PDA

Se full versjon : * hikk *

Sorepheus
29-02-04, 13:08
* hikk * , rimelig ustø på beina fremdeles... og er ikke helt sikker på hva som skjedde i går , tror jeg har glemt skjerfet mitt et sted og

:sulten:
: håpe peppes åpner snart så jeg kan få slukket sulten :

Kul fest!

:skål: :pub: :deler: :fyller:

HILDE
29-02-04, 13:42
Det var ikke en kul fest.
*Nekter å innse at dere hadde det moro uten meg*

filurus
29-02-04, 14:39
Det var gøy! Og det må gjentas. Men faen så seige dere er. Jeg skulle liksom ikke gå først, og jeg holdt det da gående lenge. Men kl.05.30 måtte jeg innse at dere har sterkere festmuskler enn meg alle sammen. (Jeg kan, om ikke annet, skryte på meg å ha tatt gyrk i høyrearmshåndbak. Drit nå i at hun er skeivhendt!)
Men jeg kunne bare blitt, for jeg fikk ikke sove på over to timer etter at jeg kom meg i seng. *skjelver*

Gikk jeg glipp av noe?

anonym
29-02-04, 15:47
Alle sammen toppet altfor sent.

medica
01-03-04, 01:13
Det var dere som begynte for tidlig, ano!

Filla, vi lekte leker på nachspielet. Vi hadde navnelapper i panna med navn på, og så skulle vi gjette hvem vi selv var. Det var ganske kjedelig. Jeg foreslo at vi heller skulle gå inn på soverommet der gyrken sov og hoppe opp og ned i sengen, alle sammen. Eller gå på gudstjeneste i Vålerenga kirke med navnelapper i pannen (det var forøvrig til-fra-lapper med «God Jul» på): Master som Cowboy-Laila, Mac som gyrken, Mr.Man som Jesus, Laban som Vidkun Quisling og jeg som Mette-Marit. Det svei forresten i panna mi i to timer etter at jeg reiv av den jævla lappen. Det er fortsatt litt ømt å ta på.

Ellers ble det øl og tequila-shots rundt 10. Det var frokosten. :nemlig:

All ære til gyrk og Mr.Man for å ha holdt en kjempefestlig samling!

filurus
01-03-04, 11:49
Åh. Den leken skal jeg visst være med på om ikke så lenge. Det er tradisjon på vår årlige hyttetur med en vennegjeng. Noen ganger er leken fryktelig morsom, andre ganger er den kjip. Som da fillemannen ga meg en lapp med navnet på en eller annen som har oppfunnet et eller annet som ingeniører syns er fascinerende. :sur:

Jeg syns dere skulle ha tatt øl- og tequila-frokosten i kirken med lapper i panna.

The Cryptic
01-03-04, 14:02
Ellers ble det øl og tequila-shots rundt 10. Det var frokosten. :nemlig:

All ære til gyrk og Mr.Man for å ha holdt en kjempefestlig samling!

10? :sjokk: Jeg var igrunnen nesten stolt av meg selv da jeg hadde holdt det gående til 0700, men 1000... jeg får bøye meg i støvet :tilber:

Ellers er det jo bare å istemme den siste delen av innlegget. Det var en kjempesamlig med fantastisk vertskap. All ære og berømmelse til mistermannen og gyrken :applaus:

Macumba
01-03-04, 14:45
Beste fest på lenge!

medica
01-03-04, 14:52
Beste fest på lenge!
Shut up, bitch!

:skrape:

medica
01-03-04, 14:53
Neste gang kan du få spanke meg også, Mac!

anonym
01-03-04, 14:57
Var det noe spanking jeg gikk glipp av?

Faen, altså.

Macumba
01-03-04, 15:07
:ler:

Smack my bitch up! :raller:

The Cryptic
01-03-04, 15:24
Var det noe spanking jeg gikk glipp av?

Faen, altså.

Vi som ikke fikk med oss tequila-shoten til frokost gikk tydeligvis glipp av noe ja :)

anonym
01-03-04, 15:25
Skikkelig urettfeigt.

Sexy Sadie
01-03-04, 15:43
Jeg koste meg skikkelig.

Sorepheus
01-03-04, 18:44
;) Synes forøvrig jeg merker litt betenksomhet over utageringa generelt fra deltakerne her ... lukker boka...

Master
01-03-04, 21:48
Dette var en kjempe fin fest som det så ut som alle
hadde det skikkelig morro på.

Flott fest Mr.Man og Gyrken!

The Cryptic
02-03-04, 19:20
;) Synes forøvrig jeg merker litt betenksomhet over utageringa generelt fra deltakerne her ... lukker boka...

Ikke fra meg iallefall :utagerende a lá Mette Marit:

The Cryptic
02-03-04, 19:21
Dette var en kjempe fin fest som det så ut som alle
hadde det skikkelig morro på.

Flott fest Mr.Man og Gyrken!

Jeg istemmer Master. Jeg hadde det kjempegøy (og må jo sies å være endel av alle :knegg:)

Et fyrverkeri av en fest / et treff