Se full versjon : En viktig beskjed angående anos "Auauauau"-innlegg
Kan dere være så snille å slutte å svare i denne tråden.
Jeg tør ikke å åpne den i frykt for å få varige mèn,
men jeg blir jo fristet når den stadig får nye svar.
Skån meg!
Takk for oppmerksomheten.
Sexy Sadie
18-02-04, 17:12
nysgjerrigheten drepte som kjent katten....
Skjønner ikkje kvifor du må åpne den sjølv om det er kommet eit nytt innlegg der :?:
Er det ikkje bare å la den stå uåpnet ?
Jo, hittil har jeg latt den være.
The Cryptic
18-02-04, 17:31
Det betyr vel at det er trygt for mistermannen å legge ut et par nye bilder i "vi tester flasker"-serien? :lol:
Sexy Sadie
18-02-04, 17:32
Det betyr vel at det er trygt for mistermannen å legge ut et par nye bilder i "vi tester flasker"-serien? :lol:
Hvor hen er den billedserien?
The Cryptic
18-02-04, 18:04
Hvor hen er den billedserien?
Serie og serie... Det var bare forsøk på en morsomhet; så langt har det bare vært lagt ut et bilde
The Cryptic
18-02-04, 18:05
Er det deg og MM som er avbilda i den serien ? ;)
Er ikke helt inni flasker jeg (bokstavelig talt :lol:)
The Cryptic
18-02-04, 18:26
Bildet ligger her. Trodde alle hadde sett det allerede jeg?
http://www.nettkafeen.no/forum/download.php?id=310
The Cryptic
18-02-04, 18:46
MM :D
Sexy Sadie
18-02-04, 19:14
Blir litt rart å møte mm etter å ha sett tøyligheten i rektalåpningen hans. Jaja, så lenge det ikkje blir dacapo på treffet ;)
Det blir det antageligvis ikke, det får være måte på hvor sosial man skal være.
Herregud, han har tydeligvis skjulte talenter den mannen! :sjokk:
Er ikke helt inni flasker jeg (bokstavelig talt )
Ikke uttapå heller, vel? :sjokk:
Bildet ligger her. Trodde alle hadde sett det allerede jeg?
http://www.nettkafeen.no/forum/download.php?id=310
Hahaha.
The Cryptic
19-02-04, 11:26
Blir litt rart å møte mm etter å ha sett tøyligheten i rektalåpningen hans. Jaja, så lenge det ikkje blir dacapo på treffet ;)
Det blir det antageligvis ikke, det får være måte på hvor sosial man skal være.
Sant nok.
Dessuten har nok bildet hverken med TC eller MM å gjøre. Det var bare en spøk fra min side (burlesk kanskje, men det er sånn gutta liker det :lol:)
The Cryptic
19-02-04, 11:27
Var Kansje TC som tok bildet :?:
Nopi. Tror linsen på kameraet mitt hadde blokket seg i ren protest dersom hadde sett noe slik irl :lol:
The Cryptic
19-02-04, 11:28
Er ikke helt inni flasker jeg (bokstavelig talt )
Ikke uttapå heller, vel? :sjokk:
:rofl: På ingen måte, så ta det helt med ro Lei
Sexy Sadie
19-02-04, 11:32
Sant nok.
Dessuten har nok bildet hverken med TC eller MM å gjøre. Det var bare en spøk fra min side (burlesk kanskje, men det er sånn gutta liker det :lol:)
Du hadde nok et aldri så lite håp antar jeg... ;)
The Cryptic
19-02-04, 15:14
Driver jo å tester litt selvfølgelig, men foreløbig holder jeg meg til nybegynnerflasker... :lol:
The Cryptic
19-02-04, 18:28
Når du ser oss i RL kommer du nok til å bli beroliget. Likheten med personen på bildet er ikke akkurat påfallende :) (heldigvis...)
Når du ser oss i RL kommer du nok til å bli beroliget. Likheten med personen på bildet er ikke akkurat påfallende :) (heldigvis...)
Så dere har tenkt å vise oss danglebærene bakfra, slik at vi kan konstatere at det ikke ligner? Dæven, jeg må huske å ta med fotoapparatet!
I det øyeblikket eg ser MM i samme positur og like avkledd som på bildet, da tviler eg på att eg kommer til å føle meg meir vel av den opplevelsen...
:ler:
Sexy Sadie
19-02-04, 22:22
Jeg tror du vil kjenne igjen den gode følelsen....
Driver jo å tester litt selvfølgelig, men foreløbig holder jeg meg til nybegynnerflasker... :lol:
Som f.eks...
The Cryptic
20-02-04, 11:59
Så dere har tenkt å vise oss danglebærene bakfra, slik at vi kan konstatere at det ikke ligner? Dæven, jeg må huske å ta med fotoapparatet!
:kremt: Jeg tenkte mer å foreta bevisførselen gjennom å sammenligne hårmegden på underarmene, fingerstørrelser etc. Bør være mer enn godt nok :nemlig:.
Er ikke voldsom danglebær-ekshibisjonist for å si det slik :D
Jeg lurer på om de med denne typy hobby er mer/mindre utsatt for hemorrider :?:
The Cryptic
23-02-04, 12:25
Tja, får jo håpe de vasker flaskene skikkelig først iallefall, og at de aktuelle flaskene ikke benyttes til så mange andre ting... :)
Har nå først sett det omtalte bildet, deretter studert orginalen, og til slutt studert bildet ein gang til.
Finner ingen bevis som avkrefter att det er MM på bildet. Virker som mannen på bildet har samme kroppsstørelse som MM. Dessuten virket det som MM på treffet var like godt utstyrt som bildemannen. Om det er pikk eller baller som fyller buksa vet da ikke jeg.
Hmmm, ingen stor forskjell i kroppsbehåringa, fingerstørelsen som eg la merke til.
Tror du må føre mer konkrete beviser enn det som til nå er kommet ut...
Dessuten virket det som MM på treffet var like godt utstyrt som bildemannen. Om det er pikk eller baller som fyller buksa vet da ikke jeg.
Jøss. Jeg tror ikke jeg kikket på et eneste manneskritt på lørdag. Derimot kikket jeg i alle utringingene. :snill:
The Cryptic
02-03-04, 18:47
Har nå først sett det omtalte bildet, deretter studert orginalen, og til slutt studert bildet ein gang til.
Finner ingen bevis som avkrefter att det er MM på bildet. Virker som mannen på bildet har samme kroppsstørelse som MM. Dessuten virket det som MM på treffet var like godt utstyrt som bildemannen. Om det er pikk eller baller som fyller buksa vet da ikke jeg.
Hmmm, ingen stor forskjell i kroppsbehåringa, fingerstørelsen som eg la merke til.
Tror du må føre mer konkrete beviser enn det som til nå er kommet ut...
Mja, så lenge det ikke er Cryptic som er mistenkt så... :D
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.