PDA

Se full versjon : Mandag

nette
23-02-04, 11:48
En hælvetes dag.
Jeg ønsker meg fredag!
Jeg hater mandager ut og inn!
Faen!
Faen i hælvete!
:forvandling: :djevel: :finger2:
:skyter: :skyter: :skyter:

gyrken
23-02-04, 11:51
Det er ikke så verst. Jeg har vinterferie, og da går selv mandager an! :mrgreen:

nette
23-02-04, 11:54
:mrgreen:
Ja, er jo vinterferie nå. Men det er mandag for det.

Sexy Sadie
23-02-04, 12:02
jeg er snart ferdig med en innlevering og skal derefter sule opp i leiligheten min, vaske klær slik at alt er klart til jeg drar til Oslo onsdag.

gyrken
23-02-04, 12:02
Du må ta det litt roligere i helgene, da blir mandagene bedre. :nemlig:

Sexy Sadie
23-02-04, 12:03
Du må ta det litt roligere i helgene, da blir mandagene bedre. :nemlig:

I helgene skjal man feste og så lader man opp batteriene til helgen i ukedagene..

nette
23-02-04, 12:05
:knegg:

gyrken
23-02-04, 12:06
I helgene skjal man feste og så lader man opp batteriene til helgen i ukedagene..

Sånn blir det i praksis, ja. Kommer vel an på hvor hardt man fester. I perioder har helgene her vært så tøffe at vi ikke har vært i form igjen før torsdag-fredag. Da blir det litt mye av det gode. Men det er en stund siden det var vanlig, dette var før vi fikk barn.

Jeg trives egentlig godt med å være i grei form på mandag også. :gammel:

Sexy Sadie
23-02-04, 12:07

Sånn blir det i praksis, ja. Kommer vel an på hvor hardt man fester. I perioder har helgene her vært så tøffe at vi ikke har vært i form igjen før torsdag-fredag. Da blir det litt mye av det gode. Men det er en stund siden det var vanlig, dette var før vi fikk barn.

Det gjør jeg også, det kommer av at jeg tar studiet mitt rimelig alvorlig så jeg må møte opp på forelesninger og slikt...

nette
23-02-04, 12:08
Hva faen er det du driver å studerer da, Sexy?

Sexy Sadie
23-02-04, 12:17
Hva faen er det du driver å studerer da, Sexy?

Sosiologi; Grunnfag.
Jeg er fullstendig vill etter faget mitt.

nette
23-02-04, 12:20
Ah. så det er det du studerer.
Tok noen fag oppi hva faen heter den skolen da?
Overfor Tr.heim der, der hvor det er førskolelærerutdanningen.

Sexy Sadie
23-02-04, 12:23

Studerer ved Hint; Steinkjer.
Billigere å bo her enn i Trondheim.

medica
23-02-04, 18:46
I dag skal jeg glatt være med på skytingen og banningen. Jeg er glad for at jeg kommer meg til byen i morgen. Da skal jeg benytte anledningen til å være ute så lenge at jeg må ta siste bussen hjem.

The Cryptic
24-02-04, 18:16

Det har ikke vært en skikkelig fest hvis man ikke er fyllesyk på onsdag, som det heter i den harde festhorde :D

spindis
25-02-04, 17:32

Dronning Mauds Minne kanskje. Jeg skal forhåpentlighvis begynne der til høsten.