PDA

Se full versjon : Om film og skuespillerinner & sånt.

Sexy Sadie
02-03-04, 23:39
Hvordan kan det ha seg at de får en slank og vakker skuespillerinne til å feite seg opp; bruker timesvis på å sminke henne stygg:..(Jeg tenker på Charlize Theron i Monster; Renee Zellweger i Bridget Jones..)
Det må da finnes stygge og feite skuespillerinner som kan brukes i stedet?

anonym
03-03-04, 00:08
Men er de stygge og feite skuespillerene like GODE skuespillere?

Sexy Sadie
03-03-04, 00:12
Men er de stygge og feite skuespillerene like GODE skuespillere?

Hvorfor skulle de ikke være det?
De har kanskje mere enn kilo å skilte med?

anonym
03-03-04, 00:13
Jeg tror faktisk ikke det kun er kilo og utseende som gjør deg en god skuespiller.
Men det kan hjelpe på å være pen for å få en fot innenfor.
Dessuten; kjente navn på plakaten drar folk til filmen.

Sexy Sadie
03-03-04, 00:14
Det er jo plenty med eksempler åpå at ett godt utseende ikke bestandig er det samme som ett skikkelig skuespillertalent da.

anonym
03-03-04, 00:15
Selvsagt er det det.
Og du finner flust av de rundt om.
Men hollywoodfilmer er kanskje ikke rette utgangspunktet for en slik diskusjon.

Zelda
03-03-04, 00:34
Jeg tror faktisk ikke det kun er kilo og utseende som gjør deg en god skuespiller.
Men det kan hjelpe på å være pen for å få en fot innenfor.
Dessuten; kjente navn på plakaten drar folk til filmen.

Tror jeg må si meg enig med Anonym i dette. Det finnes nok de som er store og mindre pene, men de er ikke kjente nok til å dra så mange tilskuere. Hollywood er overfladisk..

laiqa
03-03-04, 01:14
ja det hadde vært artig å sett en film med de stakkarene som har 50 til 75 kg for mye. det hadde sikkert vært en lite fartsfylt film. men en skal ikke ta det ytre og dømme dem. jeg tenkte på at hva skulle jeg ha gjort i hollywood med mine middels små valker. hadde sikkert blitt satt på diett. ha ah......... :sjokk: :D

Bellis
03-03-04, 01:26
Jeg må nok ærlig innrømme at leier jeg meg en film, ser jeg om det er med noen kjekke skuespillere med. Synes liksom at jeg må ha noe pent å se på av og til (det er ikke dermed sagt at filmer er bra da..)

Macumba
03-03-04, 03:14
De vil ha "vakre" mennesker på premièrefester og utdelinger.

Ling
03-03-04, 07:16
Jeg har sett masse tykke mennsker på tv, men da mest i tv-serier.
Ellers tror jeg det er mer vanlig att skuespillere må slanke seg til opptakene enn legge på seg, og sminke seg for å bli penere enn styggere.
Siden det ofte er mennsker som ikke skjønner att skuespillerne barre spiller den karrakteren de har men tror de faktisk er slik, er det nok enn fordel att Charlize Theron er sterkt sminket i monster.

Zelda
03-03-04, 14:31
Det er da noen skuespillere med noen kilo for mye, men det gjelder mest på karer, og da innen komedie...