å tilrettelegge ting slik at du ikke fikk mer vondt enn nødvendig?

gyrken
20-02-04, 21:49
Jeg skjønner ikke at det går an, jeg. På jobben min får de som er sykemeldt omtrent ikke lov til å komme på besøk en gang. Hun jeg var vikar for hele fjorårets skoleår hadde så lyst å være med meg en time nå og da for å hilse på elevene, men det fikk hun ikke lov til. Av forsikringsgrunner visstnok. :roll: