PDA

Se full versjon : Faens,jævla,dustete,idiot i trafikken.

Ling
01-03-04, 23:49
Møtte en helvets idiot av ein sjåfør i dag, frista meg å rive han ut av bilen og stappe sertifikatet hans opp i ræva, deretter stappe bilnøkklene hans samme vei, ja faktisk ein sånn amøbe fortjener att heile bilen blir tvangsflytta til samme lokalitet.Eller :hengt: eller :kvern:

Om du er i stuss, eg er fly forbanna på den jævla tosken, FAEN I HELVETE

Kvisa
01-03-04, 23:50
Hva var det han gjorde som var så grusomt da ?

filurus
01-03-04, 23:54
Dæven.

Ikke kjøre som en idiot når Tingeling er i nærheten. :noterer:

Hva var det idioten gjorde, da?

Zelda
02-03-04, 00:26
:tenker: Bosted Stord, da var det ikke meg ;)
Vi har vel alle møtt de som knappest burde fått gått på ski, langt mindre sitte bak et ratt...Men må ærlig innrømme jeg er mektig nyskjerrig på hva som skjedde for å få deg så sint...

Ling
02-03-04, 00:40
Er ein ganske smal vei rett med burettslaget der jeg bor. Tipper den er 200-300 meter lang. Jeg kjørte den veien i dag til trening. I slutten på veien er det to innkjørsler. Den jeg kom til først ligger rett før en liten bakketopp og på motsatt side av min kjøreretning, den andre ligger ganske nær der veien blir bredere og ligger på min side av veien.
Det er ikke plass til att to biler kan passere hverandre på veien, men det går helt greit i innkjørslene.

Da jeg kom på toppen av bakke såg jeg den andre innkjørselen. Der stod det enn brun personbil med fronten mot meg og en blå bil som måtte rygge for så å kjøre framover igjen slik att den gav plass til att den brune bilen kunne passere.Da den blå bilen kjørte frem ser jeg att det blinkker i blålys bak den brune bilen.
Siden det var sent på kvelden var jeg ikke sikker på om ambulansen hadde sireneforbud så jeg antok naturligvis att det kunne være kritiskt.

Begynnte umidellbart å rygge tilbake til den første innkjørselen og stoppet stoppet slik att det var god plass for den brune bilen og ambulansen til å kjøre forbi. Den brune bilen kunne enkelt ha kjørt di 200 meterene hurtigt til der veien utvidet seg, så sluppet ambulansen forbi.

Men neida, når det jævla suppehuet av enn bilfører kommer til den avkjørselen jeg står ved, finner han ut att han skal gjøre det samme som meg på den smale innkjørselen. Han plasserer bilen så langt inn i innkjørselen han kommer uten faktisk å vende fronten inn i innkjørselen.
Gud forby att han måtte rygge ut av innkjørselen etter att ambulangsen hadde passert.
På den måten viser han att han meiner ambulangsen skal smyge seg forbi oss to som står side ved side.

Jeg prøver å vinke han videre for å vise att det smarteste han kunne gjøre var å kjøre videre og kjøre inn til siden på enn bedre plass, men neida. Han sitter bare der og ser dumt på meg, ja det ser ut som han kjeder seg.
I det eg starter å rygge (200 meter med rygging er langt med enn blålysblinkende bil bak seg) gir ambulangsen faen.
Mannen ser dette å kjører ut i grøfta for å berge bilen sin, ambulangsen klarer så vidt å manuvrere seg forbi den låste situasjonen...

Trur og håper ambulangsen ripa opp bilen hans bak, var i allefall stripper i lakken der, da jeg såg bilen etter ambulangsen hadde kjørt. På vei ut av bilen for å gi han ei skyllebøtte ser jeg han bare kjører videre...

Er den største tosken eg har sett i trafikken, om du ikke skjønner situasjon ut i fra det jeg skrev er hele poenget att han skulle tatt hintet fra meg, virket ikke som han engasjere seg særligt i faktisk å få ambulansen fort til sykehuset. Fra der jeg stod virket det som han også lagde stopp med den blå bilen, men det er mer uklart. Er ikke sikker på kor lang tid det tok, men virka som enn evighet. Tror det var alvorligt siden ambulangsen gav inntrykk av att den var klar til å bulke seg selv og oss for å komme frem.

Kvisa
02-03-04, 01:22
Skjønner at du ble sinna ja. :klaskhode:

Zelda
02-03-04, 01:50
Ikke alle som har like bra omløp i toppen, nei.
Jeg kjenner også en del ambulansesjåfører, og desverre er det ofte slike ting skjer..

Cavatina
02-03-04, 03:44
Enkelte ser ut til å ha fått førerkortet på postordre... :ond:

Glemmer aldri den gangen jeg besøkte min gamle spillelærerinne i hennes nye leilighet. Derfra har hun utsikt til to rundkjøringer.
Jeg var der tre timer og jeg kan vel si jeg sjelden har hatt slik underholdning av å se på trafikken... Der var det mye rar kjøring! Rygging, kjøring mot kjøreretningen, osv.
At det gikk bra, det skjønner ikke jeg. :?:

nette
02-03-04, 09:54
Tingeling: Da hjelper denne
:skyter: :skyter: :skyter:
:snill:

filurus
02-03-04, 12:26
Oj, Tingeling! Noe sånt hadde jeg også blitt forbanna for. Det er enkelte sjåfører som virkelig ikke burde få sette seg i nærheten av et førersete engang. Synd du ikke rakk å gi tosken en skyllebøtte før han stakk!