Se full versjon : Dagens Idol
Hvem bør vinne?
Jeg går for hun siste som sang også hun der nusselige med det fine smilet (hva disse folka heter har jeg selvsagt glemt for lengst).
Magnus må iallefall ikke gå videre! Fytti helvete så jævlig han sang!
Hun lykkeliten-Sandra sang ok. Og Wenche. Men hun siste valgte en sånn gauledamesang, så jeg kan ikke like henne. Jeg fordrar ikke hyledamer.
Synes også hun siste var bra. :P
Sandra har også en flott stemme.
Vi får bare vente å se! ;)
http://pub.tv2.no/TV2/magasiner/idol/article190549.ece
Fant en link med deltakerne. Det var Sandra og Maren jeg mente. Ellers tror jeg også Lasse har potensiale.
Håper på att Sandra går vidre
+ 1 av disse 2
Maren
Mari
Sandra sang bra, og så ei av de andre damene. Ikke hun siste iallfall.
Ikke enig med dommerene i det hele tatt i dag. Synes heller ikke Magnus skal videre, den nye David. Kun flyte på utseendet og ikke stemma...
Søren og. Nå glemte jeg å se på Idol igjen. Var det mange som kunne synge bra eller var det kun et par stykker nå igjen.
Jeg tror Maren vinner med Sandra som dårlig nr. 2. Lasse kan bli en joker her og muligens danke ut 2-plassen. Vi får se om jeg har rett.
Jeg tror jeg aldri har sett noe så søtt som hun der Sandra. :sukk:
Resultatet
1. Sandra
2. Maren
Gikk som jeg håpet på :)
Lasse og Maren.
Jeg så bare Maren synge, men de repeterte jo de andre med korte snutter på slutten.
Sang ikke Hanna noe helt forferdelig falskt? Det hørtes slik ut på snutten.
Har resultatet vært ja. :flau:
Denne Sandra syntes jeg også det var noe med, første gangen hun var med. Hun var veldig søt, virket beskjeden, det glimtet i øynene og sjarmerte ordentlig. Men jeg fikk helt avsmak for henne etter hun kom videre i Oslo. Måten hun hele tiden på død og liv skulle stå først foran resten av deltakerne ble helt latterlig. Og selvsagt med en lue for ekstra oppmerksomhet blandt alle de andre. Og oppmerksomhet får hun til gangs, nettopp pga utseendet sitt. De sendte hjem bedre sangere enn henne den gangen.
Av dommerne har jeg hele tiden vært enig i Anneli Drecker sine uttalelser og konstruktive kritikker. Som hun sa om henne; Sandra er ikke god nok til å synge, man måtte bare innse det, selv om man kunne ønske hun var det. Dette vil også skinne raskt igjennom så snart hun selv ikke kan velge sanger.
Men jada, hun er så søt atte. Det scorer hun bigtime på...
Maren Flotve Birkeland var best. Hvem som var nest best er jeg mer usikker på.
Hun er innmari nusselig. Synd med navnet. :knegg:
Denne Sandra syntes jeg også det var noe med, første gangen hun var med. Hun var veldig søt, virket beskjeden, det glimtet i øynene og sjarmerte ordentlig. Men jeg fikk helt avsmak for henne etter hun kom videre i Oslo. Måten hun hele tiden på død og liv skulle stå først foran resten av deltakerne ble helt latterlig. Og selvsagt med en lue for ekstra oppmerksomhet blandt alle de andre. Og oppmerksomhet får hun til gangs, nettopp pga utseendet sitt. De sendte hjem bedre sangere enn henne den gangen.
Av dommerne har jeg hele tiden vært enig i Anneli Drecker sine uttalelser og konstruktive kritikker. Som hun sa om henne; Sandra er ikke god nok til å synge, man måtte bare innse det, selv om man kunne ønske hun var det. Dette vil også skinne raskt igjennom så snart hun selv ikke kan velge sanger.
Men jada, hun er så søt atte. Det scorer hun bigtime på...
Maren Flotve Birkeland var best. Hvem som var nest best er jeg mer usikker på.
Enig.
:sur: Neivel, nei.
Jeg skal faen meg kjøpe en rosa kjole og vise deg søt, jeg.
Sandra!
Hennes mor brukte 1000,-kr på å stemme på henne.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=216485
Sandra er sukkersøt. Jeg synes Maren er søtere og flinkere til å synge.
vBulletin v3.7.0, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.