Se full versjon : Vorspiel
Jeg vurderer å dra på festen som er neste helg. Men jeg har ikke lyst å dra alene. Er det noen her som har planer om å treffe hverandre på forhånd og "forse" litt?
Jeg blir gjerne med.
Jeg tipper at hvis du kommer hit presis (19.00), så er det ikke stort mer enn meg og mistermannen her. Blir jo et slags vorspiel det også. :)
Ja, jeg skal vurdere tanken. Hvor mange blir det totalt?
Jeg tror 13 er en god gjetting, så langt. Men det kan godt hende flere slenger seg med i siste liten da, pleier ofte å være sånn.
Ja. ;)
Jeg tar kontakt om jeg kommer. Men det er greit å vite at det er klokken 19.
Jeg er der 19.00
Håper du får tid til å komme nette
Sexy Sadie
23-02-04, 19:52
Dette blir gøy.
Dette blir gøy.
Ja det blir det. :party:
The Cryptic
24-02-04, 10:58
Jeg er der 19.00
Håper du får tid til å komme nette
Kan komme presis jeg også for en gangs skyld. Litt "vorsing" er jo bra for leveren :D
The Cryptic
24-02-04, 10:59
Jeg vurderer å dra på festen som er neste helg. Men jeg har ikke lyst å dra alene. Er det noen her som har planer om å treffe hverandre på forhånd og "forse" litt?
Jeg blir gjerne med.
Ingen ting å vurdere det vel? Bare å komme selvfølgelig
spindis, tørk tårene og kom! :snill:
Jeg blir gjerne med.
Ingen ting å vurdere det vel? Bare å komme selvfølgelig
Må se an formen og nervene. Men jeg skal prøve så godt det lar seg gjøre!:)
The Cryptic
24-02-04, 18:06
Master, mistermannen, gyrken og meg kan jo sørge for litt utagerende drekking. Da stiger både formen og nervene til godt over pari :)
Velkommen på fest :fyller:
Sexy Sadie
24-02-04, 19:17
Master, mistermannen, gyrken og meg kan jo sørge for litt utagerende drekking. Da stiger både formen og nervene til godt over pari :)
Jeg er en feiret begersvinger jeg også.
The Cryptic
24-02-04, 19:27
Om det betviler ingen :skål:
Ja det er sant som du skriver :skål: vi får starte festen så formen kommer på topp :dance:
velkommen på fest :fyller:
Sexy Sadie
24-02-04, 19:37
Ja det er sant som du skriver :skål: vi får starte festen så formen kommer på topp :dance:
velkommen på fest :fyller:
Takk for det.
Noen som skal være med ut på fredagen da?
The Cryptic
02-03-04, 18:45
Aha Tingen. Skyldes fylling på fredagen også at du var en smule sløret i blikket utover lørdagsnatten? :lol:
Tror det, fredagskvelden og lørdagsformidagen...
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.