PDA

Se full versjon : Typisk!

nette
27-02-04, 13:17
Farmor sier hun skal ha datteren min i vinterferien. Jeg pakker masse klær og sender henne på bussen. Farmor er glad og jeg tror alt er fryd og gammen. Helt til pappaen hennes ringer meg klokken 9 i dag morges, og sier at Farmor har brukket armen. Det skjedde på følgende måte: Farfar hakket is fra en trapp som var svært isete og glatt. Men Farmor MÅTTE prøve trappen før likevel. Hun går nedover, og poof! Så detter hun. Resultat: brukket arm. Datteren min må hjem 2 dager før tiden, og jeg som endelig hadde det godt nå, med litt barnefri. Faen ass! Selvsagt synes jeg syned på Farmor, men det er som Pappaen til datteren min sa: Hu mor er nå dum og!
Og denne dama er itillegg Dr. Scient, så dum er` a ikke, men hun skal prøve alt. Faen..Jaja. Selvsagt går alle mine tanker til henne nå, det er ikke det, men det ble liksom ikke den ungefrie vinterferien jeg hadde sett frem til i ukesvis. :|

Sexy Sadie
27-02-04, 13:27
Måtte jenta dra hjem pga dette? Er ikke farfar der også da?

snuppisnella
27-02-04, 13:32
Send datterne til faren da vel ;)

Steinbukken
27-02-04, 13:48
Sånn kan det gå mange ganger. ;)

nette
27-02-04, 13:51
Farfar hakke greie barn. Faren hadde andre planer i helgen.

Bellis
27-02-04, 14:45
Ække det typisk da. Planlegger man, så skjer sånn. Ta å send barnet til farmor en annen helg. Ikke planlegg så mye, men ta ting på sparket.

Zelda
27-02-04, 19:55
Enig med Bellis'n der, det er av og til uråd å planlegge, noe vil skjære seg ganske garantert:)
Det kommer nok andre helger og ferier, selv om jeg skjønner du var litt frustrert nå.

spindis
29-02-04, 02:31
nette: :trøster: :klem: